مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوابمه!

نیم ساعت از سه شب گذشته و ما شدیدا در تکاپوی بسته بندی شیرینی ها و حلواهای عیدیم، خمیازه و آیکون کش و قوس دادن به بدن... اینم سند،، گوشیمم تو شارژه تازه...

میام و براتون عکس می ذارم از خوشمزه های رنگی رنگی :)

نظرات 9 + ارسال نظر
باران 1394/12/20 ساعت 11:52

سلاممممم ظهرررر بخیررررر خانوم خوشگله :**
خدا قوت :)
تو دیشب تا سه و نیم بیدار بودی من تا 4:)
رفتم دوش گرفتم :)
یه سوال شبا که دیر میخوابی صبح چند بیدار میشی ؟
و آیا سرحالی ؟:)

سلام خانوم ^-^
مچکرم ما تا 5.5 بیدار بودیم نمازم خوندیم و بعد خسبیدیم تا 9
بلی خیلی هم سرحال می باشم!!! :دی
الانم نمایشگاهم؛)

خدا قوت!

ممنون هانی گرامی ^-^

هوم 1394/12/20 ساعت 08:41

خب مگه ساعت ثبت پست خودش سند نیست؟ :دی حداقل یه عکس از بسته های شیرینی میذاشتی!

نوچ سند نیست!!!
چون من خیلی وقتا پست می نویسم میذارم سه ساعت دیگه آپ شه!!!

مترسک 1394/12/20 ساعت 08:19 http://1matarsak.com/

یه کیلو از شیرینیا برام بذار کنار، جمعه میام ازت می‌گیرم!
آی ام شیکمو

:|
بله تشریف بیارید...اسمایلی خمیازه!!!

آره کاری بیشتر از این از دستم بر نمیاد تا واسه ی کسانی که دوست دارن اینکار رو انجام بدن بکنم
البت من تازه کارم ،وبلاگ نویسی رو میگم ولی سعی میکنم بهتر و مطالب رو بیشترش کنم ولی امروزا یک کمی سرم شلوغه و......

:) ایشالا به وقتش
موفق و پیروز باشید

به وب ما هم سری بزن خیلی خیلی خوشحال میشیم

اتفاقا اومدم:) اما همونطور که اغلب ساکتم و فقط می خونم باز همین کارو کردم.
خیلی جالبه که فست فود دارین و سعی دارین تجربیاتتون رو هم در اختیار مردم بذارین:)

صب تا شب بیدار شب تا صب بیدار آخه این چه دردیه

:) من سیستمم این نیست البته، امشب باید بیدار می بودم ولی...

دلارام 1394/12/20 ساعت 04:43

خسته نباشین
فکر میکردم امشب فقط من خل شدم4/45 دقیقه هست هنوز اثری از خواب نیست فقط یه دل پردرد اینجاست مگی

عزیزم، دلت پر درد نباشه...
ما تا صبح بیداریم و من همین حالا فرصت کردم بیام کامنتهای شما ها رو بخونم و جواب بدم ^-^
ما سه نفر خل و چل بیدار بیداریم و نفله

مگهان جان سلام
خسته نباشید واقعا زیبا و قشنگ توصیف کردی منم در این روزها تا دیروقت سر کارم میمونم تا بتونم شکم گرسنه هایی که از خرید بر میگردن رو سیر کنم امیدوارم کارت پر رونق باشه
راستی صبحت بخیر

سلام:)
همچنین... انشالله که کارتون پر رونق و پولتون پر برکت باشه
صبح شما هم بخیر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد