مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه جوری شده ملت واژه ی هوس رو می شنون یاد من میفتن:|

واقعا عمدی نیست، خیلی سعی می کنم تا یکی یه چیزی میگه نگم وای وای چقدر هوس کردم، اما انگار مگهانه و هوس هاش!!!

حالا امروز که تو وبلاگ دوستا چرخ میزدم به اینجا رسیدم و یه لبخند پت و پهن توام با خجالت روی لبام نشست:دی

فقط در دنیای مجازی این "هوس کردم" گفتن های من شهره نشده بود، که گویا اینجام شده و خودم بی خبرم :)))


+ هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر حس خوبی باشه که تو وبلاگ دوستام اسمم رو ببینم، اما اعتراف می کنم که حس عجیب، خوشایندیه!

+http://meslehichkass.blogsky.com/1394/12/03/post-199/هوس

نظرات 5 + ارسال نظر
هوم 1394/12/10 ساعت 22:53

همم! میشه گفت آدم اهل هوسی هستی!

هوس باز نیستما:|||
اما به شدت اهل هوسم!

من 1394/12/10 ساعت 16:54

گفتی هوس،یهویی هوس قدم زدن زیر بارونو کردم بدون چتر:)

وای الهی
امروز من و الی کلی پیاده روی دو نفره زیر بارون بی چتر داشتیم...
جات خالی حسابی

خیلی خوبه بقیه رو هم به هوس میندازی

:))


تقلب کردیم دیگر
ببخشید

کارت پسندیده بود ؛)

حافظ هم کم هوسه نمی کرده. ببین:

حال دل با تو گفتنم هوس است
خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش
از رقیبان نهفتنم هوس است

شب قدری چنین عزیز شریف
با تو تا روز خفتنم هوس است

وه که دردانه‌ای چنین نازک
در شب تار سفتنم هوس است

ای صبا امشبم مدد فرمای
که سحرگه شکفتنم هوس است

از برای شرف به نوک مژه
خاک راه تو رفتنم هوس است

همچو حافظ به رغم مدعیان
شعر رندانه گفتنم هوس است

به به! چه عااالم هوس
خوشبحالم که عین حافظ خوش هوسم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد