مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تحویل نمی دهم من امسال را

"امسال پر از خاطره های من و توست

تحویل نمی دهم

من امسال را" 


...


+ می خوام اینو برای بابالنگ دراز بفرستم، اما نگرانم که برداشت بدی کنه، ولی خب باید اعتراف کنم از بهار تا زمستون 94 دلخوشیم بوده و چه و چه، حتی اگر خودش ندونه، که نمی دونه... و برام مهمه، حتی اگه خودش ندونه، که بی شک نمیدونه. دلم می خواد بدونه که همین نامه های گاه گاه غیر احساسی و گاها احساسیش باعث شده نخوام تحویل بدم امسال رو... 

نظرات 14 + ارسال نظر

چه خوب :) خیلی خوبه,نیاز نیست تحویل ندی؛یکم تدبیر درباره موضوعی که آویشن گفته به نظرم باعث میشه نود و پنج قشنگتر هم باشه.دنبال سال بهتری باش,به همین راضی باشی همین رو هم از دست میدی!
پیشاپیش عدت هم مبارک :)

تدبیر درباره موضوعی که آویش گفته؟
آیا شما هم با ایشان موافقید؟
:) مچکرم

نفرستی بهتره.:)
ممکنه تاثیر معکوس بزاره.به احتمال خیلی زیاد.
من مطمئنم که بابالنگ دراز شما فرق داره.ولی در کل مرده و مردا دوس ندارن اینجور چیزارو بشنون.شاید بهتره بگم جنبه اشو ندارن.

:) بابالنگ درازم تو این زمینه ها عین همه ست، اونجایی که من میگم فرق داره جاهاییه که واقعا میدونم فرق داره :)
من نمی خوام ابراز احساسات کنم البته، صرفا می خواستم غیر مستقیم تشکری کنم و همین :) بچه ها منو میشناسن و میدونن چه موجود سنگی هستم تو ابراز احساسات؛)

آویشن 1394/12/26 ساعت 20:58 http://dittany.blogsky.com

شاید این حرفی که الان بهت میزنم با کلی مخالفت مواجه بشه ولی باز من میگم:
به نظرم حستو باهاش در میون بذار.اگه حرفی که تو دلت هست و نزنی بعدا پشیمون میشی

شایدم نشه:) خوبی تو اینه که حرفتو میزنی درهرحال؛)
اگه بگم و بعد بفهمم نباید می گفتم چی؟ واکنش منفی هم ممکنه نشون بده حتی

هوم 1394/12/25 ساعت 22:46

احتمالا برداشت بدی رو که دوست داره می کنه!

یعنی چه برداشت بدی که دوست داره؟
خب مطمینم تقریبا نمی فرستمش براش... روم نمیشه اصلا

سلام سال قبل هرچی که بود دیگه داره تموم میشه
خواه و ناخواه باید سالو تحویل کنیم به امید متحول شدن انشا الله سال پرباری رو داشته باشید به فکر آینده باش آینده آینده سال دیگریست باید نگریست نه گریست
حالتون چطوره بهتر شدیم انشا الله

سلام
:) بله متاسفانه یا خوشبختانه باید تحویل صاحبش داد سال رو:)
انشالله خیر باشه برای همه... متاسفانه آلرژیم شدت پیدا کرده

مترسک 1394/12/25 ساعت 21:50 http://1matarsak.com/

ولی من دلم می‌خواد هر چی زودتر تموم بشه...

:) چه جالب...
احتمالا به امید وصله این دلخواستتون ؛)

من 1394/12/25 ساعت 17:41

کجا میشه یه همچین بابالنگ درازی پیدا کرد؟!:(
شدیدا بهش نیاز دارم...

من پیداش نکردم:(
اون پیدام کرد راستش من جان...

sara roozhae door az khane 1394/12/25 ساعت 15:02

Harf deleto bezan negaran ghezavat nabash

...
نگرانم خیلی
میدونی؟ خیلی خیلی...

الهی هر روز روزات قشنگ و قشتگ تر بشه
امسال را تحویل بده و سالی را تحویل بگیر که قراره بینظیر بسازیش

مچکرم، مطمین نیستم بشه بهتر از همین روزمرگی های ساده برام پیش بیاد.
انگار درکل امیدواری زیادی ندارم اخیرا

سید 1394/12/25 ساعت 13:50

ولی چه باید کرد که باید تحویل دادنی رو باید تحویل دا د.
ههههههی اگر نه بگو ماهم بدونیم!!!!
راستی ایشالا زدتر خوب بشی بازم استراحت خوبه ولی تا میتونی ازون چای گیاهیایی که میگفتی نوش کن

هوم...
از کدوم چای گیاهیا؟! کنجکاو شدم.
راستی خوش اومدید، خواننده جدید؟

چوپان 1394/12/25 ساعت 13:42

منی که همیشه مشوقت بودم در ابراز احساسات...
نمیدونم چرا اینبار دلم میخواد بهت بگم : همچین چیزی رو براش ننویس!
واقعا نمیدونم چرا :|

یعنی اصلا دلیلشو نمیدونی؟
نمی نویسم احتمالا ولی خیلی مایلم که دلیلشو بدونی و بگی

منم بابالنگ درازى داشتم
که عاشقش شدم و نباید میشدم
و امسال پر شده از نمیدونم هایى که دوست داشتنش دچارم کرده

ولی مطمینم بابالنگ دراز من یه فرق اساسی و بزرگ با بقیه بابالنگ درازهای دنیا داره؛)
اینکه من بهش میگم بابالنگ دراز چون رسما بابالنگ درازه و من هیچی ازش نمیدونم و اون یه دوست مجازی چتی و وبلاگی نیست.
عین همون ماجرای جودی و بابالنگ دراز؛)
انشالله از سردرگمی در بیای به زودی زووود ^-^

چای 1394/12/25 ساعت 12:33

پسر که نه مردی شدم واسه خودم.اومد گفت دوسم داره:))))))

:))))))))
سلام مرد!!! :|

+ و خب بعدش چی شد؟

چای 1394/12/25 ساعت 12:03

درک میکنم حستو به بابالنگ دراز.قبلا همچین حسی رو تجربه کردم.اما برعکسشو و انقدر نگفتم بش که خودش آخر اومد بهم گفت.وای که اگه نمیگفت

اومد و چی گفت؟:|
شما دخترین؟ پسرین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد