مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اوی قو!

امروز کمر همت بستم و رفتم کتابخونه ی بابام رو کمی به آبادی نزدیک کنم، نمی گم آباد کنم، چون نمیشه، چقدر کتابهای عجیب و غریب هدیه دادن بهش و چقدر ما وابسته به کتابامونیم آخه...

خلاصه کنم، داشتم لای کتابهای شیمیاییش می گشتم که دو تا عکس پیدا کردم، یه عکس کنار راین که پشتش دوستش یادگاری نوشته بود و تقدیم کرده بود بهش و نوشته بود خاطرات خوش تحقیقاتیش رو فراموش نمی کنه(دوستش یه حاج آقای تپل بود:دی) 

خیلی دوست دارم که اول کتاب ها یادگاری نوشته شه، که از کجا و در چه تاریخی خریداری شده، خودم معمولا چند واژه ای اول کتابهام می نویسم، اما مامان و بابام چنین عادتی نداشتن متاسفانه! خب بگذریم و برسیم به قسمت هیجان انگیز ماجرا، داشتم یکی از این کتابهای عجیب و غریب رو بر انداز می کردم که بدم بیرون یا نه یهو دیدم سه دلار و یورو ازش افتاد! 

حالا سوال اینجاست این یوروها کا از 15سااال پیش، لای کتاب موندن، و الان توسط مگی پیدا شدن، باید تقدیم شن به صاحبشون:|¿ بله آیا؟ اصلا یورو الان چنده؟ ارزش داره بگم؟ ارزش این همه ذوق رو داشت؟

درهرحال من حس خیلی نابی رو تجربه کردم مثل پیدا کردن پول تو جیب پالتو مثلا!!! 



نظرات 18 + ارسال نظر
من 1394/12/14 ساعت 17:07

خل وضی خاص رو هستم! :)

بله:))

ای بابا!!! این دفعه رستگار نشدید، اما از دفعه ی بعد، این فتوای جدید رو به کار ببرید...
آخه صادر کننده ش، یه کمی تو مسائل مالی و یورو و دلار و اینا، یه چیزایی می دونه :)))
یورو، تو این بازار بلبشوِ طلا، به راحتی راه رستگاری رو باز می کنه این روزا :)
+ اشکال نداره. خدا رو چه دیدید! شاید بازم این جور موقعیت تک به تک نصیبتون شد... اون وخ مثل "روبرتو باجو"، ازش نگذرید و گُلِش کنید ؛))

:)))
آقا حسابی تو کار ارز و چه و چه هستینا
انشالله باز نصیبم شه، با خدا معامله می کنن دیدین؟ میگن خدایا من این خوبی رو کردم تو صدبرابرشو بهم بده؟! حالا منم باید همچو روشی رو اتخاذ کنم، بگم صد برابرشو بهم بده من که اینقدر صادق و خوب و چه و چه هستم:-"
روبرتو باجووو:))) یا باجیو به قول یه سریا یادش بخیر!

بسم الله الرحمن الرحیم
حلال است. تملک در این مورد جایز. احتیاط واجب این است که به دیگری هم چیزی نگویید.
من الله توفیق
چهاردهم اسفند ماه سنه ی یک هزار و سیصد و نود و چهار هجری خورشیدی.

به نام خدا:))))))
من رد دادم آقا مجید کلا
رفتم اعلام کردم و قرار شده تقسیم به 4شه:|
مامانم کنار کشیده شدیم سه نفر...امیدوارم خواهرمم سهم خودش رو به من بده:دی

من 1394/12/14 ساعت 10:55

اینقد بدم میاد ازین بچه های چایی شیرین :/ :|
بابا اگه میخواس زودتر میرفت کتابخونشو مرتب میکرد:|

این بچه های چای شیرین حقیقی ترین عشق های منن ها:|
عین خودم صادقن دیگه، یعنی آلو تو دهن سه تامون خیس نمی خوره، یه خل وضی خاصی داریم:|

من 1394/12/14 ساعت 08:51

چی میشد به بقیه نمیگفتی؟:/
خب مالِ خودت بود تو پیداشون کرده بودی:|

دیگه دیره و من گفتم!!!
دو تا بچه ی دیگه گفتن برش گردونیم به بابا... دم عیده خرج داره:|

دلارام 1394/12/14 ساعت 00:43

پولای منو بده 15 سال پیش که تبریز بودی گذاشتم لای کتاب
رد کن بیاد

:||| :)))))))
دهه 15 سال پیش من تبریز نبودما :دی
جدی من از سن 15 سالگی دیگه رفت و آمدم به تبریز شروع شد ^-^

سمیرا جدید 1394/12/13 ساعت 22:01

آها الان منظورتو گرفتم عزززیز دلمماچ واسه یه دووونه دخمل

عزیزی شما نیز ^-^

سمیرا جدید 1394/12/13 ساعت 21:59

من کامنتای تیلو رو توی وبلاگای دیگه هم می بینم، آخه اسمش خاصه و همیشه هم به نظرم خانوم میومد، چرا چشمک ؟ به نظرم کامنتش باحال بود

چشمک؟ همینجوری چشمک زدم برای باحال بودنش دیگه:|

مگی جون بااجازه و افتخار لینک شدی:)

مچکرم دختر خوب :)
بنده فعلا لینکدونیمو بید خورده ؛)

فرح 1394/12/13 ساعت 20:01

سلام ...خواستم بگم صداشو درنیار حالشوببراما دیدم گفتی چقدر صادقی دختر.کمی رندی یادبگیر!

سلام
:))) ای کاااش نگفته بودم:| :دی

توکا 1394/12/13 ساعت 18:40 http://tooka-tooka.blog.ir

آقا جان واسه خودته!! اصن متعلق به خوودته ، ششششک نکن
اون دو تا هم واسشون تهش موند یه چیزی بخر :دی
وجدانتم یه چند وقت بفرستش طرفای ما میخوای، من سرشو گرم میکنم :)))

:)))))
دهه نتونستم که! لو دادم به همه :|||
حق من بود البتههه:))))

سپیده 1394/12/13 ساعت 17:52

مگی جان ممنونم.ایمیلیتو چک کن

چشم :) کاری نکردم.

رگ ها 1394/12/13 ساعت 17:28 http://vessels.blog.ir

ااااا ! چه قد خارجی D:

ما کلا خارجی هستیم:|
خیلی اصلا :|||

سمیرا جدید 1394/12/13 ساعت 17:24

کامنت تیلو هزار تا لایک داشت، دمت گرم تیلو جان

:))) بعله تیلو جان خانومن ؛)

مترسک 1394/12/13 ساعت 17:11 http://1matarsak.com/

هر یورو تقریباً 4 هزار تومانه :|
هیچی دیگه، نوش جونت :|
حسود هم همسایه‌تونه :|
اون جوری هم نیگام نکن، دِهَع

:))))))
دهه! ما سه تاااااییم ماشالا تقسیم کنیم هیچی نمی مونه واسمون که:/ :))

محمد 1394/12/13 ساعت 16:15

سه دلار و یورو یعنی چی دقیقا؟!

دو تا پنجاه یورویی هستش:/

کاکتوس 1394/12/13 ساعت 13:39

من همیشه موقع مرتب کردن پول لای کتابام پیدا میکنم!!!
اصلا حتی یادم نمیاد کی اون پولو لای کتاب گذاشتم

واقعا؟! من یه بار لای قرآنم 50 هزار تومن پول پیدا کردم که یادمه عیدی لای قرآنی بابام بود. دیگه پیش نیومده :دی

هورا
هورا
نه نباید بدی به صاحبش
اینها هدیه هایی هست که از آسمان میرسه به دست اون خیری که داره تمیز کاری میکنه
هورا
هورا

:)))
بابا که میگه مال خودت خب! اما برادر و خواهرم چی؟:دی
گناه دارن خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد