مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بابالنگ دراز و خط قرمز

هرگز فکر نمی کردم حرف زدن از بابالنگ دراز، روزی از خط قرمزهام بشه... اما حالا شده، ترجیح میدم نصیحتی در این باره نشنوم و تکرار می کنم هیچ تاکیدی نشنوم.


+ می دونم، و مطمینم که شما همه تون خیرم رو می خواید. ازتون ممنونم که براتون مهمم و ممنونم که خط قرمزهام رو جدی می گیرید.

+ رابطه ای که بین ما هست اصلا عاشقانه نیست، هرچی که هست یه رابطه ی واقعا! سالم و دلنشینه و من هنوز قصد اتمام این رابطه و نامه نگاری های ماه به ماه رو ندارم.

نظرات 15 + ارسال نظر
توکا 1394/12/20 ساعت 23:33 http://tooka-tooka.blog.ir

دیگه وفتی خودت تو نوع رابطه میدونی با خودت چند چندی ، پس بیخیآل باقی :دی
فقط نذار هشدارهای بقیه تو دل خودت شک بندازه :)

آخ گفتی توکا
باور می کنی گاهی حس می کنم واکنشهای دیگران داره باعث میشه برام مهم تر شه بابالنگ دراز؟!
نظرات منفی مطمین ترم می کنه که یه چیزی هست و باید دوسش داشته باشم و دوسم داشته باشه حتی...

میم 1394/12/20 ساعت 13:46

منظورم باران عسد

:)))) هان

ما که ددی حاجی لایکز اورنج داریم و شما هم ددی لانگ لگز :دی

ددی عه من با کلاس تر و مهندس تر و سابقه ش هم بیشتر تره :)))
آیکون فخر فروشی ...
خط قرمزم هم هس بعله...

:))) اون ددی اورنجی که عمر منه اصلا
گابلی نداره میتونه بابای شما ام باشه:دی
آممم مهندس تر نیست هرچی که باشه:)))رشته های باباهامون تازه یه ربطایی به هم داره جلی :|

من 1394/12/20 ساعت 10:01

مگه تهِ داستان بابالنگ دراز و جودی زمین خوردن و سربه سنگ خوردن بود که تهِ این رابطه هم زمین خوردن باشه؟

آخه ته ماجرای اونا داستانی بود، ما اصلا انتظاری از رابطه ی مجازیمون نداریم، هیچ کدوممون که اگه انتظاری بود من ششصد بار تا الان دیده بودمش و اون ششصد بار تا حالا هزارتا کار کرده بودم که بفهمم

میم 1394/12/20 ساعت 07:37


اینقدر بارون اینجاس آدم میترسه کامنت بذاره خیس بشه

هاه؟ کجا بارونه؟ اینجا؟! یا اونجا :|¿

مده ای رفیق پندم که نظر بر او فکندم
تو میان ما ندانی که چه می‌رود نهانی
سعدی

هی وای که شما نبودید و اینو برام نمی نوشتید همه ی پستم بی معنی بود.
امیدوارم اینو بخونن دوستان...

میم مثل محمد 1394/12/20 ساعت 00:27

بابالنگ دراز یک آدم کثیف و پلید و دروغگوست میم
داره گولت میزنه
گول نخور شما 25سالته

:|||
کامنت بعدی مال خودم خصوصی و ممنونم بابت همه حسای خوبی که داد کامنتتون

مریم 1394/12/20 ساعت 00:26

مگهان عزیز خواننده همیشگی و خاموشتم و چقدر حس هات شبیه خودمه انگاری نیمه ی منی جدی میگم هر روز چند بار میام و میخونمت تو هر حالی که باشم
من عاشق خودتم عاشق احساساتت عاشق نگاهت میدونی خیلی این پستت رو دوست داشتم و چقدر خوب میفهمم این پست رو

:) ممنونم که روشن شدی دختر خوب...
اگه پسر بودم تو وبم می تونستم دنبال همسر بگردم :)) شبیه به من ها گویا زیادن مریم جانم

واقعا حس خوبیه.
منم بچگیم جودی آبوت نگا میکردم.هنوزم که یادش میافتم یه حسایی تو وجودم بیدار میشه.
مثل همین نامه نگاری جودی...به کسی که اصلا ندیدیش و حتی اسمشو هم نمیدونی ولی بی اندازه احساس میکنی بهش نزدیکی.
میدونم که کامنتم به موضوع پست ربطی نداش.فقط احساسمو گفتم

ربط داشت به پست، چون منم چیزی از بابالنگ درازم نمی دونم و اون یه دوست کاملا مجازی و مکاتبه ایه:)

باران 1394/12/20 ساعت 00:21

من مگه گفتم زمین میخوری ؟o_O:||
من من باب پست تون و جواب کامنتم گفتم :||
من میگم من باران نوعی بیخود میکنم که آرزوم این باشد حالا اگر منظورم
رو بد گفتم و بد متوجه شدین ببخشید :(((
خدا به دل من آگاه بود و بس که چی گفتم :(((
فکر نمی کردم از حرفام بد برداشت کنین :||

:) خواهش می کنم...
نگفتم آرزوتون اینه، پیشبینی دوس داشتنی ای نبود برام و فقط همین

Ali 1394/12/20 ساعت 00:14

Mardome ma jaleband
Hame eshtebah haye to ra mibinand o khodeshan ra hata andaki na
Eshtebah kardan bad nist
Zemne inke man migam to kare eshtebahi nemikoni
Be payane khoshesh ham omidvaram hamonghadr ke fekr mikonam payane talkhi momkene dashte bashe

...
نمی خوام بد بین باشم، اما متاسفانه همه مطمینن من زمین می خورم و این قبیل حرفها...
اصلا پایانش هرچی که باشه برای من زمین خوردن نیست، یه تجربه ی شیرین بوده و تموم.
خیلی عجیبه این؟

+ ممنونم از نگاه تمیزتون و همین.

باران 1394/12/20 ساعت 00:11

خدا نکند خدا نکند ...
یه دوست خوب اونه که دعا کنه برای دوستش ...
نه فقط منتظر زمین خوردنش باشه...
بعد بگه دیدی گفتم دیدی گوش نکردی :||
این دوست نیست :||
بلکه هفت فرسنگ از دوست فاصله داره:||
نمیگم من دوستت هستم چون میدونم من رفیق خوبی نبودم و نیستم :)
ولی
همین الان سر مناجاتم با خدا تنها دعام تو و یکی از دوستان بود :)

:) ممنونم که سعی کردین من رو از زمین خوردن نجات بدین، اصلا شاید لازمه زمین بخورم یک بار برای تمام عمرم
و یک چیزی... اصلا چرا اینقدر مطمینید از زمین خوردنم؟
ممنونم که برام دعا می کنید ^-^

های مگی
می خواستم یه روزی یه ایمیل کاملا مفصل راجع به بابا لنگ دراز و رابطه غیر عاشقانه ت باهاش بنویسم . بعدش کلی پشیمون شدم . آخه خودم از اون دست آدمام که دوست ندارم نصیحت بشنوم و ترجیح میدم خودم سرم به سنگ بخوره!
الانم که این پستتو خوندم خوشحالم که هیچ وقت اون ایمیل رو واست ننوشتم.
به طرز عجیبی همش حس می کنم قراره این داستان تکراری واسه تو هم اتفاق بیفته.
اینکه خیلی از اتفاقات و تصمیم های زندگیت شبیه به من بوده واسم جالبی مگهان عزیز.
تا حالا واست زیاد ننوشتم اما بدان و آگاه باش که می خونمت بیشتر اوقات.
شاد باشی

ممنونم ازتون ^-^ خیلی...
آخه اگر نامه های ما رو بخونید متوجه میشید که رابطه مون چقدر متفاوته با روابط دیگه
اصلا چیزی نیست که بخواد سرم به سنگ بخوره در واقع:)
بازم ممنونم ازتون

باران 1394/12/19 ساعت 23:15

آره از اول بود من همیشه تو ایمیل دادن بهت خیلی با وسواس کلمات رو
کنار هم میچیدم و دست به عصا بقول معروف حرف میزدم و الانم همینطور :)))
این روزا دارم همون راهی که دوستم رفت رو دوباره تو دوره تکرار انگاری تو وب تو میبینم :)
امیدوارم به هر راهی ختم میشه راه خوشبختی و عاقبت بخیری باشه
آمین

ممنونم عزیزم
جالب بود.
جالب تر از همه اینه که همه منتظرن سرم به سنگ بخوره ایشالا و اینا :| اینش خیلی له کننده ست برام...
وقتی همه منتظرشن پس این اتفاق گویا حتما خواهد افتاد.

باران 1394/12/19 ساعت 23:03

حالا خط قرمزای خواهر بزرگه من خواهر و برادراشه:))

+
ولی خط قرمز من فقط فقط خانداداش بزرگمه بعد بعضی از دوستان صمیمی ام :)


++
سلام
مگی خوب باش :)
من کار به پرسپولیس ندارم فقط آبیته استقلال :دی


+++
تو اولش جز خط عبور ممنون تون (ممنوع تون :دی )بود :)
دروغ چرا ؟:دی

:))))
از اول خط قرمزم بود؟!
نمی دونم، شاید درست می گی باران:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد