مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اینجا، رشت، خانه ی کنتاکی نشستم برای ناهار

دیشب میز خونمون ^-^ 

و اگه خدا بخواد عکس از میز غزفه ی نمایشگاه شیرینی عیدمونم میذارم:دی

(سعیمون رو کردیم که اصلا نفروشیم و فقط سفارش بگیریم! با این همه تنها غرفه ای که فروشش خوب بوده ما بودیم:| حالا اگه مایل بودیم همینجا بفروشیما، امکان نداشت چیزی فروش بره:دی) امیدوارم که همه فروششون خوب و عالی باشه... اینجا سودش به نفع بچه های سرطانیه


+ شاید امشب کمی کیک هم درست کنیم، من عاشق کیکم و همونقدر از شیرینی های عید دل خوشی ندارم:)) 

+ نمایشگاه تو یه تالار عروسیه، منم اومدم برای ناهار خانه ی کنتاکی



نظرات 21 + ارسال نظر

الان این شیرینیا ب دفاع ارشد و چیدن میز ربط داشت؟

نه ولی چندتاییشون رو دادیم برای دفاع همکار خواهرم:|سفارش داده بود در واقع

موفق باشی عزیزدلم

مچکرم

چای 1394/12/22 ساعت 12:25

تاحالا تو هیچ وبلاگی واسه یه پست تو پست قبلی نظر نذاشته بودم:))))اما همه کامنتارو بستین.اونم رمز میخواد که ندارم.خرده جنایات زن و شوهری عالیه.من چندین بار خوندمش و دادم به یه دوست.به یه دوست خیلی دوست و دیگه نگرفتمش.حتی تصمیم داشتم چندبار خودمو جای مرده بذارمو حافظمو از دست بدم.چالش هیجان انگیزیه تو این دنیای یکنواخت

آممم ممنونم که نوشتید برام، رمز من 1 هست. فقط رمز میذارم که تو سایتهای تبلیغاتی نبینمشون:)
به یه دوست خیلی دوست؟! :) کسی هم اینو به من هدیه داده بود و هیچ وقت هم پسش نگرفته بود.

به سختی تو یه سایت جواهرشناسی پیدا کردم. :))))))

MEGANE: French form of Welsh Megan, meaning "pearl."
MEGGIE: Pet form of English Margaret, meaning "pearl."
MEGHAN: Irish form of Welsh Megan, meaning "pearl."
MEGHANN: Variant spelling of Irish Meghan, meaning "pearl."
MEI: Hawaiian form of English May, a pet form of English Margaret "pearl" and Mary "obstinacy, rebelliousness" or "their rebellion."
MEILIN (1-美林, 2-梅琳): Chinese name meaning 1) "beautiful jade" or 2) "plum jade."
MÉRAUD: French surname transferred to forename use, derived from the word emeraude, meaning "emerald."
MERETE: Danish form of Greek Margarites, meaning "pearl."
META: Short form of German Margarete, meaning "pearl."
MIDGE: Variant spelling of English Madge, meaning "pearl."
MINGYU (明宇): Chinese name meaning "bright jade."
MORVARID (مروارید): Persian form of Latin Margarita (English Margaret), meaning "pearl."

جوینده یابنده ست ^-^ :)

ولش همون ولزه؟تو انگلیسی مگهان نداریم آخه. /:

همونه، سرچ کنید مگهان مینینگ براتون باز میشه پیرل

سلام مگی. ببخشید پیغام خصوصیم نرسیده..؟

وای دیدم، الان میام جواب میدم ^-^

سلام برسونین بهشون.
راستی مگلاگ و مگهان معنیش چیه؟

^-^
چشم. مگهان اسم محبوب مردم ولش هست، تو انگلیس و ایرلندی هم هست گویا
معنیش هم مرواریده :)

باران 1394/12/21 ساعت 12:45

باشه :)
داداش بزرگم خیلی شیرینی خونگی از نوع باقلوا دوست داره برای همین
پرسیدم :)
خواستم عیدی براش باقلوا بگیرم :)
مرسی:*

از یه جایی بگیر که مطمین باشی تازه ست ^-^
همین مهم ترین چیزه
و خب اگه خونگی پیدا کنی که خیییلی بهتره، میتونی سفارش کنی مرغوب ترین گردو و مغز رو استفاده کنن واستون گرون تر میشه ولی خب خیلییی کیفیتش بالاتره ^-^

باران 1394/12/21 ساعت 11:18

سلام
باقلوا هم دارین ؟
میشه اسم هاشون تک تک نام ببرین ؛ )
باقلوا رو حدودی چقدر میدین ؛ )

سلام
عزیزم ترجیح میدم قیمت نگم؛) ارزون نیست، ولی سودی هم نداره آنچنان... خب از مغازه ها بخرید خیلی ارزون تر میشه
اسم این مدلی که درست کردیم سارق بورما هستش

وای من چقدر دوست داشتم همه اینا رو هدیه میگرفتم:)))))

چاق میشی نیما خان چاااق

دانم او بفتید
گلیزام را کرد
خدا بگم چکارت نِکِنِ

؛)
آقا چرا تو وب من هرکی به زبون خودش حرف میزنه؟ :))

ساده خان 1394/12/21 ساعت 08:13

دست و پنجتون درد نکنه

گربان شما

امید میرزا 1394/12/21 ساعت 01:43

حسن کچل خخخ

خدا شاهده! خیلی خانوم بود اسم شوورشم چل گیس بود:|

امید میرزا 1394/12/21 ساعت 01:30

امید میرزا خانم؟؟؟؟؟
بخانم میگن میرزا؟ ؟؟؟
مگهان بانو=|

تجویز جلبک خاتون

Omid ام از نوع کرمانیش

:))))))))))
با سلام خدمت امید کرمونی
والا روزی روزگاری حسن کچلی وبلاگ نویس بودکه خانوم هم بود ازقضای روزگار! فکر کردم شما هم...

توکا 1394/12/20 ساعت 23:35 http://tooka-tooka.blog.ir

از بزرگترین آرزوهای من اینه که قنادی داشته باشم -___-

برآورده شه الهی ^-^

ظاهرشون که خوشمزه اس.

شیرینی های عید که ظاهری ندارن آنچنان
اما باطنشون...یامی

+ خواهرم 5سال سکونت داشته در شهر شما راستی :)

امید میرزا 1394/12/20 ساعت 21:36

http://dl.radiojavanmusic.com/1394/12/20/Ali%20Zand%20Vakili%20-%20Lalaei.mp3

امید میرزا خانومه؟ یا آقاست؟
وای علی زند؟! لالایی؟ لازمه گوش کنم همین حالا

فرح 1394/12/20 ساعت 19:44

سلام مگهان جون...من همش فکر میکنم خوش به حال همسر خواهرتون ....شیرین کام باشی همیشه

عمه هام همیشه اون شخص مفلوک رو نفرین می کنن که قراره همچو زنی گیرش بیاد

عارفه 1394/12/20 ساعت 18:30

یا جده سادات یا من می ایم خواهر خوانده ات می شوم یا بازم من بیام خونه شما ها زندگی کنم دیگه
شما چطوری چاق نمی شوین. واییییی

:)))
باور می کنی؟ من فقط و فقط یک دونه از حلواها رو تست کردم؟ :/
من فقط هوس می کنم، همین وگرنه اصلا آدم بخوری نیستم، به کم قانعم ^-^

سمیرا 1394/12/20 ساعت 18:09

سلام مگی جان دلربا
خوبی عزیزم؟
من بعد مدت ها برات کامنت گذاشتم
عالین شیرینی ها
من عاشق شیرینیم....
امیدوارم مشکلات کوچیک و بزرگت از سر راهت برن کنار
برات خوشحالم ک خوشحالی
بابا لنگ درزات بهت میاد... نوشته هات حس جودی ابوت دوس داشتنی رو میده
عالین عالییییی

اوه مگی دلربا یک بار از کس دیگه این واژه رو شنیدم:|||
خیییلی خفن صدام کردین، شما سمیرای تبریزی؟! سمیرای زنجانی؟ یا هیچ کدام:|
مچکرم بسی
بابالنگ دراز خوب است بلی ^-^
حتی اگر روزی نباشه

من 1394/12/20 ساعت 18:05

به به:))
دارن چشمک میزنن اونا:/

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد