مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پیدا کنید پرتقال فروش را!

و شاعر می فرماید:

" بی تو تقویم پر از جمعه ی بی حوصله هاست..."


+ دلم می خواد تمام روز رو بخوابم، افسرده هم نیستم، فقط هیجان مثبت می خوام که ندارم دیگه آقا ندارم:| می دونم دقیقا چی باید بشه که حالم خوب شه ها، اما خب نمی دونم چرا نمیشه اونطوری که باید

+ خدایی زندگیم بی هیجان، بی ماجرا و اونجوری که نمی خوام شده... 

+ راستی من دوستای آقام رو از دست دادم به خواسته ی خودم، البته دو تایی بیشتر نبودن که گاهگاهی باهاشون صحبت می کردم و یه سری دغدغه هام رو بهشون میگفتم، حالا شدیدا احساس می کنم دوس دارم باهاشون صحبت کنم و درد دل کنم، ولی خب خوشحالم از اینکه آقایون رو از دایره دوستام حذف کردم، همیشه دوس داشتم اگه یه روزی با کسی آشنا شدم، بتونه جای جای گوشیمو ببینه و هیچ احساس نگرانی هم بهش دست نده و الان تو این وضعیتم! شکر خدا :|

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام وصبح بخیــــــــــــــــــر
العان ما گفتیم مودب نیس؟!؟!؟!
وحـــــــــــــــــــید را گفتن ادب از که عاموختی؟
گُف: از بابام
کامنت صمیمانه دیگه چه صیغه ایِس؟!؟!؟
واقربتا
من میگم نره شوما میگی در دجله انداز؟
ما هم نگفتیم روابط عازادانه
شوما روابط عازادانه را تو کامنت من نشون بده !نه نشون بده.
زود،کُند،سریع،آهسته
منظور از هر کسی حریمی داره را تعریف کنید(سه نمره)

در ضمن این حقیر در مورد خُب یا بد بودن دوست صمیمی شما(هانی) حرفی نزدم.اصی ایشون حضرت هانی(ع) خُبِس؟
حرف اینِس که زندگی زناشویی به اُون قرتی بازیا(دوس نمیمدونم چی چی و اینا که گُفتن)دوتاس.العان دوزاریدون اُوفتاد یا بیام دمی هتل کادوس بست بشینم تو رشت

جان کلام را نگرفتید.

ببینید ما دو نوع حریم خصوصی داریم.یه حریم خصوصی که همون مثال گوشیه و یه حریم خصوصی خلوت کردن با خود.اینا دوتاس.تا اینجا فکر کنم کاملا واضحه و روشن.
همه ما برای کامل تر شدن ازدواج می کنیم نه برای عوض شدن یا تبدیل شدن به موجودی که فرد مقابل میخواد. هر عادمی مستقل از دیگرانه، یعنی هر یک از ما به تنهایی برای خودِمون قلمرویی داریم که مخصوص خود ماست؛ مثل افکاری که در ذهنمان پرورش میدیم، اهداف شخصیمون آ حتی مجموعه رفتارهایی که از ما سر می زنه و تمام چیزهایی که ما را به خودِمُون می شناسُونه. اما داشتن حریم خصوصی در زندگی مشترک به چه معناس؟ در پاسخ به این سوال باید گُف وقتی ۲ نفر با هم ازدواج می کنن، نسبت به طرفی مقابِلِش احساس مالکیت داره آ گاهی به خودِشُون حق میدَن که در مورد هر چیز مربوط به او تصمیم بگیرن. وقتی انسانی که ذاتا آزاد آ مستقله حق تصمیم گیری برای خود آ به اصطلاح حریم خصوصی نداشته باشه برای از دست دادن حریم خصوصی خود احساس بدی پیدا می کنه که به پرخاشگری و عصبی بودن می انجامِد، یا به شخصیتی وابسته تبدیل می شه که بدون همسرش نمی توُونه هیچ کاری انجام بِدِد آ از خود هیچ اراده ای نداره. به همین دلیل همه مشاوران خانواده معتقدند همسران باید به حریم خصوصی هم احترام بزارَن. البته این به آن معنا نیس که زن آ شوهر از فکر و احساس هم بی خبر باشن آ براشُون مهم نباشه که درون همسرِشون چی چی می گذره، بلکه به اُون معناس که به احساسات آ افکار هم احترام بزارَن آ همدیگه را از حقوق طبیعی خودشون محروم نکنن. همسَرِدُون لحظه هایی می خواد تنها باشه آ در خلوت خودش باشه، به فعالیت های مورد علاقه اش که ممکنِس شما اصلا به اُونا علاقه نداشته باشین بپردازه یا هر چند وقت یک بار با دوستان نزدیکش به اصطلاح مجردی و... بیرون بِره. اینها جزو حریم خصوصی هر فرد متاهله آ قابل احترامه.اما اینکه گوشی من حریم خصوصی خودَمِس آ همسری من نباس بره سری گوشی من دو تا مقوله دیگَس.
یه نکته جالبی را چندین سال پیش از مرحوم آیت الله بحجت خوندم.گفته بود اگر امام زمانِت همین الان بیاد آ بگه گوشیدا بده میخوام ببینم شیعه علی چی داره تو گوشیش آیا رُوت میشه گوشیتو بدی؟؟؟
ببین اون معقوله دوتاس نباید با هم خلط بشه.
توی کامنت هانی عزیز این مسئله خلط شده.
تُویِ زندگی مشترک حریم خصوصی یعنی طرف مقابل بِتونه زمانی را با خودِش خلوت کنه آ کسی مزاحم شما نباشه. اگر بتونید بدون پیش داوری به این راهکارها عمل کنین آ حریم خصوصی خود و همسرتان را در نظر بگیرید، زندگی مشترک همه ما ها زیباتر آ محکم تر خواهد شد و احساس خوشبختی بیشتری خواهیم کرد.
فراموش نکنیم که همسران مالک هم نیستَن بلکه شریک زندگی یکدیگرند
یادمون باشه که حریم خصوصی باید در چارچوب زندگی زناشویی بگنجه و مانع رسیدگی به وظایفمون توی در زندگی نشه.

لبتان همیشه اینجوری .دلتون آکنده به عشق حضرت حق

سلام
خیلی ممنونم که کمی فارسی تر نوشتید:) میدونید؟
واقعا برام سخت و طاقت فرساست خوندن به لهجه ی اصفهانی، فکر نکنم شمام راحت باشی من لهجه م رو وارد زبونم کنم، گرچه کارتون نوین هست، اما خب برای من سخت میشه فهمیدنش:) فلذا با شخص من ترجیحا بی لهجه صحبت کنید.

خب، راستش رو بخواید من درباره ی حریم خصوصی با شما هم نظرم، یعنی ابدا گوشیم رو جزو حریم خصوصی خودم نمی دونم، اون جمله ی بهجت هم واقعا جالبه، من همیشه بهش فکر می کنم از همین روی گوشیم جوری هست که امام زمانم ببینه دلم نترسه!!! :))
و مچکرم برای توضیحتون و وقتی که گذاشتید.
:)

سلام و عرض ادب
کمتر نظرات دیگرون را میخونم ولی چشمم اوفتاد به کامنت شخصی به نام هانی!یه مسرور یا پسردلسوز .به عربی میشی عسل به انگلیسی میشه عزیز یا حالا هر چی ببینید چقد اطلاعات عمومی بهتون دادم. عَلان تشــــــــکر کنین
حالا کاری ندارم وقتی ریگی به کفش عادم نباشه چه دلیل داره اصی عادم حتی واسه گوشیش رمز بزاره.بیاین همتون گوشی منو بردارین ببرین کمترین چیزی که من بهش اهمیت میدم گوشی همراهمه هر وقتم خونه فک آ فامیل جاش بزارم میگم برید داخلش کلیپاشم ببینید حالِشَم ببرید بعدم اگه حالِشو داشتین واسم بیارینِش از بچگی به من یاد دادن نگذاشتَنِ تشدید نیم غلطه.وحـــــــــــــــید میگه حالا اگه من غلطی هم بکنم نیم غلط نیست غلط باهاس تمام باشه.میفَمی؟؟؟؟ تــــــــــــمام.
حالا بزار مگی برم سراغ هانی.
نه تو اصی هانی بیا حریمو برا من ترجمه کن بینَم
چه افاضاتی!!!!!
هانی میگه ما یک چیزی داریم به نام حریم خصوصی که باید بعد از ازدواج هم حفظ بشه
عاخه پسر خُب زن و شوهری که حریم خوصوصی دارن که دیگه زن و شوهر و نیستناسمش هَم سَرِس ینی سراشون یِکییِس.میفَمی؟ یهنی دوتا بدن توی یک روح.میفمی؟دِ نمیفَمی
زن و شوهر باهاس باهم رفیق باشَن اون غلطی هم که میکین پسر نیم غلطه دیگه نکن پس یا اَگَرَم غلط کردی مثل وحــــــــید تمام بکن
سهراب یک چیزی می دُنِست که نصیحت را به گاو نسبت داد.

اصَن بیا تو شبانه روز گوشی منو چک کن تازه بیا چک کردنم اَقَلِکَندِش یادم بده وقتی ریگی به کفشِ طَرَف نباشه چه ایرادی داره؟بزار اصی اینقَد چک کنه تا چِکدونِش وا شه
حالا اصی من قدیمی آ شوما هم جــــــــــــدید عاقای جدید میگم یه وقت زشت نباشه من واست متأسف نیستم
دوس پسر!!!
دوست اجتماعی؟!؟!؟
بعد گاو مَش حَسَن کو پَ؟؟؟
تو بیا دوس پسر را برا من تعریف کن!!!(2 نمره)
وحید یه جمله دید(((عاقایون باید به این درک برسن که خانمشون یک انسانه با روابط اجتماعی انسانی و دست از تفکر سنتی شون بردارن)))
دَمِت جیز
وحــــــــــید گُف :اُو لَلَ چه جِلافَتا
هر وقت متوجه شدی معنی همسر را میفمی گذشته هر شخص به طرَفِش مربوط میشه یا نه.
اینو یادت باشه که ماه پشت ابر نمیمونه بار کَجَم به منزل نمیرسه اینو از یه وحــــــــــید بارون دیده فرا بگیرین
مگی وحـــــــــید میگه :حواست باشه یه چیزوُ نبازی... قافیه روُ!!!...
یادم میاد یه بارم با عزّت و احترام رفتیم پیش فقر و فحشا،
که چی؟؟؟ که پاشیم یه کافه ای جایی بریم!!!...
تا رسیدیم؛ خوف و رجا وَرِمُون داشت!!!...
بشین و بتمرگ و بفرمام اونجا بودن...
زده بودن به تیپ و تاپ هم...من رفتم نشسسّم ،
پیش لبسوز و ماماندوز...سر یه پنهون کاری مسخررررررررره
یهو بفرما زد تو دهن بتمرگ...
دنیا حرکت آهسته شد، آب دهن بتمرگوُ تو هوا دیدم...
فرق بین بشین و بتمرگ از وسط باز شده بود...
خون میپاچّید تا کمربند و بخارا را ...شص تا بخیه لازم...
دوروغم چیه این وقت روز این موقه سال ... خودم دیدم!!!
حالا عاخرِش چی؟ عاخرِش عاره و اینا اصی پنهون کاری و پدسوخته بازی زندگی را شک نکن خراب میکنه عاقای جدید
حلا از من گفتن از تو هم جدید شدن و دُمبالی دوس اجتماعی و دوس فیلان و بهمان
برو فِکری نون کن که خربوزه عابِس

سلام
هانی خان یکی از دوستان خیلی مودب و خوب من هستن و معنای اسمشون رو هم می دونم، از اونجایی که همنام برادرمن
ببینید هرکسی نظری داره، و نظر هر شخص محترمه ایشون از افرادی هستن که با وجود مجرد بودن هرگز حتی یک کامنت صمیمانه و... برای بنده نگذاشتن.
پس منظورشون از هرکس حریمی داره این نیست که آزادانه به روابط مختلف بپردازیم.
:) و همین

مرد حافظه 1394/12/02 ساعت 00:09

وای وای دلم هوای مشهد کرده که وقتش نیست..
حال کردم اساسی اخه به قول مادرم زیباترین نام جهان هست و بحث نکنید با من حتما فهمیدین که اسم جیمیلم مستعار بوده..
مونده تا عروسی..
از همین جا سلام عرض میکنم خدمت خانم چوپان

:) یادم نیست اسم ایمیلیتون رو آقا :)
من فکر می کردم اسم حقیقیتون باید علی باشه اونطور که تو وبلاگ سابقتون دیده بودم.
انشالله خوشبخت باشید.

+ چوپان با شمان ^-^

ساده خان 1394/12/01 ساعت 16:20

شما نمیخواستیم ب من ایمیل بدین آیا؟:-"

دادم که:| ندادم؟
خاک دو عالم الان یادم اومد، نتم امکان ارسال ایمیل بده بهتون میگم چی کار کنید.

وضعیتت میگه آماده ای که معجزه اتفاق بیفته

نمی دونم، شاید...

چه معجزه ای آخه؟ هعی....

ما یک چیزی داریم به نام حریم خصوصی که باید بعد از ازدواج هم حفظ بشه. در واقع هر کدوم از دو طرف میتونن حریم خصوصی خودشون رو داشته باشن و این هیچ منافاتی با مشترک بودن زندگی نداره، بلکه از اصول اولیه رابطه س. در مورد گوشی هم همینه. همونطور که خودت گفتی کسی که گوشی طرفش رو چک میکنه مریضه و شکاک و اگه توی گوشی هم چیزی پیدا نکنه از خنده ی شما توی مهمونی با فلان آقا/خانم یه چیزی پیدا میکنه و بیماری خودش رو نشون میده. زندگی با چنین آدمی غیر ممکنه.
اینا رو در رد حذف کردن دوستان آقاتون نمیگم و اصلن در اون مورد نظر نمیدم چون یک مسئله ی شخصیه و تصمیم شما قابل احترام. اما ما توی زندگی خواه ناخواه دوستان اجتماعی خواهیم داشت مگر اینکه خودمون رو ایزوله کنیم. مثلن همکار. دوست اجتماعی فرق داره با دوست پسر یا کسی که باهاش رابطه ی عاطفی داری. به نظر من آقایون باید به این درک برسن که خانمشون یک انسانه با روابط اجتماعی انسانی و دست از تفکر سنتی شون بردارن...
ضمن اینکه گذشته ی هر کسی با تمام اتفاقاتش مربوط به خودشه و به هیچ کس ربطی نداره. شما مجبور نیستید برای کسی که خواهد آمد گذشته تون و تصمیمات تون رو توضیح بدین و توجیه کنید. اون فرد با شما آینده ی مشترک خواهد داشت ولی گذشته ی شما (در واقع حال حاضر) خودتونید و زندگی شخصی خودتون.
خودخواه تر باشید و امروزتون رو برای خودتون زندگی کنید!!

اوم خب خیلی منطقیه البته که من نمی تونم تو وبلاگم خیلی مسایل رو شفاف توضیح بدم ولی خب قطعا دلیلی پشتش بوده:)
وگرنه هنوز دوستانی هستن که حتی اگه متاهل شن و حتی حتی به فرض محال اگر منم متاهل شم شاید خونه مون دعوتشون کنم. من عقایدم قدیمی نیست، ولی یه چیزایی رو احساس می کردم باید حذف کنم از زندگیم برای آرامشم
جمله ی آخر چه خوب بود؛) باید سعی کنم خودخواه تر باشم بلی ^-^

مرد حافظه 1394/11/30 ساعت 23:38

راستی خانم چوپان رو یادم رفته بود. ای وایییی کلی خندیدم اسم باحالی دارن ایشون.
پیاده روی که همه انجام میدن قبول نی تردمیل هم همون پیاده روی
به هر حال این بالا و پایین ها برا همه هست منم بعضا حوصله ام..
قصه ی گردگیری اتاقم غصه ها دارد(هنوز مستقل نشدم)
شبتون خوش تمام تنم درد میکنه از بس بازی کردم

هاها... اسمشون بله که باحاله خنده دارم نیست آقا:|
یه چیز جالب بهتون بگم حالا...چوپان پیش فرش ذهنیش از اسم آقایون اسم شماست. یعنی درباره هرکدوم از آقایون آشنا و فامیل ما می خواد حرف بزنه میگه مگی فلانی اینجوری گفته بود؟فلانی: اسم شما
بعد یه بار ما مشهد بودیم پسرخاله دوستمون اومده بود ما رو ببره حرم به اونم میگفت فلانی(اسم شمارو میگفت یعنی) در صورتیکه مثلا اسم اون آقا محمد بود!!!
مستقل نشدید؟ مگه متاهل نشدید شما:|¿
شبتونم بخیر و خوشی

Negar 1394/11/30 ساعت 23:20 http://negarkhatooon.blogfa.com

کار خوبی کردی مگی
مطمئن باش ک کارت درست بوده
حداقل مث الان من زندگیت کابوس نمیشه ب خاطر ادمی ک حتی ندیدیش

متاسفم نگار جان...
خیلی خیلی غمگینم بخاطر این مساله ت و از ته دلم برات آرزوی آرامش می کنم.

آیلا 1394/11/30 ساعت 21:59 http://unimodal.blog.ir

آخ مگی
دقیقا حستو میفهمم
...
و اینکه، تصمیمتو دوست داشتم و دوست تر دارم:)

هوم

مچکرم آیلا:) البته نمی خوام بگم که این تصمیم مطلقه چون نیست، اما تصمیم بزرگی بود درهرحال

مرد حافظه 1394/11/30 ساعت 21:53

یه بار باشگاه بودم که شماره ناشناس تماس گرفتن. بعده سلام همون اول گفت من نه از طرف خانمتون هستم نه خواهرتون و..
گفتم من اهل این برنامه ها نیستم. بازم اصرار.. گفتم خانم محترم من الان وسط کارم(پ پ) و نمیتونم بحرفم (خنده ی دوستان). باشه پس من شب تماس میگیرم.. از این تماس ها زیاد داشتم. اولین چیزی که این مواقع به ذهنم میرسه اینه که نکند دارم امتحان میشم..
راستی اگه شطرنج بلد باشین می تونم سایت خوب معرفی برا بازی با افراد نه سیستم. من خودم 92 ترگ کردم شطرنج رو

هان؟ چی؟
متوجه نگردیدم:|
چه امتحانی و از طرف چه کسی؟!
نه بلدم ولی خیلی کم:) کار خیلی زیاده برای انجام دادن با هانی کینکت بازی کردن مثلا
ولی خب امروز یه جور خاصی حوصله م سر رفته بود:|||
+ عاشق بازی آنلاین با آدمام!!!

مرد حافظه 1394/11/30 ساعت 21:44

چرا ورزش نمیکنید؟ چه رشته ای علاقه دارین؟ با دوستان جمع بشین و جمعه ها رو شاد کنید دیگه
پینگ پنگ بلدین؟ ما هر هفته پنج شنبه ها یا جمعه میریم پ پ.
امروز روز من بود

ورزش می کنم، نرمش و پیاده روی:))))))))
رو تردمیل می دوم! زخمی نکنم خودمو چقدر زحمت می کشم خدایی
دوستای من ماهن، برای مثال امروز که حوصله م سر رفته بود چوپان با وجود اینکه ترجیح میداد با خونواده باشه بهم پیشنهاد تاتر داد.
ولی خب شدنی نبود، ما جمعه ها فقط با خانواده ایم:|:دی بگذریم که دم عیده و خونه تکونی هم داریم!!!

+ عالیه که روزتون بوده، عاشق تماشای بازی پینگ پنگم:)

مرد حافظه 1394/11/30 ساعت 21:44

چرا ورزش نمیکنید؟ چه رشته ای علاقه دارین؟ با دوستان جمع بشین و جمعه ها رو شاد کنید دیگه
پینگ پنگ بلدین؟ ما هر هفته پنج شنبه ها یا جمعه میریم پ پ.
امروز روز من بود

خورشید 1394/11/30 ساعت 21:16

سلام مگ عزیز
اینکه با پاک کردن حافظه گوشی و یا ایمیلها ظاهرا هیچ رد و نشونی از گذشته وجود نداره. ولی مثلا برای موبایل، همه چیز توی سازمان مربوطه برای مدتها یا شاید هم همیشه محفوظ میمونه و اگه کسی بخواد برای دستیابی به مکالمات و مسیجها بالاخره راهش رو پیدا میکنه. خوشحالم که این دغدغه رو نداری و این موهبت رو همیشه حفظ کن

سلام دوست عزیزم که اخیرا برام همیشه می نویسی و من کیف می کنم؛)
چه جالب، امیدوارم کسی آدم بیماری گیرش نیفته که بخواد چک کنه همه چیز رو:) من اگر بخوان اینجوری چکم کنن بهشون میگم اگر بنده مبرا از هر گناه و اشتباهی بودمم باید برن گم شن از زندگیم:|
کار زشتیه...
انشالله حفظ بشود بانوی جان :*

ساده خان 1394/11/30 ساعت 20:38

مگهان خانوم ، شدیدا دو دل شدم!
فهمیدم ی دوس پسر داره ک با هم ب مشکل برخوردن ، این شرایطو واسم خیلی سخت میکنه

نظرتون چیه؟ با خودش صحبت کنم؟
اگه وقتتونو نمیگیرم بهم ایمیل بزنین!

باهاتون در تماس خواهم بود آقا:)

هوم 1394/11/30 ساعت 20:25

یعنی تا قبلش اگه یکی گوشیت رو چک می کرد نگران میشدی؟ به صرف اینکه با دو تا پسر چت کردی؟ :دی

کار غلطی نکردی در کل. 99 درصد سوالا و افکارت رو می تونی با هم جنسای خودت در میون بذاری. تازه اون یک درصد رو هم محض احتیایط گفتم و الا به نظرم 100 درصدش رو میشه!

:)))نه من خودم کمی تا قسمتی حساسم رو روابط و دوست ندارم درد دلای الکیمم با آقایی بکنم که پس فردا باعث نگرانی شه:دی

اوهوم بوخودا میشه فرقش چیه، همین وبلاگم به شدت حساس کننده ست و اگه روزی کسی وارد زندگیم شه بی شک باید ازش مخفی کنم اینجا رو:|

فرح 1394/11/30 ساعت 18:58

سلام ...کاش حذف نمیکردی!
+ببخشید فاطمه خانم کی هستن؟ مجازی هستن؟

سلام... آقایون رو:(؟ چرا؟

+ چرا یاد خانوم فاطمه افتادی فرح جانم؟ میدونید من رو شدیدا یاد فاطمه ی نازنینم میندازین؛)؟
نه فاطمه حقیقیست. خیلی مایله آدرس اینجا رو داشته باشه اتفاقا

***** 1394/11/30 ساعت 16:31

مگهان تو خوبی اما چرا رو مخی؟

:)
متوجه منظورتون نمی شم دقیقا
ازتون معذرت می خوام درهرحال

ساده خان 1394/11/30 ساعت 16:27

یاد این شعر افتادم
بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست

آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق

وسکوت تو جواب همه مسئله هاست
+کاش ب حرفم گوش میکردی و اون کتابی ک گفتم میخوندی، ب خدا ارزششو داره!

اینقدررر این آهنگ رو گوش کردم، اینقدر
دوستام نداشتن متاسفانه...
منم برای کتابخونه م نیازش نداشتم:) تازه به فرض محال که بخواد تاثیری روم بذاره، یه بار میخونمش کافیه دیگه
تو برنامه م هست از کتابخونه بگیرم ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد