مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه روز یه رشتیه...

بارون منو یاد اتفاقات خوشی میندازه، اوم...:) یه رشتی نباید با دیدن بارون یاد چیزی بیفته، چرا که اینجوری خیلی خیلی وقتا یاد اون چیز میفته! باز جای شکرش باقیه که من یاد اتفاقات خوش میفتم با دیدنش...


ماجرای زندگی من شده ماجرای اون یارو که میره پیش دوستش میگه فراموش کردم، بالاخره فراموشش کردم!!! و دوستش تبریک میگیره و خوشحال و خندون میره براش آب میاره و میده دستش و یارو یهو بغض میکنه و با گریه میگه: "اوووووونم آآآآآآب می خوووورد:(((((" 


نظرات 16 + ارسال نظر
شروره 1394/12/28 ساعت 00:39

دیشب پیتیکوپیتیکو رفدم یدونه ....ابتیاع نومودم!
١- چاکلت
٢-اکلت
٣- ای کلک
٤- هات چاکلت
٥-همش
٦- هیشکدوم
٧- فقط یکیش

:)))))))
از دست توی ورووووجکککککک

مرادی 1394/12/27 ساعت 18:35

عجب ماجرایی این یارو داشت :/
بارونِ رشت خیلی خوبه :))

بارون رشت عالیست.

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 15:37

بارون... هوم معرکه اس مگهان

هوووم ^-^

ساده خان 1394/12/27 ساعت 07:50

O_O
چی شده آیا؟!!!

هیچی والا منم نفهمیدم:|
گویا از شعر خوششون نیومده بود:/

من 1394/12/27 ساعت 06:33

واقعا اونم آب میخورد؟!؟! :|
:)))

باورتون نمیشه،نه ؟
حتی مطمینم غذا هم می خورد...صدای گریه ی حضار :((

دیووونه , اونم آب میخورد :))
زمان این مشکل رو حل میکنه , بالاخره ذهن یک جایی کوتاه میاد ...

کور شم اگه دروغ بگم:(( اونم آب می خورد:))
نه این خاطره ی خوشی هستش ازقضا فاطیمای گل

جولیک 1394/12/27 ساعت 02:25 http://platelets.blog.ir

اونم آب میخورد:))

خدا شاهده :| اونم آب می خورد :))

زن زیادی 1394/12/27 ساعت 01:04

شعر جاافتاده:||||||||||:

:|

زن زیادی 1394/12/27 ساعت 00:32

عوق به ساده خان عوووووق

:|
چرا عوق؟! لطفا به هیچ کامنتری توهین نکنید.
یه شعر فرستادن و همین.

میم 1394/12/26 ساعت 22:41

چوسان شهر تسو و جومونگه دیگه

=)))))

ساده خان 1394/12/26 ساعت 22:25

شاعر میفرمایند کع:
عاشقم،
اهل همین کوچه ی بن بست کناری
که تو از پنجره اش پای به قلب منِ دیوانه نهادی

تو کجا ؟
کوچه کجا ؟
پنجره ی باز کجا ؟
من کجا ؟
عشق کجا ؟
طاقتِ آغاز کجا ؟

تو به لبخند و نگاهی …
منِ دلداده به آهی
بنشستیم،
تو در قلب و
منِ خسته به چاهی

گُنه از کیست ؟
از آن پنجره ی باز ؟
از آن لحظه ی آغاز ؟
از آن چشمِ گنه کار ؟
از آن لحظه ی دیدار ؟

کاش می شد گُنهِ پنجره و لحظه و چشمت ،
همه بر دوش بگیرم
جای آن یک شب مهتاب ،
تو را تنگ در آغوش بگیرم...

مچکرم ^-^
چه خوب بود...

میم 1394/12/26 ساعت 22:21

واالا اصلا در این مکان دوربین مدار بسته نصبه

آقا با این سوتی همش احساس میکنم اینجا چوسانِ قدیمه
منم فردا پسفردا باید برم خواستگاری سوسانو اینا،

=))))))) چوسان اسمه؟! وای چه اسم ستمی
خداااا:)))))))))))
ایشالا سوسانو جوابش مثبت باشه!!!

میم (کیم) 1394/12/26 ساعت 21:38

ابروم رقت کیم چیه
حالا اومدم نظر رو میخونم میگم این کیم کیه کثافد از رو دست من نوشته نظرشو
ا

=)))) از رو دست من نوشته!!! تقلب کرده لامصب کیف بذار خانوم بینتون کسی چشمش به برگه ت نیفته:)))))

کیم 1394/12/26 ساعت 21:23


آب میخچرد پوکیدم:)
مگی جان خیییلی خوشبه حالت ترک گناه توفیقه
منم تنبلم
تو اون پست چیزی نگفتم ساری:)

کیم؟ چه اسم بانمکی
اونم آب می خورد =)))))
والا توفیق که چه عرض کنم، امیدوارم بتونم همینجور تارکش باشم!
خواهش می کنم ^-^

-دیگه فراموشش کردم!
-چند روزه؟
-یکسال و نه ماه و سه روز پنج ساعت
|:
یا
" کجاست؟
چه می کند؟
کسی که فراموش کرده ام"
عباس کیارستمی
یا
"سیگار با مشروب با طعم هم آغوشی
یعنی فراموشی... فراموشی... فراموشی
سید مهدی موسوی
یا
.
.
.
بگذریم
حال خودتون چطوره؟ :)

وای این بالایی ها چقدررر خوب بودن:)))
البته که برای من خوشه یادآوریش و امیدوارم تا ابد خوش باشه؛)
خیییلی چسبید، کاش این کامنت رو همه بخونن

خوووبم :) اندکی دلتنگی برای سالی که میگذرد خب طبیعیه! ممنونم که حالمو می پرسید

امین 1394/12/26 ساعت 18:33

بارون می بارید...

کجا؟ و کی :)؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد