مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پژمان بازغی و کلک رشتی

میگم اینکه پژمان بازغی جان میکروفونو گرفته بود جلو دهنش اصلا قصدش دور زدن و اینها نبوده، صرفا کلک رشتی بوده که حرکت حلالی هم هست.


+ این شبها که صدبرگ و خندوانه هردو ساعت 11 پخش میشه بنده جدالی دارم با خودم که کدوم رو انتخاب کنم.

+ اگه فک می کنید بنده به همشهریم رای میدم سخت در اشتباهید! بله :دی

نظرات 21 + ارسال نظر

خنده وانه ۱۱ ؟
صد برگ چی هست چه مدلیه

صدبرگ رو دوس می دارم شبکه 4ساعت 11 میده
یه برنامه ی شبونه ست، فرهنگی و آرامانه بنده که دوسش میدارم.

ریحانه 1394/12/28 ساعت 19:45

مگی جون همسایه مونم رفت رشت واسه عید.مگی هر وقت اومدیم رشت سال های اینده حتما راجب مکان های دیدنیش ازت اظلاعات میگیرم.خدارو چه دیدی شایدم خودتو ملاقات کردیم خانوم .
(مرسی از وقتی که دیشب واسه مکالمه گذاشتی و با حوصله جواب دادی)عیدت پیشاپیش مبارک.زندگیت بهاری.بازم میام وبلاگت.

:) انشالله اینجا بیشتر طبیعت زیبا داره و نه مکان تاریخی(گرچه قدمت زیادی داره سرزمینمون)
خواهش می کنم خانوم، شادزی و خوش میاید.

مگی ممنووووون ک هستی،حس خوب و پر از دلگرمیه بودنت(((:
امسال ب شهرتون جور دیگه ای دارم نگاه می‌کنم((:

عزیزم خیلی خوشحالم کرد کامنتت خیلی خیلی :)

خوش بحالت که وقت دیدن این چیزا رو داری
من که مدتهاست دیدن برنامه های تلوزیون رو برای خودم تحریم کردم
یا سرم تو کامپیوتره یا تو دخل مغازه و لا غیر ...

من وقت برای همه کاری دارم، خیلی عجیبه با اینکه شاید این روزا 9 10 ساعتم توی آشپزخونه سپری شه:)

این چه کلکیه که همه فهمیدن ؟!!:))
رامبد هم.. همون اول زد تو ذوقش!

+ فکر کردن میخواد؟؟ :)

قصد اولیه ش کلک بود، من در لحظه ی اولی که شروع کرد پست رو شروع کردم به نوشتن؛)

ریحانه 1394/12/28 ساعت 09:03

مگی جون رمز همه پست هات یک نیست هاااا . اخه پست فنگ شویی رو قصد کردم بخونم ولی رمزش این نبود.

بله میدونم:) من فقط رمز این پستهای آخرمو گفتم یک هستن
اصلا قدیمی ها رو نمیدونم خودمم!

ریحانه 1394/12/28 ساعت 05:55

راستی فک کنم دوستتون دماغشو عمل کرده بود.
از ابروهات خیلی خوشمم اومد.بینی تونم اندازه اس.کلا خوشگلی دیگه بابا.خخخ.

بلی دوست قشنگم بینیشونو عمل نمودند! :)
لطف دارید، نه من جدی میگم معمولی هست چهره م:|

ریحانه 1394/12/28 ساعت 05:13

مگی جان اگه میشه حذف کن این چند تا کامنت اخیرمونو اخه خیلی زیاد شد ببخشید واقعا کامنت دونی وبلاگت پر شد از دستم امشب. اگه حذفشون کنی ناراحت نمیشم. مهم این بود که سعادت هم صحبتی با شما رو داشتم دوست خوبم.
ممنونم.

نه موردی نداره خانم:)
راحت باشید ؛)

ریحانه 1394/12/28 ساعت 05:05

نه نه اصلن منظورم این نبود اتفاقا قیافه شمارم دوس داشتمم.خیلی هم طریف و زیبا بودین.این چه حرفیه. اینقدر خوب و خانوم و خوشگل و مهربون هستید که من میخوام فردا با افتخار عکس تونو به مادرمم نشون بدم بگم دوست وبلاگی منو ببین چه قدر زیبا و مهربونه.تازه رشتی هم هست.اره من با عمل زیبایی به شدت مخالفمم.شما قیافتون به تهرونی ها میخوره شیکه .نیازی ام به عمل نیس.
نه منظورم از خصوصی این بود که ممکنه سوالی چیزی داشته باشمو نتونم اینجا بگم.یا مثلا دردو دلی یا سوال از شهرتون.به هر حال.
من رفتم دیرشد.بووس.

بی خیاااال واقعا من یه شوخی کردم حالااا :)) ؛)
مگه تهرونی ها چه شکلین؟! (من تهرانی الاصل دیدما هیچ طور خاصی نیست، با اینکه به شدت برام عزیزه :دی)
خواهش می کنم میتونید بپرسید سوالی بود.

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:58

راستی مگی جان شمام واسه شیرینی ها و اینا پیج داری تو اینستا؟ کلا اینستا داری؟
من خودم هنوز پیجی ندارم ولی به همین زودی ها واسه ثبت روز مره هام میسازم و میخوام ادرسشو به دوستای خوبی که وبلاگشونو میخونم بدم. خودم وبلاگ ندارم.(به نظرم جالب باشه نه؟خخخ.)
+یه چیز دیگم اینکه بر عکس همسایه ما شما اصن اعتماد به نفس نداری اینو از مکالمه امشبمون متوجه شذم چون گفتی گندمی ولی عکست سفید بود دخمل.شما شمالی ها این واستون سفید نیس.خخخ. واسه ما سفیده این رنگ.خخخخ.سفیید برفی جونم.درضمن همیشه همینقدر خوشتیپ و لاغر بمون شمالی ها زود چاق میشن گمونم. شما الان خوب بود ی.

من نه اینستا دارم و نه هیچ کجای دیگه ی دنیای مجازی آرامشی دارم جز اینجا
البته خواهرم پیج داره، اونجام می تونید دوستای خوبی پیدا کنید.
مگه سفید بودن حسن هستش؟! من جدی فک می کنم سفید نیستم خب:| :دی
مچکرم، چاقی و لاغری مهم نیست واقعا، ای کاش انسان باشیم شمالی و جنوبی و شرقی و غربی.

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:39

ولی اون دوستت که کنارت بود قیافشو دوس دارم.اونم خوشگل بود. مگی کاپشنت TCM نبود عایا؟خواهر من یه کاپشن قرمز داره همین مارک همینطوری.
+مامانم مارک پوشه بیشتر منم مارک دوست دارم ولی واسه بیرون. واسه لباس خونه اگه معمولی هم باشه میپوشیم حتما ملزوم نداریم تو خونه مارک. ولی لباس (ز ی ر) رو مارک میخریم .
+کامنتام زیاد شد خیلی خیلی معذرت میخوام.فک کنم سوالی داشتم از این به بعد میام خصوصی ازت میپرسم و ایمیل میدم. اینطوری بهتره.خخ.

ممنونم:) لطف دارید به اون دوستم.
البته این ولی که گفتید باعث میشه آدم حس کنه که قیافه ی خودشو دوست ندارید!!! :| که خب ممکنه همین باشه و مهمم نیست:)) چون من اصلا خوشگل نیستم و بینی عملی و چی و چی هم ندارم.
من ابدا آدم مارک بپوشی نیستم، می پوشم اما دغدغه م نیست واقعا...
این کاپشنمم مال 17سالگیمه! شاید باور کردنی نباشه، اما هست دیگه
نایکه ؛) در ضمن من با کامنتای عمومی راحت ترم و ایمیلام متاسفانه خیلی وقتا بی پاسخ می مونه

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:29

عکسو یافتم. اون کاپشن قرمزه شما بودی دیگه؟

خوشگل بودی به نظرم . اصلنم سبزه نیستی سفیدی.

بله من کاپشن تنمه:)
دیگران بهم میگن سفید، اما حس خودم اینه که سیاهم!

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:24

راستی معذرت باز اومدم ولی عکست دقیقا کدوم پست هس؟

؛) گویا پیدا کردین.

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:21

اطلاعات کاملم واسه اینه که همسرشون مهندس ساختمونه خب طبیعتا سر کارای ساختمون رفت و امد دارن دیگه با ما و یه بارم ما رفتیم منزلشون یه بارم خانوم ایشون اومدن منزل ما. اشنایی نزدیک داریم با هم.طبقه پایینمون میشینن. توی یه مجتمع هستیم.
حالا اینارو ولش.
مگی تو الان بیداری دختر؟چرا؟خخخ. نکنه شمام مث من بیخوابی؟اخه من چند شبه سیستمم اینطوری شده خوابم نمیبره.من که دیگه نمازمم میخونم بعد میخوابم.خخ.برو بخواب.
شبت بخیر دختر گیلان.

:) من بیدارم چون مجبورم که باشم(ترافیک بالای کارهای پیش از عید!) درسی و کاری هر دو
شب شما هم بخیر و التماس دعا :)

ریحانه 1394/12/28 ساعت 04:01

بله پدرو مادرشون و کل فامیل هاشونم رشت زندگی میکنن و مال خود رشتن فک کنم اینام سفید پوستن و گیلانی هم با هم حرف نمیزنن اتفاقا همین فارسی معمولی میحرفن. ولی خوشگل نیستن. فقط سفیدن. به خاطر شرایط شغلی شون و تحصیل به شهر ما مهاجرت کردن سال ها.به هر حال.

+اره اون که به ظاهر و لباس اهمیت میدنو منم شنیدمم اتفاقا یه مثلی شنیدم از خود یه خانوم رشتی که ذوستمون بودن سال ها پیش در همین باب گفتن رشتی ها جیب خالی و پز عالی یعنی اگه حتی جیبشونم خالی بشه بازم روی مد هستن. و همه چیز اول اونجا مد میشه. که اتفاقا بدم نیست.
البته عمل های زیبایی به خصوص دماغ فک کنم اونجا زیاد انجام میدن نه؟
+مگی جونمم خیلی خوشحالمم که با شما اشنا شدم و میتونم راجب شهرتون و مردمتون که دوس دارم بیشتر بدونم و اطلاعات به دست بیارم از طریق شما .مرررسی . شما ولی خیلی خاکی هستید که میگین سبزه اید اخه همسایه مون خیلی خدای اعتماد به نفسن و میگن ما فقط سفیدیم و همه مردم شهرمونو سیاه دارن.خخخ. با اینکه سیاه هم نیستن هااا.
من خودم پوستم گندمیه (نه سیاه نه سفید سبزه نیستم)ولی مادرم سفید پوسته . ولی من سفیدی تهرانی هارو میپسندم شیکه به نظرم .اندازه اس سفیدی شون.و شیکه.خیلی سفید و شیر برنجی نیستن که تو ذوق بزنه.

+مگی ولی دستات که تو عکسا سفید بود ناقلا.
+خوشحالم از اشنایی با شما دوست خوبمم.خیلی دوس دارم یه سفر بیام شهرتون و ببینم از نزدیک.
+شما خیلی خانووووم و مهربونی.

چه اطلاعات کاملی از همسایه تون؛) بلی ما هم میگیم که پز عالی و جیب خالی هستیم! خیلی واسمون تیپ مهمه نه برای نشون دادن به دیگران ها...
نه واقعا
مثلا من همیشه واسه لباسای خونه م به اندازه ی لباس بیرونم هزینه می کنم، خب هر کسی این کارو نمی کنه و احتمالا احمقانه به نظر بیاد این کار از نظر خیلیا:) منم گندمی هستم در واقع! تو سه چهار پست قبل یه عکس سانسور گشته از من هست. که رمزشم 1 می باشه:دی
+ بسی لطف دارید ریحانه جان منم خاکی نیستم(کاش باشم!)

عاشق بارون... 1394/12/28 ساعت 02:24

صد برگ فقط چهارشنبه ها! :دی

خندوانه امشب زیاد جالب نبود. با اون اجرای عالی امیرعلی و احسان، آدم توقعش رفته بالا! اینا امشب جدی نگرفته بودن مسابقه رو! :))

اوهوم دیشب صدبرگی هاااااا بودنا خانوم یا بهتره بگم رادیویی ها بودنا؛)

امشبم من شیفته ی جناب کمالی شدم رای هم دادم بهشون حتی:دی

ریحانه 1394/12/28 ساعت 02:08

راستی منظور از بابا لنگ دراز کیه؟توی پست هاتون دیدم.

یه دوست مکاتبه ای ناشناس:)
که من چیز زیادی ازشون نمیدونم و با هم از طریق نامه(الکترونیکی)در ارتباطیم.

محمد 1394/12/28 ساعت 01:56

جدال لازم نیست! صدبرگ تکرارشو ببینید:))(نمیدونم خندوانه تکرار داره یا نه)

همین کارو باید کرد!
مشکل اینه من فقط شبا تلویزیون میبینم. در کل نمیبینم یعنی مگر اینکه بدونم شب برنامه ای داره!نداشته باشه که کلا روشنش نمی کنم:دی

ریحانه 1394/12/28 ساعت 01:14

راستی فک کنم شمام گویا اشپزی میکنید کیک و شیرینی و سفارش میگیرید اخه همسایه مام کیک و شیرینی اینجا میپزه و سفارش میگیره.از طریق اینستاشون.

راستی شما چند سالتونه؟(تازه با وبت اشنا شدم نمیدونم.)
رشته تون چیه؟

:) بله خیلیها این کارو می کنن:)
چه جالب...

من 25ساله و یک ماااه از عمر گرانبهام گذشته :)
کارشناسیم زبان بوده و رشته ی ارشدم یکی از انواع مدیریت هاست!

ریحانه 1394/12/28 ساعت 01:05

سلام مگی خانم اولین باره کامنت میدم. اره دقیقا خانواده منم بین همین دوراهی موندن. چون طرفدار پروپاقرص صد برگ هستن مادرو خواهر جانم و دقیقا منصور ضابطیانو خیلی دوس دارن .حالا نمیدونن خنوانه یا صد برگ؟خخخ.من خودم تصمیم دارم خنودوانه رو فقط پارت اول یعنی نیم ساعت اول که میخوننو شاده ببینم .سری های پیش خندوانه رو زیاد دوس نداشتم این سری چون موزیک و خوانندگی هس دوس دارم .اره پژمان و نفس هردو عاشقشونممم.به خصوصصص نفس. پژمان خیلی باحال خوند. شمام زرنگی کن هرشب مثلا هر کدوم بهتر بود اونشب نیم ساعت این نیم ساعت اون.خخخخخخ.
راستی ما رشت نیستیم جنوبم ولی همسایه مون رشتیه. کلک رشتی زیاد میزنه.خخخخ.پس حلاله.خخخ.من عاشق عروسک ماسوله و زنبیل و لباس خانومای گیلانم. ولی ازغذاهاشون و لهجه شون ببخشید زیاد خوشم نمیاد. راسته که خوشگلن؟خخ.شما سفید پوستین؟(ببخشید کامنتم خیلی طولانی شد.)

سلام خیلی خوشحالم که برام نوشتید.
بله منم همینه نظرم ولی از بس خسته ام....یادم میره بزنم صدبرگ! ؛)
خدا حفظ کنه همه رشتی ها و کلکهاشونو؛)
لزومی نداره شما از لهجه ی گیلک ها خوشتون بیاد. مطمینید رشتی هستن؟! احتمالا خود خود رشت نباشه اصلیتشون همسایه تون... حدسه البته فقط
من نه از نظر خودم سبزه هستم :)

+ خودم نمیتونم بگم همشهریام خوشگلن یا نه:)) دیگران باید بگن(از نظر من هستن واقعا! واقعا واقعا هستن و بسیار به ظاهر و لباسشونم اهمیت میدن که خب بی تاثیر نیست تو زیبایی)

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 23:54

مگی صدبرگ چیه؟
کدوم شبکه؟

صدبرگ شبکه چهار مشابه رادیو هفت جانمه...
منصور ضابطیان خیلی جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد