مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چه کسی پنیر شما را برداشته است؟

دوستان، راحت باشید، خجالت نکشید اگه کسی کتاب مذکور در"عنوان" رو گم کرده! باید بگم تو خونه ی ماست، امروز هر قفسه ای رو که مرتب کردم یک عدد کتاب پیدا کردم با یادداشتی با همچو مضمونی : "تقدیم به مهندس ع.ر که من جانم به فدایش و فلان و بسار!" جان نثارها گویا در دوره ی ده ساله ی طی شده، عادت داشتن این کتاب رو به مدیرشون هدیه بدن:|

از بین همه ی اینها چیزی که چشمم رو کور کرده اونی بوده که کتاب اخلاق جن.سی هدیه داده به خانواده ی ر. یعنی ما...بله اولش نوشته تقدیم به خانواده ی ر. اما نکته عجیب و جالب ماجرا اینجاست که ننوشته از طرف کی؟! فقط و فقط نوشته که تقدیمش می کنه به ما!!!

بنده نامردی نکرده و دو عدد کتاب دیگه هم داشتیم که درباره همچو مسایلی بود و هر دو هم اتفاقا هدیه بود رو برداشته و گذاشتمشون تو یه قفسه، به ترتیب چیدمشون سه، چارتایی هم درباره ازدواج از دید اسلام و همسرداری اسلامی و اینا بود:| اینا رو هم چپوندم کنارشون، یه وقت خواستین متاهل شین بیاین دستتونو بگیرم ببرمتون جلو اون قفسه خیلی مسایل رو شرحه شرحه* کرده براتون، باشد که آمار طلاق رو بیاریم پایین:| 


* تشریح!


+ بنده نه تنها، به تنهایی قصد دارم سرانه آمار مطالعه ی کشور رو بالا ببرم، اخیرا قصد کردم جهت پایین آوردن آمار طلاق هم قدومی بردارم. خلاصه مدیونید اگه خواستید متاهل شید به کتابخونه ی ما سر نزنید:|


نظرات 22 + ارسال نظر


منو ببر کتابخونه
ولی نه قصد ازدواج دارم نه طلاق

:)))
چی می خوای از جونش آخه تیلو؟!

هوم 1394/12/15 ساعت 00:09

یادش بخیر با دوست مونث سابقم میرفتیم نمایشگاه کتاب، یکی از تفریحاتمون این بود که این کتابا رو مسخره کنیم! البته خیلی مثبت بودیما ولی در این مورد خاصی نمی دونم چرا ول کن نبودیم!

کتاب های مزخرفی هستن واقعا! بخونی چیزی که یاد نمیگیری هیچ! پسرفت هم می کنی!

آخی یادش بخیر دوست مونث سابقتون:))
حالا رفتین امسال از طرف منم حتما به این کتابا بخندید.

الان که گفتین هیچی یاد نمیگیری فکر کردم از فردا شروع کنم به خوندن! این نکن و نخون پسرفت میکنی تشویقم کرد انگار اصلا :|

مردحافظه 1394/12/14 ساعت 23:42

دروووود درود درود درود
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بگویم شرح درد اشتیاق
بله نداشتن اطلاعات جنسی یکی از عوامل طلاق در ایران هست کنار عوامل اقتصادی و..
شاید به نظر ساده بیاد ولی اینگونه نیست اصلن یکی از دلایلی که باعث میشه مردا تنوع طلب بشن همینه به نظرم..

درود بر شما نیز
^-^
یعنی معتقدین خوندن این جنس کتابها کمکی می تونه بکنه؟
به وقتش البته سعی می کنم خودمو مجبور به مطالعه ی این کتابها کنم.

میم مثل محمد 1394/12/14 ساعت 22:25

مگهان جان من پیشنهاد می کنم حتما کتابها رو بخونی دختر خوب
هرچه بیشتر از مردها بدونی(جن.سی و غیر جن.سی) به نفعته...

اوم... شاید بخونم یه وقتی، ولی اون وقت الان نیست، کاربردی نداره برام دونستن از این مسایل آخه...
یه روزی می خونیم حالا لازم شد :-"

الی 1394/12/14 ساعت 21:48

اتفاقا خیلی هم کتاب خوبی هست این کتاب برای اینکه دید شما رو به تغییر عوض کنه.

البته مناسب تینیجرهاست به عقیده من ;)

اصلا نگفتم کتاب بدیه ها:|
فقط سوالم این بود که چند تااا آخه؟!

بریدا 1394/12/14 ساعت 21:44

دختر اینهمه بهت کتاب هدیه میدن بعد بازم میگی هیچکی نیست بهت کتاب هدیه بده؟!!!

دهه منظورم اینه هر روز و هر روز بهم هدیه بدن:دی

ساده خان 1394/12/14 ساعت 19:27

کتاب دوست دارمی همی!
این کتاب چ کسی پنیره منو برداشت و اینارو خوندم ، انتظار داشتم دیدم نسبت ب مسائل عوض بشه ولی نشد
+والا ما ک تاهلمون منتفی شد لاکن اگر در زمینه تعهد و نه تاهل کتابی داشتین معرفی کنید بلکه ب خودم پایبند شدم

کتاب عالیه، من نمیدونم چرا هیچ کی نیست بهم کتاب هدیه کنه:|:دی
واسه تولدم البته 5تا کتاب گرفتما:/ هنوزم نخوندم، ولی خب قراره بخونم دیگه:-"
+ عالی بود اون تعهد، شمام کتابی یافتی ما رو بی خبر نذار :)))

پس گویا بعضیا رکورد کج سلیقگی رو در هدیه دادن کتاب زدن=))

:دی
اینقدر بده این چه کسی پنیر... ؟!

اونقدر از کتابخونه گفتی که من الان فک میکنم یه اتاق تا خرخره کتاب اونجاس که توم حسابی از خجالتشون در میای...

بالاخره حتما اونام لازم بوده که هدیه دادن!ولی جالبه که طرف اصلا با چه دیدگاهی همچین کتابی هدیه داده!

نه همچو چیزی هم نیست، شبیه کتابخونه ی هولدن هست، از این قفسه ای ها... بخش اعظمی از کتابها رو گذاشتیم تو انباری زیر شیروونی، تعدادیشون تو اتاقهامونه و باقی تو کتابخونه ی بالا

+ والا منم به نتیجه نرسیدم که:| دلیلش چی بوده خب:دی

شوخی کردم رفیق من :))
95 درصد قضایای مربوط به زندگی(از هر جزئیش که حساب کنید)، خارج از کتاب به دست میاد و به فهم خود طرف بستگی داره. کتاب ها، یه سری نکته ی کوچیک و سوال کوچیک رو میگن. یا یه راهنمایی کوچیک.
+ همیشه نظرم این بوده که هر کسی باید با روش خودش پیش بره.
خلاصه، شما کارتون درسته :)

واقعا همینطوره، فقط من قانونهام به شدت چپندرقیچی و عجیبن!
من نمیدونم چرا به راحتی از کتابهای آموزشی درس نمی گیرم، ایراد دارم واقعا تو این مورد... راه خودمو میرم و خودسرم!
مچکرم که تاییدم کردید به هرحال:دی

فرح 1394/12/14 ساعت 15:47

سلام...این کتاب ها رو بردار با روزنامه !جلد کن!حاجاقای خونه نبینه!بالاخره کوچیکه

سلام:)))
حاج آقای خونه اصلا کتابخونه ی زیر شیروونی رو نمی بینه، اگه بخواد کتابی بگیره با نظارت خانوم کتابداره!!!( من:دی )

صفحه ی جالب :)))
خدا منو ببخشه؛ هم کنجکاو بودم، هم خوندم :( .؛)
دینگ دینگ

:|
روم سیاه. کانال رو عوض کنیم دیگه:| :))

+ اون صفحات جالب هم برای من 22 ساله البته چیز جدیدی نبود، گرچه اگه نمی دونستمم فرقی نمی کرد در نهایت، این کتابا چیزی به من یاد نمیدن و من با روش خودم پیش میرم:|

شرحه شرحه :))
آدم چه چیزایی می بینه ها! نه؟ آخه خیلی معمول نیست که آدم به همکارش مثلا، کتاب اخلاق ج.ن30 هدیه بده :)
بابام چندین و چند کتاب تو همین زمینه ها داره. یعنی از زمان جوونیش. همه شونم از دید اسلامی هستن.
خدا ما رو ببخشه؛ من بچه که بودم، خیلی خیلی کنجکاو بودم ببینم چیا نوشته تو این کتابا :))

بله شرحه شرحه!:)))
این واژه رو به نام خودم باید ثبت کنن، چون همیشه میگم این شرحه شرحه رو:|
راستش فکر کنم این کتابها رو یه خانومی به مادرم هدیه داده، و نوشته تقدیم به خانواده ر و اسم خودشم ننوشته، چون به نظرم دست خط خانومانه بود و به نظرم کسی جرات نکنه به همکارش همچو چیزی هدیه بده. و یکی از اقوام رو میشناسم که هنوزم که هنوزه علاقه داره از این دست کتابها هدیه بده:| به خود منم یه کتاب داده درباره مسایل زن.اشویی که فقط یکی دو صفحه ی جالبش رو خوندم:|||||| خدا منو ببخشه دیگه
حالا فقط کنجکاو بودید؟ نخوندید یعنی:/؟

لطفا به وبلاگ من هم هم سربزنید و هم لینک بدهید. من یک وبلاگ جدیدم که کسی مرا نمیشناسد

با سلام:|
به یک محمد نام دیگه، متاسفانه لینکدونی ندارم،
دوستان! وبلاگ ایشان را بخوانید:| لطفا
خودمم خوندم:)

مترسک 1394/12/14 ساعت 11:19 http://1matarsak.com/

کلاسای مشاوره‌ای و خصوصی برای زوجای جوون برگزار نمی‌کنی تا ارشاد بشن؟

چرا خصوصیش مال خانوماست:|
عمومیش هم میتونم در اختیار همگان قرار بدم، فقط فکر می کنم به دردتون نخوره:||

من 1394/12/14 ساعت 11:06

:|

من 1394/12/14 ساعت 10:53

پس میخوای من این کتابا رو بخونم؟؟
این کتابا؟؟!! :|

بله خانوم شما بخونید :|||
من بلدم چی کنم، ساعت 12 که شد بحث راه میندازم می خوابم دیگه:/

آناهیتا 1394/12/14 ساعت 09:30

منم یع چندتا ازین کتابا دارم اما دقیقا می دونم کی هدیه شون داده. مامانم :|
یکیشون ک چارجلدیه اصن :|:|:|

و فک کن من چقدددددر زورم میاد اینا قفسه ی کتابام رو پر کردن درحالیکه می دونم سراغشون نخواهم رفت :|


+هاه من اون کتاب پنیر رو کلاس پنجم ک بودم کادوی تولد گرفتم از یه دوستی که هم اسمم بود :)

:)))))
خیلی عیبه که تو از این کتابا داری و ما رو به راه راست هدایت نمیکنی که بریم مزدوج شیم:|||
ازشون استفاده کن دیگه
مآلب رو شرحه شرحه کرده حالا؟!

+ جدی:دی؟ دقیقا مال همون زمانه آنا :))

من 1394/12/14 ساعت 08:54

نمیشه بخونی بعد ما سوال داشتیم ازت بپرسیم؟؟
آخه بیایم خونتون خیلی طول میکشه:|

نع
من از این کتابا بخونم؟! :|
از این کتابااااااا؟!

سلام و شب بخیر
یعنی اعتماد به نفس تو رو من داشتم همین شب جمعه ای ادّعای خلافت میکردم!!!
اصن شما پاشو برو سبزی فروشی سر کوچه؛(حالا تو این ساعت که من دارم کامنت میزارم نریا)
بگو ما کتابخونه داریم؛
اگه تف کف دستِت انداخت، بیا مام بندازیم!!!

ینی حجم کتابادووووووون اینقدر بالاس، که من میتونم ازش یه نمایشگاه آثار تجسمی بزنم!!!...

بیا منم یه کتاب دارم ببر بزار تو کتابخُنِدُون که اَقَلِکَندِش بار علمیدُون بره بالا جلد کتابه کَنده شُدِس ولی قِصَش اینه که گرگه پشت درخت قایم شده بود...
شنل قرمزی که از راه رسید، پرید جلوش و گف:
سُوک سُوک!!! حالا تو گرگی!!!...
شنل قرمزی هم رفت خونه و مادر بزرگه رو خورد!!!.

سلام شب بخیر
خب این یه رقم کتاب رو نداشت کتابخونه مون که خدا رو صد هزار مرتبه شکر گویا جور شد دیگه!

سلام 1394/12/14 ساعت 01:34

این پستت عالی بود،کلی خندیدم، خیلی باحال نوشتی

نوش جان:دی
خوشحالم که خندیدین!!! بسی خوشحالم ^-^

Ali 1394/12/14 ساعت 00:54

Mahshar bod in post
Qol midi khodetam bekhoni in ketabaro qable ezdevajet?

نه خیر قول نمیدم:|
من خیلی بلدم، الانم ساعت از12 گذشته بهتره زودتر فلنگ رو ببندید تا قاطی نکردم:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد