مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دامن کوتاهم آرزوست ^-^

دلم یکی دو تا دامن نخی پنبه ای می خواد، که قدشون یه وجب باشه.

دلم دو سه تا لباس لوس دخترونه می خواد، از اونا که آدم روش نشه تو خونه راحت بپوشه:|

دلم شلوارکای یه وجبی جین و نخی و اسپرت ورزشی هم می خواد.


+ شماها دلتون از اینجور چیزا نمی خواد؟ 

نظرات 17 + ارسال نظر
بادبادک 1394/12/26 ساعت 05:28

منم دیوونه ی اینام اما خب نمیشه پوشید که:'( فقط هی میخرم میذارم تو چمدون واسه روزای در کنار یار:-D

:)))) من تا پارسال خیییلی راحت می پوشیدم. ولی الان حس میکنم بزرگم و زشته دیگه اصلا راحت نیستم:|

ساده خان 1394/12/25 ساعت 20:27

باهاشون مگه خاله بازی میکنم ک شاکی میشین

:|||

ADELE 1394/12/25 ساعت 18:15

ای وای ببخشبد
ولی خدایش اسمت سخته
من با مگی راحتم

خواااهش می کنم عزیزم
ببخشید که گفتم، چون به مه گان حساسم
مگی خیلی خوب است هورا

جولیک 1394/12/25 ساعت 16:43 http://platelets.blog.ir

نچ نمیخواد:))

خوشبحالت :دی

هوس خوبه! شاید خود واژه ش بار منفی داشته باشه اما چیز بدی نیست اصلن! از علاقه مندیای آدم میاد دیگه.
+
ها! جغد راستکی راستکی!! ولی حیف که آرمان های محیط زیستانه و حیات وحشانه و اینا دست و بالم رو بسته!!

متاسفانه خیلی بار منفی داره، بدتر از همه اینکه بهم میگن هوس بااااااز:| دیگه خیلی خیلی بار منفی داره.

+ می خواستم جدی جدی ببینم ممکنه جغد طفلی رو محبوس کنین یعنی:دی؟ خب جای شکرش باقیست که دورادور دوسش می دارین!

من دلم ادکلن و چنتا تیشرت گل گشاد میخاد؛)

چقد چیزای +18 :D:D:D
منم دلم خواست

نه بابا منفی 18 ن که...
من بچه بودم همیشه از موارد بالا داشتم خیلی خوب بود.. :(الان اما نمی تونم بپوشم زیاد

ADELE 1394/12/25 ساعت 09:05

سلام مهگان
خوب برو بخر و بپوشششششش این یه وجبیا اینقدر با حالن من جین شو میپوشم

من با این سنم می پوشم شما که خواهر کوچیک مایی چرا نمیپوشیییی؟؟؟
اینقدر آدم خوشتیپ میشهههههه

سلام عزیزم
البته اسم من مه گان نیستا مگهانه... یا مگی یا مگ
من می پوشیدم همیشه ولی ترجیح میدم الان که زن گنده ای شدم برای خودم کمی احترامم رو بیشتر پیش پدر و برادرم حفظ کنم دیگه روم نمیشه یعنی...
+ منم هم جین دارم هم کتون و هم کشی! هعی...
+ من با این سنم چیه خانوم؛)؟ تو سن شما باید پوشید اتفاقا

دلم بخواد و نخواد از این چیزا نمیتونم توی خونه هم حتی بپوشم
نه اینکه کسی بهم ایراد بگیره ها
از نظر خودم ایراد داره

از نظر منم ایراد داره تیلو جانم...

هشتگ هوس
من دلم جغد میخواد فقط!!

وای، اینم رنگ و بوی هوس داشت آره؟! :|
یعنی جون به جونم کنن بنده ی هوسامم دیگه...
جغد واقعی ؛)؟

من 1394/12/25 ساعت 06:32 http://manetanha.blog.ir

حالا که گفتی هوس کردم داشته باشم ازینا:))

:))

رگ ها 1394/12/25 ساعت 02:06

من دلم چیزای "گل و گشاد" میخواد همیشه ! :>

من همیشه نه:دی
ولی خیلی لباس گل و گشاد زیاد دارم اتفاقا

ساده خان 1394/12/25 ساعت 00:27

والا دل خواستنیای من گل و ادکلن و عروسکن"الان خیلی کمتر"
زیاد ب لباس فکر نمیکنم

عروسک:|
بیا بعد پس فردا اینا می خوان بشن پدرای آینده
خدایااا بیا منو بخور

هوم 1394/12/24 ساعت 23:48

هوم والا من واسه خودم که دلم نمی خواد! ولی واسه بقیه چرا!

واسه بقیه:))))))؟!
چیش به شما میرسه خب:/؟

بریدا 1394/12/24 ساعت 22:32 http://brida.blogsky.com/

میخوام میخوام :)))
ولی به کارم نمیاد:/
من دلم از این لباس تنیسای دخترونه میخواد:(

مثلا من به کارم میاد؟!
امسال سعی کردم خیلی پوشیده تر از قبلم شم:|

ساده خان 1394/12/24 ساعت 21:43

میگم ماعم دلمون میتونه بخواد؟:|

شما میشه دلتون شلوارک بخواد خب... یا ساعت و هرچی...
ولی دامن نمیشه قطعا:||

Ali 1394/12/24 ساعت 21:31

Man delam daman mikhad

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد