مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از آرزوهای دست نیافته ی بابا...

یکی از آرزوهای بابام این بود که وقتی بزرگ شد رفتگر شه، هنوزم وقتی رفتگرها رو تو سطح شهر میبینه از ته دلش آه می کشه و میگه واقعا کی از اینا بیشتر زحمت می کشه؟


+ منم بچه بودم به تبعیت از بابا می خواستم رفتگر شم، علاقه م به رنگ لباس نارنجیشونم بی تاثیر نبود البته! گرچه تا اینجای زندگی هیچ رقمه موفق نبودم مثل بابام و ای کاش همون رفتگر می شدم اقلا، از بیکاری حالام بهتر بود!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
Meysam 1394/12/03 ساعت 12:41 http://meysamkh.blogsky.com

واسه شلوغیام بد نی

:)

Meysam 1394/12/03 ساعت 12:05 http://meysamkh.blogsky.com

نه دانشگاه تهران اونم مثلن قبل انقلاب

حالا پدر من اونقدری سن نداره که به قبل انقلاب بر بخوره تو همون شلوغی های انقلاب و اینها...
هاها

Meysam 1394/12/03 ساعت 11:59 http://meysamkh.blogsky.com

الآن که دیگه رفتگرا مدرکشون فوق دیپلم یا لیسانسه

اما نه لیسانس اون زمان از دانشگاه تهران؛) نه؟!

سیاهچاله 1394/11/29 ساعت 09:52

بسیار بسیار قشر زحمتکش و محترمی هستن :)

هوم خیلی :)

خورشید 1394/11/28 ساعت 13:34

سلام.
خب میتونه فروشندگیه جایی باشه که قصد داری همون مدل فروشگاه رو راه بندازی. به نظرم بشه با گفتمان این مدلی، راضیشون کرد. فکر میکنم یه مقدار سختتونه که از خواسته هاتون با پدرتون صحبت کنین و جواب منفی بشنوین

اووووووووف من کلا شخصیت مسخره ای دارم.
من در کل نباید نه بشنوم:|
نگرانیم از نه شنیدنم نیست حالا اصولا کلا خواسته هام رو نمی تونم بیان کنم، مشاوره هم رفتم اصلا تاثیری روم نداشت.

هرمس 1394/11/28 ساعت 12:16 http://hermus.blogfa.com/

به خدا منم یه سوپور درون دارم
جارو کشیدن خیابون تو سکوت شب رو خیلی دوست دارم...

بی نظیره حسش...
من و بابامم این آرزو رو داریم ^-^ جارو کردن اسفالت...
باغچه مون رو وگرنه اوه بارها و بارها جارو کشیده بابام.....

خورشید 1394/11/28 ساعت 09:09

سلام مگ عزیز
صبحت بخیر
به نظرم خوبه یه کار پاره وقت رو یه مدت مثلا تا تابستون امتحان کنی. حالا هر دو مدلش میتونه باشه هم مدل کارمندی و هم مدل فروشندگی. نه تنها ضرر مالی نداره بلکه کلی هم تحربه جدید داره

سلام عزیزم
موافقم باهاش
منتهی اگه بابام قبول کنه من برم فروشنده ی جایی بشم :-"

مرد حافظه 1394/11/28 ساعت 00:53

فیلم نارنجی پوش رو دیدی؟ بهداد و خانم حاتمی؟
نگو دیدماااااااا

دیدم آخه :|
چی کنم که دیدم؟ خب الکی میگم که ندیدم:|

چه جالب :) یه آرزوی مشترک نارنجی :)

ولی واقعاً زحمتکشن :)

هوم :)

*زهرا* 1394/11/27 ساعت 19:13

من همیشه دلم براى رفتگر ها میسوزه....ان شاءالله خدا به رفتگراى زحمت کش توان و قدرت بدنى مضاعف بده...کارشون سخته:( ارزوى پدرتون ادم رو یاد نارنجى پوش میندازه ک فرد بسیار موفقی بود و رفت رفتگر شد;)

انشالله درآمد خوبی داشته باشن... خیلی زحمت کشن خیلی
مطمینم بابام آرزوشه این کارو بکنه یه روزی
بنایی کرده همراه کارگراش بارها و بارها

آوا 1394/11/27 ساعت 18:04 http://ava-life.blogsky.com

زدی تو کار آرزو
برم تا ی لیست از آرزوهای من ننوشتی

سلام 1394/11/27 ساعت 15:29

چه عجیب!
یاد فیلم نارنجی پوش افتادم،خودش یه جور فنگ شوییه!

هاها
البته بگم بابام یه مدیر و مهندس موفق شدن ها
آرزوشون بود رفتگر شن ولی

چه جالب...

شغل شریف داشتن هنر است

هوم:)
میگه هنوزم حسرت نرسیدن بهش رو می خورم:)

سلام و عرض ادب
زیاد غصه نخور پسته بخور
به جان خودم من حاضرم این عارزوتو :خنده برعاورده کنم
اتاقه من خیلی کثیف شُدِس یه جارو هم تو عاش پَز خونَمُون داریم قربون دَسِد یه دَسی به سر آ رُوش بِکِش هم شوما به عارزود رسیدی آ هم اتاقی منو سر آ سامون دادی


لبت همیشه خندان دلت زنده به عشق حضرت حق

؛)
با تشکر من اگر طبیب بودم سر خود دوا می نمودم، اتاقم به غایت خاک گرفته و گند گرفته ست در حال حاضر....

باران 1394/11/27 ساعت 14:16

من میتونم شما رو به آرزوتون برسونم اینو جدی میگم :)
میخواین بسم الله بگین تا بگم چکار کنین ؟


+
گرچه تا اینجای زندگی هیچ رقمه موفق نبودم مثل بابام و ای کاش همون رفتگر می شدم اقلا، از بیکاری حالام بهتر بود!!!
جدی کاری میخواهین ؟
ماهی چقدر راضی میشین ؟

برای شروع کاری به نظرم 600 700 تومن راضیم میکنه، بستگی داره به زمانی که ازم میگیره،با زیر این مبلغ حاضر نیستم کار کنم اصلا و تو خونه بودن و کتاب خوندن رو ترجیح میدم!

خیلی زحمت میکشن
کارشون خیلی سخته
دیدی صبحا چقدر زود میان سرکار
شبها هم خیلی تا دیر وقت سرکار هستن
میدونم شیفت هستن
اما بهر حال کارشون خیلی سخته

کارشون خیلی خیلی سخته، شاید بابام رفتگر نشد، ولی کارش به همون اندازه سخت و طاقت فرساست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد