مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شاید باید باشه...

غیرمنتظره مثل تبریک ولنتاین، مثل تبریک سپندارمذگان... 


+ چشمامو میبندم و می خزم زیر لحافم، صدای بارون و باد تو اتاق تمیزم پیچیده و در حالیکه از سرما سگ لرز میزنم، بهش فکر می کنم، به کسی که نیست، به کسی که شاید باید باشه و نیست. 

به کسی که شاید حقش هست که باشه و نیست. به حرفهای مامان فکر می کنم، به تمام اتفاقات اخیر فکر می کنم... با خودم فکر می کنم که سرما چقدر حالمو خوب می کنه و دوباره و دوباره و دوباره بهش فکر می کنم. به کسی که شاید باید باشه و نیست...


نظرات 10 + ارسال نظر

والِن تاین چیست؟با رسم شکل(3نمره)

وحـــــــــــــــــید میگُف :هیچ رابطه ای گرم تر از شخص و پتو نمیباشد فی الواقع و مِنحِیثالمَجموع

:)

به من فکر کن این جور وقتا
من دوستت دارم همه جوره، حالا شاید ولنتاین و سپندارمذگان رو تبریک نگفته باشم ولی به یادت بودم عشقم.


(چقد لوسم من)

عزیزم:))
تو دوست داشتنت رو همه جوره ثابت کردی ندای عزیزم :) اینو جدی میگم.

حرم خیلی جلو چشم بودی ناقلا

وای خدا...وای سارا وای دلم ضعف رفت از ذوق

سپیده 1394/11/30 ساعت 12:36

اخرین باری که کادو ولنتاین گرفتم همین پارسال بود
دوستم داش میرف دستشویی ب.ر.ی.نه داد من واسش نگه دارم کادوهاشو
یکم بخند اینجوری نباش بابا

خوبم که دختر
:)))))

ساده خان 1394/11/30 ساعت 10:54

همین ک شما را میبینم دست و پایم را گم میکنم و راه خانه ام را.
لب های بی زوال شاعر غزل غزل میشکفد.
شعر ، نقاشی صامت درد دل با شماست . نقاشی دهان شما شعر صامت است.
محبوبم ! ب هر ایستگاهی برسی با شما پیاده میشوم.

از کتاب دست بردن زیر لباس سیب از محمد صالح علاء
قشتگه

...
صالح علا خیلی دوست داشتنیست خیلی... چرا کتابش رو ندارم؟

بریدا 1394/11/30 ساعت 09:34 http://brida.blogsky.com/

آره من از جهت خودم گفتم

؛) دختر هنرمندم

یکی باید باشد...
به حس من خیلی نزدیکه این پست.
راستی مرسی واسه آهنگ و شعرش

تمام حس این روزهای منه...
منم باید از شما تشکر کنم واسه خیلی آهنگهاتون:)

علی 1394/11/30 ساعت 03:38

عالی نوشتی این پست رو هرچند که مبهم بود اما واقعا چسبید

:) ممنونم... هوم مبهمه

***** 1394/11/30 ساعت 02:51

با بریدا موافقم

:) پس جواب بریدا مال تو هم هست...

+ البته فکر کنم بریدا از جهت دیگه ای گفت که منو نمیفهمه و شما از جهت دیگه ای:)

بریدا 1394/11/30 ساعت 00:06 http://brida.blogsky.com/

وای مگهان نمیفهممت:|
این چند وقته اصلا نمیفهممت:/

:) چی باید بگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد