مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی کمد ندیده!!!

یک ساعت پیش بالاخره پروسه و پروژه ی کمد سازیم به یه جایی رسید، حالا فقط مونده رگالش، منم از همون موقع نشستم رو تختم و زل زدم بهش و ذوقشو می کنم:|

بچه مو ببینم چی کار می خوام بکنم؟ آقا برا شوورم ممکنه ذوق کنم یعنی:|||¿


+ سه نفر از دوستان متوجه نبودن من از ساعت 4 تا حالا شدن، لازم به ذکره که بنده درست از وقتی آقای نجار اومد گوشیم تو اتاق موند و همینطور تمام طول روز رو آقای نجار و گوشیم با هم تنها بودن، امیدوارم تو گوشیم کنجکاوی نکرده باشه، هیچ رمز و در و پیکری نداره گوشیم :-" :| حس جالبی بود بی موبایلی اونم به مدت چند ساااعت!

+ بازم سفارش کیک به صورت فورس ماژور داریم و احساس پودر شدگی داریم، کارای کارگاه رو به اتمامه و کم کم باید وسیله ها رو منتقل کنیم ^-^ هورا

نظرات 16 + ارسال نظر

مبارک باشه. خریدن وسایل نو حس خیلی خوبیه!

خیلی مخصوصا برای من بی جنبه :-"

ساده خان 1394/12/16 ساعت 23:10

برای مگهان ک شعر دوست داره:
ﻣﺜﻼ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻋﯿﺪ ﻭ ﺑﻬﺎﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ
ﻣﺜﻼ ﮐﻨﺞ ﺩﻟﻢ ﻏﺼﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺮﺳﻢ ﻭ ﻓﮑﺮ ﻏﺰﻟﻬﺎﯼ ﻧﻮﺍﻡ
ﻣﺜﻼ ﺧﻮﺏ ﺷﺪﻩ ﺯﺧﻢ ﺳﻪ ﺗﺎﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ
ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﺯﺭﺩﯼِ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﻧﺸﺪ ﺯﺧﻢ ﺗﺮﯼ !
ﻣﺜﻼ ﺳﺮﺧﯽِ ﮔُﻠﻬﺎﯼ ﺍﻧﺎﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ
ﻣﻨﻮ ﺗﺸﻮﯾﺶ ﻣﺤﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻣﺤﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻣﺤﺎﻝ !!!
ﻣﺜﻼ ﻏﺮﻕ ﺧﻮﺷﯽ ! ﺍﻭﺝِ ﻗﺮﺍﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ ... ﺩﻟﻢ ﺍﺯ
ﻣﺎﻧﺪﻥِ ﯾﮏ ﺟﺎ ﺑﻪ ﺳﺘﻮﻩ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﻣﺜﻼ ﻋﺸﻖ ﺳﻔﺮ ﺗﻮﯼ ﻗﻄﺎﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ
ﺑﻪ ﺳﺮﻡ ﻣﯿﺰﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﺖ ﮐﻤﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ
ﻣﺜﻼ ﺍﺑﺮ ﺑﻬﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺒﺎﺭﻡ ﺍﻟﮑﯽ . .

یه چیزی تو مایه های حال من بود:)
مثلا غصه ندارم الکی ^-^...

مبارکت باشه عزیزم:)

ممنانم

من 1394/12/16 ساعت 16:17

:|

:|||

امروز چرا نیستی
امروز گوشیت را کجا جا گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:))) کشته مرده ی تک تکتونم من ^-^
اینکه نبودنم حس میشه خیلی حس خوبیه اصلا خیلی

مبارک باشه مگی جوون. حالشو ببر.

ممناااانم! بسی...

سمیرا جدید 1394/12/16 ساعت 12:31

مباااارکت باشه عزیزم، به دل خوش ازش انشالا استفاده کنی مگی جون

ممنان و سپاسگزارم! :دی

من 1394/12/16 ساعت 12:16


نگاه کردم:)
خوشم اومد:)

کافیه زیاد اجازه نداری نگاهش کنی :دی :|

من 1394/12/16 ساعت 08:53

کمد نو:))

می خوای اجازه داری یه نگاهی بهش بکنی

وای
چه حس مشترکی
فکر کردم این فقط تو خونه ی ما حکم فرماست
که هی هرچی میخوای بگی میگن برو خونه شووور
خخخخخ

البته بگما مامانم به شدت مخالف این حرفه و به شدت باهاش برخورد میکنه....
الهی قربون این مامانای همیشه حامی بشم من

نه باباااا گویا همه جا هست، تو خونه ی ما ولی نیست شکر خدا کسی جرات نداره بگه فک کنم :-" :)))))

دل آرام 1394/12/16 ساعت 08:17

ننه سفارش کیک قبول می کنین؟

:) بله دیگه
خودمون می خوردیم که الان گوریا بودیم:))))

مترسک 1394/12/16 ساعت 08:05 http://1matarsak.com/

معرفی می‌کنم:
مگی > کمد
کمد > مگی
:|

^-^
اجازه میدم درشو باز و بسته کنی متر!

رگ ها 1394/12/16 ساعت 01:24

اوکی پس اپیدمیه :))
خیالم راحت شد -__-

آررره کویا :|

حنان 1394/12/16 ساعت 00:47

مگی جون ببخش فضولی می کنم هزینه ی ساخت کمد چقدر شد؟

عزیزم، خب بستگی به ابعاد داره و به کابینت کار:)
خیلی قیمتها متفاوته، ضمن اینکه ورق های ام دی اف از 100 150 هست تا 2 تومن حتی:) اما کمد من 2 ورق ام دی اف کامل برد. (فانتزی ها عرضشونم متاسفانه کمتره علاوه بر بالا بودن قیمتشون!)

رگ ها 1394/12/16 ساعت 00:33

اون وقت من به مامانم میگم کتابخونه ی چوبی جدید میخوام میگه از سن تو گذشته ما واسه ت چیزای اینجوری بخریم :/ برو بگو شوهرت بخره :/ :/ :)) !!

=)))))
مامانبزرگم میره میاد میگه اینا وقت شوور کردنشون گذشت بسه دیگه هی اتاقشونو ارتقا میدن!!!
بابا خب کووو شوور:-"؟

+ یکی از دوستان نوشته بود کامنتش خصوصی باشه:دی ولی کامنتش این بود که خواهر من 24سالشه هرچی می خواد ما میگیم برو خونه شوور، خود این آقایی که کامنت گذاشته 32 سالشه زن نمیگیره اون وخ ببین که به خواهرش چی میگه:|||

ساده خان 1394/12/15 ساعت 22:54

تبریکات^_^

مچکرم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد