مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

معرفی وبلاگ

چند وقت پیش، رفتم تو وبلاگی که گویا کسی معرفیم کرده بوده، یا نمی دونم چی، درهرحال اصلا دوست نداشتم اسمم اونجا باشه و حتی نزدیک بود برم بگم اصلا چه رقابتی؟! بله ایشون تصمیم داشتن به وبلاگها نمره بدن، حداقل چیزی که اون روز عایدم شد این بود، اما فکر کردم چه اهمیتی داره؟ حالا باشه اسمم...

بعد مدتی حالم ناخوش بود، دوستی لینک نقد وبلاگ خودش رو برام فرستاده بود و متاسفانه من نفهمیدم که میتونم رای بدم، و چون به ایشون و دوست دیگه م رای ندادم، با خودم عهد بستم تا آخر به هیچ کدوم از دوستان دیگه هم رای ندم که اینجوری تبعیض قایل نشده باشم:|

از اینها بگذریم، می خواستم بگم حالا یکی از وبلاگهای خوندنی و مورد علاقه م شده وبلاگ این دوست ناشناس و اینجوری هم با وبلاگ های جدیدی آشنا میشم، هم نقدشون رو دنبال می کنم و خیلی هم خوشم میاد. خلاصه اینکه خواستم به شمام سفارش کنم اینجا رو دنبال کنید... 


+http://00lol00.blog.ir