مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حرفهای 12 شبی

بابام همیشه میگه ساعت از 12 که رد شد با مگهان صحبت نکنید.اینکه میگه دلیل داره هااا، همیشه ام ذکر می کنه که به اون مفلوک هم خانه ی آینده هم، این آموزه رو حتما منتقل می کنه، آموزه که منتقل شد دیگه هیچ عواقبی رو پس از ساعت 12 نمی پذیره و دیگه طرف خودش باید عاقل باشه و کاری بهم نداشته باشه:| هر جنگی رخ داد بعد ساعت 12 شب پای خودشه و خودش...

خلاصه که گفتم بدونید قراره تو خونه ی آینده مون شبا به زبان نگاه با هم صحبت کنیم، اگه من مگهانم، با چشم و ابرو و بدون رد و بدل کردن هیچ کلامی، گیس و گیس کشی راه میندازم و باعث میشم طرف سر به کوه و بیابون بذاره نصف شبی...


+ شوهر مفلوک آینده های دور# حرفای 12 شبی# دعواهای مسکوت# شبها چشم غره آزاد است هورااا# همه بابا دارند ما هم بابا داریم# کسی نمی گوید ماست من ترش است# بابا جان من که می گوید# فقط کمی بهانه گیر میشوم# وگرنه به ولله که گرگینه نیستم# چطور با زبان نگاه دستور یک لیوان آب بدهم بهش# یا بگویم چقدر از دستش ناراحت و عصبانیم که امروز صبح لباس آبیش را پوشیده رفته سر کار#من آن پیرهن آبیش را دوست ندارم# یا چطور بگویم ازش ناراحتم که لخ لخ کنان می رود سرکار و شادی کنان هورا کنان نمی رود# یا چطور دعوا کنم که چرا به گربه ی محلمان بی محلی می کند#

+ امشب با هانی قهر کردم که نگذاشت نقاشیش را من رنگ کنم# بابا گفت دختر 2 ساله ام 5 را کجا جا گذاشته ای# برادرم گفت بابا من از خواهر 2 ساله هیچ خوشم نمیاید# گفت لوس ترین و زشت ترین مو کوتاه دنیاست مگهان#گفت تمام روزنامه دیواریش را تنها تنها درست کرده و نگذاشته من دستش بزنم# 

نظرات 19 + ارسال نظر
جولیک 1394/11/30 ساعت 08:09 http://platelets.blog.ir

دختر دو ساله ام پنج را کجا جا گذاشتی:))))

این همه نخندید... من کتمان می کنم هرگونه 2سالگی رو که 5ش جایی جا مانده باشد:(

خب خدا رو شکر هنو 4 ساعت دیگ مونده به بد اخلاقی ت...

ووی...
دیگه قبل از ساعت 12 میام وبت....
بسم الله الرحمن الرحیم...

عجب آدمی هستی جلی:)))))
من واقعا خوبم تو اون ساعات شب، شاهدم دارم نمیدونم بابام چه مشکلی باهام داره!!!

شروره 1394/11/29 ساعت 20:11

پرتقالک مننننن چقووورررره!!!!
همش ی طرف اون ی تیکه هوراکنان سرکار رفتن ی طرف! : ))))
میشه هاااا چرا ک نههههههه!!!!
عاشقتممممم زیبای موقشن شیک خوشرنگ!!!!

:)) خوبه
می خواستم برسونم که ممکنه 12 شب به چه چیزهای احمقانه ای گیر بدم! واقعا ممکنه خب آخه...
این شیک و خوشرنگ از واژه های تاکیدیته برای ظاهرم و خیلی دوزشون دارم!

+ شروووره هنوز اون دوستم ایمیلی بهم نداده، بده بهت خیلی خیلی زود اطلاع میدم:*

:))) چرااا آخخخههه...
ومپایر :)))))

چی بگم والااا:/

برا من پکر بودن و پوکر فیس یکیه.... تو هر دوتاش اصلا قیافه ی آدم یه شکله... :/

خوشحالم که بهتری :)

:)))
مچکرم جانم

امیدوارم پکر بودن موقتت بگذره...
من اینجور وقتا بیشتر قهوه میخورم یا میزنم بیرون :)
گاهی شاید بهتر باشه کمتر بهش فک کرد ؛)

پکر نیستم:) پوکرفیس بودم، الان خوبم دختر خوب

سهیلا 1394/11/29 ساعت 18:34 http://nanehadi.blogsky.com

12 شب دیره دیگه.اون موقع شب باید خوابید.سوال و جواب نمیکنن که.

عجب:دی
ما بیداریم آخه 12 خییییلی زوده ها

خب سعی کن یه خرده تعدیل کنی این رفتار رو وگرنه شاید مجبور بشی بهای گزافی به خاطر نگه داشتنش پرداخت کنی!

:|
خدایی اینجوری که میگن نیستم آخه:/بابام یه حرفی میزنه حالا :-"

... 1394/11/29 ساعت 17:12

میدونی اگه خانواده بگن چی میگه
میگه حالشو میفهمم مشگلی نیست

:|
چجوری میفهمه خب؟
من بدخلق میشم و لج باز

مترسک 1394/11/29 ساعت 16:43 http://1matarsak.com/

اون وقت من 12 شب به بعد تازه مغزم منطقی می‌شه :|

خوشابحال بانو:|
من به شدت بی منطق و بی کله به قولی(به گفته ی بابام)

خداروشکر تو 12شب به بعد بداخلاقی فقط بعضیا که از یک دقیقه بامداد بد اخلاقن تا 12شب کل روز رو عنقن

:)) من واقعا خیلی آدم خندون و سرخوشی هستم، ولی خیلی ها بهم گفتن شبا قاتی می کنی:-"
دوستا متوجهش نمیشن البته، خونواده خیلی درد کشیده ن و میگن حتما این مساله رو عنوان می کنیم اگه کسی بخواد باهات زندگی کنه:|

کتابخونه عک!!
به فرهنگستان ادب ارائه ش بدیم!

میدیم! یه مدل نازگونه ایه... محبت آمیزه کتابخونه اک یا عک ؛؛)

خوبه! منم همین مشکلو دارم! خوبه منم اینکارو بکنم!! خصوصن که توی پست قبی قول دادم اینکارو بکنم!! برم تو کار کتابام!!! پیش به سوی کتابخونک( همون کتابخونه ی کوچک :دی)

کتابخونک که ماییم، کتابخوان های کوچک:دی
ایهام داره برادر! اسم دیگری بیابیم... کتابخونه عک!!! هم جالبه...

+ قرار بود جورج اورول بخونیم/د :|

باران 1394/11/29 ساعت 14:24

بعد از دوازده شب اتفاقا خوش اخلاقی تو
من ک تا حالا از 12شب به بعد از تو چیزی ندیدم :))
مگی من دوست دارم خشم اژدها رو امشب بعد از 12ببینم
به اعصابت فقط مسلسل باش :دی

+
حالا خوبه من فقط دم ظهر اعصاب ندارم که اونم وقتی اعصاب ندارم فقط میخندم :))))
مثل الان که جلسه دارم و حسش نیست و دوز خنده ام احتمالا تا خود جلسه با من بیاد :دی

:)))
پدرم آشناتره باهام باور کنید:|
مسلسلم؛) نگران نباشید

گفتم که بخرش!! لذت میبری واقعن از خوندن چندین و چند باره ش
بقیه نمایشنامه هاشم دوست خواهی داشت احتمالن

آخه اینقدر نخونده هام زیادن آقا هانی، حس می کنم باید جریمه کنم خودمو، اگه تا عید 5تا از کتابامو خوندم آخر اسفند می خرمش! این یک قول واقعیست:دی

ارجاعت میدم به این پستی که قبلن هم خوندیش.
مائتی ویسنیک!

http://hanihastam.persianblog.ir/post/35/
#دیوار زبان، خداحافظ گاری کوپر #تا اشارات نظر نامه رسان من و توست #زبان نگاه #...

*-* یک پست چسبنده از جناب هانی...
خوندمش چرا من این کتاب رو تو کتابخونه م ندارم؟

نل 1394/11/29 ساعت 13:36 http://ykishodan.blogsky.com

چقدر خندیدم:))
از اون تیکه ک پدر محترم گفتن دختر2 ساله ام 5 کجا جا گذاشتی؟ :))

ولی خب خوبه بدونه 12شب ب بعد حواسشو باید جمعتر کنه.مث وقتی ک من ب شوهرشرلی گفتم.شرلی گرسنه اش باشه سمتش نرو مگر فقط با غذا:))
و البته خودشرلی قبلش گفته بود و چقدر سر این ماجراها خندیدیم:)
گاهی پیشگیری بهتر از درمانه
خصوصا بااین اقایون ک آی کیوشون در این موارد پایینه.کلی.طول میکشه بفهمن ساعت12اتفاق عجیبی رخ میده!

حالا از این چیزها بگذریم.بعد ازدواج ساعت 12اصولا خاصه!خدا رحم کنه...:))

:-"
خواهر منم وقتی گشنه میشه نباید نزدیکش شد!!!
من غذا بهم نرسه فقط کمتر می خندم
:))) همین!!!!!!

Rima 1394/11/29 ساعت 13:26 http://dailytalk.blog.ir

اوه اوه :)))
مگی من فکر میکنم بعد از 12 شب ات هم جذاب باشه
مثلا تو عصبانی میشی بعد اون میخنده بغلت میکنه میگه چقدر وقتی عصبانی میشی جذاب میشی :)))
دیدم که میگم ها ;)
اینهمه هشتگ که پای همین یه پست گذاشتی من تو کل عمر اینستام نذاشتم :)))

:)))
من اینقدررررررر بدم میاد کسی باهام این کارو بکنه! کردن که میگما
یعنی بابام همیشه اینجوری برخورد می کرد باهام من دوس دارم وقتی قاتیم اونم قاتی باشه و نخنده و ذوق نکنه:|||

+ پس درووووود بر من که این همه هشتگ رو دلم مونده بود:)))

یا خدا... پس شبا 12به بعد خطرناک میشی!

قبل ازدواج حتماً بهش بگو....

:|
من با پدرم مخالفم!!! دهه ینی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد