مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نارنجی ترین بژ اتاقم...

اسمش نارنجی بود، بخاطر آرامش و هیجانی که بهم میداد و بخاطر رنگ لباسش... هنوز اما اسمش نارنجیه، گرچه لباس دیگری به تن کرده و سعی کرده همرنگ جماعت اتاقم بشه، اما برای من هنوز نارنجیه

و عکس از همین حالاش...

نظرات 17 + ارسال نظر
صابرم 1394/12/28 ساعت 19:49

سلام مگی عزیز ، ایمیلت رو خوندم و جواب دادم ...
ولی فک کنم نرسیده، درسته؟
هربار که با گوشیم ایمیل میفرستم احساس میکنم نمیرسه، پریروز هم برای یکی از اساتید ایمیل فرستادم جواب نیومده !
خوبی این حس به اینه که هر کی جوابت رو نده، میگی حتما نرسیده دستش ...

سلام آقا
رسیده، چک کردم و دیدم و برات خواهم نوشت پسر خیلی جوان ؛)!
اما ممکنه به استادت نرسیده باشه...(اخیرا اپلیکیشن من اینجوریه! که پیغام نمیده ایمیل دارم)

جولیک 1394/12/28 ساعت 10:56 http://platelets.blog.ir

که نارنجی شه!

اعصاب راحت می خواد! من بعد ساعت 12 میرم تو اتاقم که خب نیاز به اعصاب راحت دارم اون ساعت میدونی که خودت:|||||

ساده خان 1394/12/28 ساعت 10:11

به به چ دری چ دیواری چ اتاقی چ رنگی
چ مگهان خانومی

چه سری! چه دمی! عجب پایی :|

شروره 1394/12/28 ساعت 00:33

الان این عکس دوم نخسوز منه دیگهههههههه

الهی :)) =))) معلوم نیست که پام به اون صورت
یه بار یک عدد ویژه برات پست میذارم! با لاک دقیق تحلیل کنی پاهای درازمو(خیلی دراز و زشته)

هوم 1394/12/28 ساعت 00:08

به به چه دستی! عجب پایی!

:))) یاد می خوای صابون از دهنم بیفته؟! نمیدمش

فرح 1394/12/27 ساعت 22:19

سلام خانوماین رنگ بژ هستش؟من فکرمیکردم بژسبز رنگه!

سلام فرح عزیزم
نههه...نه
جدی؟! :))) سرچ کنید رنگ ماشینای بژ رو ببینید این ام دی افم اون رنگیه

مرادی 1394/12/27 ساعت 19:09

اتفاقا اولش فکر کدم همون رو میگین! ولی فکر نمیکردم اینقدر با همیت باشه براتون :)) جالبه :)
نارنجیش خوب بود ولی الانم بد نیست :)

بله برای من با اهمیته:) خیلی یه تیکه ام دی اف بزرگه

Amitis 1394/12/27 ساعت 19:07 http://amitisghorbat.blogsky.com

چه اتاق خوشگلی ، دوستش میدارم ، حالا من عکس اول باز نشد !!! میگم این دختر چی میگه؟ یا من چشام عیب کرده :))

واقعا خوشگله؟
من نمیتونم و نمی خوام زیاد واسه اتاقم هزینه کنم. به اینش باید راضی باشم وگرنه میشد خوشگلش کنم. قدیمی شده همه چیش آخه آمیتیس
از دست تو :))

قشنگه.

مچکرم :)

مرادی 1394/12/27 ساعت 18:32

ببخشین! متوجه نشدم! الان چه چیزی رو مد نظر دارین؟؟ رنگ(طرح) دیوار؟

یعنی اینقدر نا واضحه؟! عکس بالای تخت رو ببینید. نارنجی بوده، همون قسمت الان بژ شده

من 1394/12/27 ساعت 18:24

سفید بیشتر به دیوارا میاد تا نارنجی.

مساله ی من دیوار نبود، رو تختی هام به نارنجی خوب ست نمیشدن. من رنگ صورتی و سرمه ای داشتم که به رنگ نارنجی نمی اومد:)

امین 1394/12/27 ساعت 16:19

دیگه کامنت نمیذارم.

هرطور راحتید:)
البته لازمه بگم بارون منو یاد اتفاق خوش دیگه ای میندازه :)

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 16:17

خواهش میکنم عزیزم ^_^

*-*

جولیک 1394/12/27 ساعت 16:17 http://platelets.blog.ir

بقیه اتاقو همرنگ میکردی:|

:|
چرا خب :/؟

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 15:55

دقیقا... و من اصلا کمین میکردم که اول شم:دی

هعی...یادش بخیر
ممنون از یادآوری روزهای خوش سیاهچاله ی جان:))

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 15:44

رنگش کردی مگی؟

نه عزیزم اون پی وی اس؟! یه همچو چیزی بود. برش داشتم سه تا پیچ می خوره، میتونم هر رنگی بخرم و جایگزین کنم! کمدم رو که ساخت گفتم از همون رنگ قاب بیاره برام؛)

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 15:43

اول

درود بر توی حاضر :)))))
یادش بخیر اون دوران شلوغی وبلاگها همیشه داستان اول شدن داشتیم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد