مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشبختی یعنی...

کمدت واسه ی همه ی لباس ها و کفشهات جا داشته باشه... 


+ اندراحوالات خانه تکانی عیدانه

+ عکس از اوایل مرتب سازی کمد، نصف وسایل روی تخت منتظر مرتب شدن هستن...

قسمت پشت رگالم اینه، جلوی اینهام دو ریف لباس می مونه:)

نظرات 18 + ارسال نظر
یادگار 1394/12/25 ساعت 23:48

بله، اون پست رو هم خوندم ولی نظری نذاشته بودم براش، همونی که دوست نداشتید همسرتون در دوران عقد بیاد توی اتاقتون توی خونه پدر و مادرتون!

هان بله بله، همون:|
من چه مسایل مهمی رو تو وبم عنوان می کنم

چه کمد مرتبی! اولش این جوریه؟!
ماشالا چقدر شال! 25 تا
چقدر کاموا! چکار میکنید باهاشون؟!
+11 تا شلوار

نه اصولا کمدمو مرتب می کنم دیگه!
شالام زیادن چون خونه و بیرون و همه جا شال سرمه خب
کامواهامم خریدم رو تختی ببافه مامان برام، تو چند پست قبل بحثش بود که دو نفره باشه یا یه نفره:|

+ شلوارام بیشترن... من خیلی شلوار دوس دارم. ولی اینجا هنوز نیمه کاره ست.

سهیلا 1394/12/25 ساعت 09:11 http://nanehadi.blogsky.com

سلام.چه کمد خوشگلی.من اگر بودم همش میرفتم نگاهش میکردم

^-^
مچکرم سهیلا جون این قفسه های پشت رگالمه البته
جلوش دو ردیف لباس می مونه... ؛)

عاشق بارون... 1394/12/24 ساعت 21:41

شال هات چروک نمیشه؟؟؟ یا هی هر بار که میخوای بپوشی اتو میکنی؟؟
+ واااااااااااقعاً خوشبختیه ها! واقعاً! :)))) مبارک باشه! :))

هیچ وقت اینجوری نمیذاشتم که... چوب لباسی داشتم واسشون مخصوص شال
ولی اینجوری دوس تر دارم، ضمن اینکه من تحت هر شرایطی مجبورم اتو کنم، خط تا روی شال میفته
+ مچکرم :دی

*زهرا* 1394/12/24 ساعت 19:16

اووووه...ماشالله این همهههه شال رنگى رنگى ;) من کلا 7-8تااا شاااید شال داشته باشم...آخرشمممم مشکى رو میپوشم همیشه!!! هروقتم میخام شال جدید بخرم مامان میگه هررروقت قبلیارو پوشیدی اینو بخر !! -_- :دى

من آرزو کردم امسال 4تا شال تک رنگ عیدی بگیرم:|
چون همه جا حجاب دارم، شال باید زیاد باشه...
امسالم هیچی هیچی هیچی نخریدم. از 6ماه پیش یعنی چیزی برای عیدم نخریدم. اما بشه لباس ز.یر و شال رو حتما می خرم:)
+ اعتقاد خونواده ی ما اینه اینا رو بده بیرون جدید بخر! ولی من فعلا نتونستم دل بکنم ازشون

رگ ها 1394/12/24 ساعت 17:30

آقا یه نفره ببافن بره ! :/
چیه دونفره ، صد سال طول میکشه ! اسکلت هاتون باید ازش استفاده کنن ! :>

:)))))))) والاااا بوخودا!
فکر کنم یه نفره به بچه ی خودم یا بچه ی خواهرم برسه:|
فعلا که وقتش نیست، از فروردین شروع میکنه مامان

رگها 1394/12/24 ساعت 17:00 http://vessels.blog.ir

من چشم دنبال کامواهاته هنوووز ! :))

بیا ببر ننه جان:)))) بیا ببر فعلا سر یک یا دو نفره بودنش دعواس اینجا:)))))))))

سپیده 1394/12/24 ساعت 12:39

کفشات خوش رنگههههههههه قرمزا

مچکرم البته که این کتونیه، کفش قرمزم دارم ولی:دی که تو عکس نیست.

مگی.. کتابای من تو کمد تو چه می کنه..!؟ :|

دزدیدمشون:)))
از حسنات هم رشته ای بودنه

مترسک 1394/12/24 ساعت 09:20 http://1matarsak.com/

کمدشو :))
یعنی من درگیر اون حالت دوئل‌وار کفشا شدم با این توضیح که در بکگراند هم آهنگ فیلم وسترن «خوب، بد، زشت» پخش می‌شه!

:))))))) عالی بود چقدر خندیدم.

من 1394/12/24 ساعت 08:53

به به چه کمد مرتبی:))

مچکرم، بازم من به عنوان شلخته تو خونه شناخته میشم همیشه...:|

بگذار این مردم
هر چه دل شان می خواهد،بگویند
تو خورشید منی
حتی اگر
از پشت کوه آمده باشی ..

:)

آویشن 1394/12/24 ساعت 02:25

کمد جدید مبارک بلامیسر

تی جان ره غش:))

Amitis 1394/12/24 ساعت 00:18 http://amitisghorbat.blogsky.com

الان یک کمد مرتب دوست داشتنی داری ؟؟ خوبه؟ حسابی مرتب؟ جا دار. والله من که این همه سال از خونه بابام اومدم بیرون ، هنوز کمد اونجام داری میترکه :)

تقریبا آمیتیس... تازه شروع کردم به مرتب کردنش و هنوز کلی کار داره کمدم!
جدی؟ برم لباساتو بگیرم از خانواده ؛) :)) ؟!

اندر احوالات خونی تکونیدُون باس بگم :خُب،خوشبختیه کمُدَم یه روز سر میاد.وحــــــــــیدمیگه اصولاً باهاس ته ِ همه چی دربیاد...
شما وارد هرچی که میشی انقد باهاس بری تا تهش دربیاد،
بعد میری مرحله بعد...انقد باهاس بری تا ته خودتم دربیاد!!!...
مث این چایی که انقد میخوریم تا تهش در بیاد!!

بله ته همه چیز در میاد روزی...

سپیده 1394/12/23 ساعت 19:30

تی خاکه پایم

عزیزکم :))

باران 1394/12/23 ساعت 19:12

چرا پست ها نیومده میترکن ؟:|
خیلی بدی :|
سلام

سلام:)
یه پست کوتاه بود برش داشتم. چیزی نبود که... جاش دو تا پست تازه ی دیگه هست

تک مدی 1394/12/23 ساعت 18:58

مگی
کمد نو مبارک
الان چهار پنج هفته ست هی میگم یادم باشه احوال کمدتو بپرسم!
مگی یه عکس بده ببینم چه شکلی شد آخر، اگه امکانش هست البته^_^

ساده ی ساده ست تک مدی عزیزم
ولی چشم عکس می ذارم جز شما دو سه نفر دیگه م ازم خواسته بودن :) بذارید حسابی جا به جا شم میذارم.
اما متاسفانه اتاقم خوشگل نمیشه واسه عید... بنا نیومد کارامو بکنه:( موند یه چیزایی واسه خود عید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد