مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سوال خانومانه:| لطفا خانوما بخونن فقط

 

 مشکل حل گردید دوستان ^-^ ممنانم

نظرات 11 + ارسال نظر
Amitis 1394/12/19 ساعت 18:08 http://amitisghorbat.blogsky.com

نه فدات شم ، مرسی لطف داری ، راستش این قیمت میانگین ؛) یعنی نرمالی گرونتر ، تو اف حسابی هم ارزونتر پیدا میشه :) اره خواستم بیام هماهنگ می کنم :)

♡♡♡

من 1394/12/19 ساعت 16:16

حذف شد؟؟ :|
آهان از کامنتا فهمیدم موضوعو:))))

بلی حذف شد:دی

هوم 1394/12/19 ساعت 15:33

شت! دیر رسیدم! کنجکاو بودم سوالو بخونم!

عجب آدمی هستی هوم:| :))))
شت رو خوندم له شدم از خنده، به دردت نمی خورد وگرنه میگفتم سوالمو

پری 1394/12/19 ساعت 07:24

مگی من دیر رسیدم به سوالت و سوالت رو برداشته بودی
ولی از چن تا کامنتا فهمیدم که پست خوبی رو از دست دادم :دی

:))) از دست تو پری
سوالم به چه دردی می خورد؟!
جوابش مهم بود، فعلا قراره یکی برام بخره منتظرم ببینم اگه نخرید دوباره پستمو بذارم:)))))))))))))

Amitis 1394/12/19 ساعت 02:23 http://amitisghorbat.blogsky.com

من خودم لسنزا می گیرم همیشه ، ویکتوریا سکرت برند گرون تری ، من اینجا لسنزا رو دونه ای ٢٠$ اینا می گیرم ، ولی ویکتوریا هم دخترونست ، اصلا زنونه نیست ، nbb من ایران بودم استفاده می کردم ، بعد اوندم اینجا معتاد بودم بهشون به خصوص توری هاش ، یکی از دوستام رفت کلی برام خرید فرستاد، بعد که کم کم لسنزا خریدم دیدم چه قدر راحت تر و زیر لباس بهتر میمونه ، ولی از نظر شست و شو عمرش کم تر !

جدی میگی:))؟ تو هم از همین استفاده می کنی؟
چقدر قیمتش بهتره اونجا:| تازه ممکنه تو آف هم بخری نه :((؟ یادم باشه این سری اومدی بهت این یوروها و دلارهایی که از لای کتاب پیدا کردمو بدم بری تبدیلشون کنی به این چیزا برام:))))


+ اگه هنوز ان بی بی دوست میداری بهم بگو خانوم، من عاشق کادو دادنم ؛) بیشتر از گرفتن حتی

مگی من که لباسامو خودم نمیخرم و از اون جایی که از خرید کردن بدم میاد و حوصلشو هم ندارم دختر خالم کلا هم واسه خودم میخره هم خودش یا گاهی هم زن داییم!!!
اما...اما...
با توجه به این کامنت که گفت بالای 200 تومن هس،ترجیح میدم خودمو زین پس با برگ انگور بپوشونم :/
یاد و خاطره ی مادر جان حوا هم گرامی :|||


بهم بگو جلبک دوست داشتنی...زود باش!
دوس دارم ازم تعریف کنن... :)))

چقدر جالب که در این حد بی حوصله ای برای خرید
من خیلی اهل خرید شاید نباشم، ولی خب برام شدیدا مهمه چی می پوشم و سعی می کنم حتما خودم با دقت تمام انتخاب کنم:|

جلی روس داشتنییی:)))))))

مهرسا 1394/12/19 ساعت 00:57

شما اگه جثه تون ظریف باشه خانومانه ست توی این سالها هم لاسنز برند اول بود بازار داخلی بود.امثال ما که کمی تپل و درگیر سایز و رژیم هستیم سایزهای مختلف را ذخیره داریم به درد میخورن یه روزی.سایز بزرگتر هم خیاط ماهر میتونه تغییر بده.
س و ت ی ن کلا دغدغه همیشگیه منه اگه این تولید داخلی را ببینید از لحاظ ظاهر کیفیت و جنسش کلی تفاوت داره و اون جنس های مرغوب برند خارجی برای سلامتی خانمها توصیه شده.
بعدشم الکی و تعارفی نگفتم هربار خوندمت حس خیلی خوبی داشتم انرژی خوب گرفتم و جای حرف نذاشت و نشد مهر سکوت را بشکنم اگه نه که نه من کم حرف و تودارم و نه اهل غلو و تعارفی حرف زدن.
منم نگم شما تعریفی هستی و حسم بیراه نمیگه مطمئنم از این بابت...

پرچنهـ 1394/12/19 ساعت 00:42 http://porchene.blogfa.com

سلام :)
ممنوووووووون عزیزم :)
.
.
.
منم که جزِ قدیمیای ِ خاموش خون بوده / هستم برا این پستم باید همچنان خاموش باشم ... آخه خارجکی نمیشناسم کـــــــــــــــــه نکه ایرانی باشه بلدم از اون نظر :|

سلام بانو
مشکل حل شد؛) به همین دلیل پست رو پاک کردم:دی
خیلی ممنونم که روشن شدی پس از مدتها؛)

مهرسا 1394/12/18 ساعت 22:59

سلام مگی دوست داشتنی منو ببخش که مدتها خاموش میخوندمت چون مواقعی که به صورت افقی و برای استراحت و تجدید قواست وبگردی میکنم و حال کامنت نداشتم.ویکتوریا سکرت اخیرا از تبعات برجام پاش به ایران دور و ور مفتح و مطهری بازشده و برند معروف آمریکاییه و از مارکی که شما گفتی سرتره قبلا برام سوغاتی آوردن عالیه و تعریفی روم نشد سفرهای بعدی سایز بدم...
قیمت الانش در بازار ایران به نسبت مدلهاش متفاوته قطعا همردیف و بالاتر از لاسنز هست.
ارزششو داره. خرید اینترنتی لاسنز هم میشه سرچ کن.
ایشالا همه کارات و همه جای زندگیت ردیف باشه و وفور و فراوانی پیش رو داشته باشی

ممنونم از اطلاعات دقیقتون؛) چقدر حس خوبیه یکی الکی الکی بیاد و بهت بگه مگی دوس داشتنی :)
ممنونم که می خونیم خانوم....
من نمیدونم چرا لاسنزا رو خیلی دوس دارم، اصلا پیش نیومده ویکتوریا داشته باشم یکی داشتم که سایزم نبود، دادم به کسی... بعدم به قول یکی از دوستام ویکتوریا یه کمی خانومانه ست نسبت به لاسنزا

Amitis 1394/12/18 ساعت 22:36 http://amitisghorbat.blogsky.com

چن همه لا سنزا پوشن ایران ؛) من جوابت رو نمیدونم ، ولی محصولاتش با nbb کلا خیلی فرق داره ،

بهتره یا بدتره؟
لاسنزا کی می پوشه مگه دیگه؟
من نمیدونم چی خوبه آمیتیس:( همون ویکتوریاسیکرت؟

.. 1394/12/18 ساعت 22:29

عزیزم لاسنزا قیمتش بالای 200باید باشه تو ایران

چرا اینقدر باید گرون باشه:(؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد