مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من در پی خویشم، به تو بر می خورم اما...

یهو عین بچه ها ایستاده بود و بهم نگاه کرده بود و با چشمای همیشه مستاصلش گفته بود:

تو همیشه سر راه منی، چرا هرجا که تو هستی سر راه منه؟! 

دلم می خواست بهش بگم شاید برای اینکه باید بدونی من محل گذرم، من ساخته شدم برای رد شدن... که تو از کنارم رد شی و رد شی و رد شی...

که من آدم موندنت نیستم انگار و نباید باشم و ...


+ کمی آهسته تر رد شو... کمی آهسته تر زیبا*...  

+ هزاریم بهم بگن که زیبا نیستی، باور کن که باور نمی کنم...

+ مرا جای خودم بگذار       خودت را جای گهواره
و آغوشی تسلی بخش         کنارم باش همواره...
+ این آهنگ حس تشویشم رو خوب منتقل می کنه... :)

نظرات 9 + ارسال نظر

کمی آهسته تر زیبا..........عالیه این
+
به تو پشت می‌کند
و از تو دور می‌شود
خیال می‌کند
نمی‌رود
زمین گرد است
به تو می‌رسد
و تو را می‌بیند
که به او پشت کرده‌ای

علیرضا روشن

هاه و آه و چشم های بسته و نفس های عمیق و ...
همین

دارم دانلودش می کنم

:*

ساده خان 1394/12/19 ساعت 17:51

چه تلخه خوبیه

خیلی :)

این پست چقد گنگه و چقد حرفای دو پهلو داره توش

:) من اینطور فکر نمی کنم البته...

سوت و کورم نیستم
دوتا چشم گنده دارم با یه دهن آماده گفتن

^-^
ماچ و بغل ها روانه ی راحت دختر حاضر

من هستم
حاضر

آقای آرام 1394/12/19 ساعت 11:02

کمی آهسته تر زیبا کمی آهسته تر دنگ شو

اوم...
چقدر من این آهنگو گوش کردم از دیروز تا امروز

سلام و وقت بخیر
حرفای این روزای تو، از آرایش حمیرا هم اغراق آمیزتره!!!...

:) اغراقی در کار نیست.
سلام

دل آرام 1394/12/19 ساعت 08:05

مطلبات رو می خونم یاد خودم تو اون سن و سال میفتم

خیلی ها اینو میگن :) خب بالاخره همه ی ما مشترکاتی با هم داریم دیگه ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد