مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه لحظه از ذوق رفتم اون دنیا و برگشتم!

حتی تو خوابم نمی دیدم بتونم با بهترین استاد دانشگاهمون-تو رشته ی خودم- پایان نامه بردارم. اما حالا تو بیداری دارم می بینمش، نمی دونم جواب کدوم کارم بوده... واقعا نمی دونم، دوس دارم از ته دلم جیغ بزنم و ساعت ها تو بارون قدم بزنم و هوای تازه رو ببلعم و فکرای خوب خوب کنم. چرا کتابخونه ی دانشگاه اینقدر زود می بنده؟

خب انگار از فردا باید بشینم مقاله سرچ کنم، وسط سفارشای کیک این روزا که ماشالا زیادم هست، متمرکز کردن ذهن برای پایان نامه کار ساده ای نیست.


+ استاد M.R.K ی عزیزم من رو یاد بابالنگ دراز میندازه...بی دلیل و با دلیل :) 

+ باید ثبت کنم که 10 اسفند امسال بهترین حال کل دوران دانشجوییم رو داشتم. باید به بابالنگ دراز خبر بدم، خیلی وقته ازش بی خبرم... خیلی وقته


نظرات 15 + ارسال نظر

همین که استاد راهنمات کار بلده و معتمد نصف راه رو رفتی

امیدوارم لبخند عزیزم... خیلی استرس کارم رو دارم!

آرزو 1394/12/11 ساعت 13:29 http://arezu-2014.blogfa.com

موفق باشی عزیزم

ممنونم :)

شروره 1394/12/11 ساعت 08:00

پرتقالک شیک و خوشرنگ من ن ن ن سهلاااام چقدر خوشحال شدم چ خبر خوووبی!
ان شاءالله روز دفاعت دخدره!

^-^
مچکرم شرووووره
حالا کووو تا دفاعم :) ^-^؟

نفس 1394/12/11 ساعت 07:22 http://takenote.persianblog.ir

چقدر عالی . موفق باشی عزیزم

مچکرم مهربونم:)

مهران 1394/12/10 ساعت 19:29 http://mehran.blogsky.com/

:||

:/

ساده خان 1394/12/10 ساعت 19:24

خیلی هم عالیییییییی
ارزوی موفقیت دارم برات مگهان خانوم

ممنوووونم آقا ممنونم!
چه کنیم دیگه دلخوشیمون همیناس؛)

Amitis 1394/12/10 ساعت 19:14 http://amitisghorbat.blogsky.com

مگه خواهرت کارای کیک رو انجام نمیداد؟ من هم عکس می خوام :) بابت استاد هم تبریک :)

خواهرم انجام میده، منم یه سری کاراشو انجام میدم:)
عکس چی می خوای عزیزم ^-^؟ ممنونم

عاشق بارون... 1394/12/10 ساعت 18:38

موفق باشی. :)

ممنونم عاشق بارون:)
اینجا امروز بارون داشتیم جاتون خااالی

چه اتفاق خوبی! تبریک میگم! استاد خوب توی پایان نامه نعمتی است که به هر کس ندهند! موفق باشید!
+
حبیب: حالا اگه یهو {نگاه} کرد چی؟ اگه دلبرانه نگریست چی؟نقشه ت چیه؟
جمشید: یه دیقه اینجا هفت آسمانو میدرم بر میگردم
رادیو چهرازی
+
هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم
چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من
مولانا

خیلی ممنونم آقا هانی
همه متعجبن چطور بهم بله گفته:/؟ همه یعنی همممه ها

+ چهرررازی ♡
+
چقدر شعر حفظی شما آقا آخه چقد؟

من 1394/12/10 ساعت 16:56

چقدر حس خوبیه:)

حالِ خوبت پایدار و مستدام:))

خیلی خیییلی ممنونم ^-^

سلام 1394/12/10 ساعت 16:54

چه خوب،خوشحالم که حالت خوبه و با استادی که دوستش داری تونستی پایان نامه برداری،موفق باشی مگی عزیز

هوم حس خوبی دارم! گرچه همه می گن بیچاره ای و پوستت کنده ست و ...
اما حس خوبیه که میدونم با یکی از نوابغ استانم دارم پایان نامه م رو *-*

آناهیتا 1394/12/10 ساعت 15:46

وااای واااای کلی خوشال شدم ^_^
امیدوارم کارت به بهترین نحو پیش بره فقط از همین الان دسرسی های استاده رو کنترل کن که کی کجاها هست... اگه یهو ول کرد رفت کارت نمونه خدای نکرده.

و اینکه رو کمک منم حساب کن دخترک اگه کاری ازم برمیاد -_0

چک کردم باهاش آنا... خوبیش اینه یه کاره ای هست تو دانشگاه و همیشه دسترسی بهش امکان پذیره ؛)
ممنونممم نمیدونم واقعا از خودمم کاری بربیاد یا نه :-"
این استادی هستش که ممکنه بزنه زیرش حتی اگه دیر براش مقاله ببرم

چه هیجان انگیز
چقدر خوب
چرا عکسای کارای خوشگلتون را نمیزاری ما هی ازت تعریف کنیم
تو هی خوشحال بشی
چه کار خوبی دارین

اوم، به چند دلیل عکس نمیذارم یکیش لو رفتنمه
یکی دیگه ش هم اینکه حتی وقتی عکس تزیین کیکم بذارم دوستان دستورشو می خوان:))
منم نمی دونم چجوری باید دستور بدم:دی

مگه شما سفارش کیک میگیری؟
بیخود نبود اینهمه کیک تولدت خوشگل بود
با خواهرت دوتایی کیک درست میکنین؟

من تزیینشو انجام نمیدم تیلوی عزیزم
ولی بله، سفارش می گیره خواهرم منم باید کمکش کنم دیگه ^-^

Lady 1394/12/10 ساعت 14:56 http://writtenbylady.blogsky.com

چقدر خوب :)
ولی استادای خوب سختیشون از همون اول راهه که بهت موضوع مقاله هم نمیدن وباید خودت بری سرچ کنی برا من که خیلی سخته :((
ولی اخرش شیرینه:)

آره ابدا موضوع نمیدن. من سه تا گزینه داشتم که هر سه پدر در بیارن و ابدا موضوع نمیدن
امیدوارم ته خوبی داشته باشه این ماجرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد