مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از سری اتفاقات حال خوب کننده...

دیدن کاملا" ناگهانی این پست... از این وبلاگ

http://daddy-long-legs.blogsky.com

و جواب این کامنت... و دونستن اعداد مورد علاقه م و اعلام آیپیم!

و خوندن یه کتاب نارنجی زیر لحاف رنگی رنگی و آماده گذاشتن دفترت برای یادداشت جمله های دوس داشتنی کتاب، راستی اون میم زیبا رو کردم نشونه ی کتاب:)


و

 دیدن اتفاقی این پست پرتقالی از جناب صابر ابر فقط حیف که تاثیر پرتقال رو کوچک شمرده، پرتقال ها حال خوب کن ترین موجودات کره ی زمینند به خداوندی خدا قسم...

نظرات 12 + ارسال نظر

نشانِ کتابی ت بیست /میم جانْ.

ممنونم خودمم هم عاشقم نشان کتابم را ^-^

سپیده 1394/11/29 ساعت 10:43

عجب مگه داریم مگه میشه
خوبی مگهان رو به رشدی باباجان

:)) عزیزکم بله بله

من نارنگی بیشتر دوست دارم.... گیلاس رپ از همه بیشتر...

توم مثل من عاشق دفترای خوشگل و رنگی هستی انگار ؟

منم نارنگی رو بیشتر دوس دارم:)

اوهوم، البته این دفتر هدیه بابا و برادرم بوده که عیدی برام خریدن، از طرف برادرم البته

*زهـرآ* 1394/11/28 ساعت 17:46

من هروقت پرتقال میخورم یاد تو میوفتم ! :دی

از طرف من بچلونیدش عزیزکمو ^-^

باران 1394/11/28 ساعت 17:01

نوچ نوچ
یا خدا !!
خواهر مریض میشی ها!


+
یه عمه دارم با طلاهاش (20طلا داره 10تا تو یه دستشه 10تا اون دستش:دی) میخوابد همیشه بهش چه جوری خوابت میبره عمه !؟
میگه اگر نباشد خوابم نمیبره!:دی
فکر کن هر لحظه تکون بخوره صداش میاد :دیی

وااای طلا:|
ساعت من وزنی نداره آخه این با اون فرق داره، منم ساعت زنجیریم رو از بیرون میام اکثرا در میارم چون سنگینه و هم خراب بشه دیگه پول ندارم بخرم:|

باران 1394/11/28 ساعت 16:54

با ساعت دراز میکشی میخوابی؟ جدی ؟

شبا هم اکثرا با ساعت می خوابم حتی، از رو عادت!!!

+ تو طول روز صرفا برای وضو درش میارم:-"

باران 1394/11/28 ساعت 16:47

خوش بحال
daddy long legs
ددی هم نشدیم هی روزگار

؛)

یاد برنامه ویتامین ث کانال سه افتادم

به افتخار خودم ساخته بودنش:|

من از کودکی عاشق زرد و نارنجی بودم
خوب یادمه مامانم برای من چیزای زرد و نارنجی میخرید برای خواهرم آبی... خواهر بعدی صورتی
چیزای خاص کوچولو که میخواست بهمون هدیه بده همیشه رنگش معلوم بود
اما وقتی وارد این شغل شدم عاشق تمام رنگها شدم
اصلا نمیدونم چه رنگی را بیشتر دوست دارم

من همه ی رنگهای خوش رنگ رو عجیب دوست دارم، خیلی عجیب...
البته ماجرای علاقه م به رنگ نارنجی کمی خاصه:)

الهام 1394/11/28 ساعت 16:28

خوبه سامسونگشو درست حدس زدم
خودمم سامسونگبازم،کار کردن باهاش خیلی خوبه،با اینکه ازش رکب خوردم باز دوسش دارم

رکب چرا؟! دهه...
من تبلت 5ساله دارم ازش، یه دور خاموش شد گفتن عمرش تموم شده و خاکسپاری و اینهاش کنید.
آوردمش خونه شفا پیدا کرد:| مامان بابام S5 دارن مامانم گلد بابام مشکیش...ما از ایناییم که تا یه مدلیش میاد می خریم و معتقدیم گوشی فقط سری اول:|

:)

الهام 1394/11/28 ساعت 16:20

گوشیت سامسونگS3 عه؟!

د:ی
نوچ! نوت2 هستش:دی
روزای اولی که اومده بود خریدمش، الان ترکیده ست نسبتا ولی ابدا نمی خوام عوضش کنم:| خیلی گوشی خوش دستی بود و هست لعنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد