مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.

روزایی که دیر از خواب بیدار میشم، روزایی که شبش حالم بده و صبح رو خواب میمونم، برای دور شدن از حس بیهودگی و تهی بودن از درون روزه می گیرم.


+ روزه ام.

+ همش دعا می کردم، "الهی روزی نیاد که دیگه دلتنگت نباشم" حالا که فکر می کنم می بینم دعاهامم رنگ استمرار انتظار و دوری داره... 

+ بیت عنوان :

ای که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد......

نظرات 5 + ارسال نظر

قبول باشه دوستم :) برای همه محتاجا دعا کن.

همیشه دعا می کنم برای همه:)
خوشبخت باشی مامان کوشا

سلام 1394/12/12 ساعت 09:06

چه فکر لطیف و زیبایی...برای جلوگیری از حس بیهودگی روزه باطن میگیری

^-^
تقریبا همیشه جواب می گیرم و حالم خوب میشه!

مردحافظه 1394/12/11 ساعت 23:43

معرفی اهنگ جدید:
نفرین از محسن یاحقی. خیلی زیباست. دکلمه داره..کلن جز طرفدارای محسن یاحقی هستم که تو وبلاگ اشاره نکردم

برم ببینم چیه!!! ^-^
ممنونم

مردحافظه 1394/12/11 ساعت 23:34

این بیت فک کنم اشاره اقا امام زمان عج داره.
یه مدتیه شل میگیرم و کمتر ترجمه قران میخونم. دقیقا حس کردم که توفیق نداشتم لذا دعا

بله بله دقیقاااا مال آقا امام زمانمون هستش ^-^

+ انشالله خدا توفیق مجدد بده :)

ای جانم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد