مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ارباب حلقه ها!

از خدا که پنهون نیست، از خلق خدا چه پنهون، من عاشق انگشترم، خصوصا اگر برلیان باشه، در کل بر خلاف دخترکهای امروزی اصلا اهل بدلیجات نیستم و اهل استفاده از طلاهای گنده هم ایضا، سخت هم چیزی پیدا میشه که رینگ نباشه و دخترونه باشه و با جیبم همخونی داشته باشه و... 

خلاصه دست به دامان پیج های اینستاگرام شده بودم که خدا بخواد تا عید یه انگشتر نویی برای خودم بخرم و اینگونه بود که گفتم یه ایده از طلاهای ایرانی بگیرم و ببینم چیزی می پسندم یا باید دست به دامان ایتالیا بود همچنان...

که چشمم به این خورد:|

نمی دونم ذهن من منحرفه یا چی:| ولی بوخودا من اینو یه چیز خیلی عیب خوندم و هرکاری می کنم مثبت ببینمش نمیشه اصلا، نگاش می کنم هی لب می گزم و عرق شرم به پیشونیم میشینه اصلا:-"، قیمتشم مناسبه اگه کسی می خواد خجالت نکشه...طلا فروشی شیدا دارنش، آقایون واسه خانوماتون خواستید یه سود کمی می گیرم خودم براتون سفارش میدم:دی 


نظرات 44 + ارسال نظر
پپل 1394/11/28 ساعت 00:13

آقا جان این دقیقا و بلا شک همون چیزیه که شما فک کردین.

چقدر این پست کامنت خور بوده، چه خاموش هایی که اومده بودن رد شن و روشن شدن، چه دوستانی که موندن و نمک گیر شدن:))

Maedeh 1394/11/27 ساعت 19:53

خب آره لاکی یو میشه خوشبحالت ولی لاک یو هم میشه همون شانس تو اقبال تو و از این چیزا!
یور لاک!اونم میشه شانس تو!
میگم شاید از لاک یو بشه همون مفهوم لاکی یو رو استنباط کرد!؟
نمیدونم والا

لاک یو:|¡¿
یور لاک باید باشه شانس تو دیگه:/

+ بیخیال حالا چیز مهمی نبوده ؛)

سارا 1394/11/27 ساعت 17:41

دوستان ب منم بگید چی نوشته
من نگرفتم مطلبو

بی خیال شید واقعا کسی نمیدونه چی بوده منظورش :)

Maedeh 1394/11/27 ساعت 17:29

یعنی شانس تو :)

لاک یو! یور لاک نباید باشه شانس تو:|¿
ضمن اینکه لاکی یو معنی داره و منم بلدم ولی لاک یو یعنی چی؟نمیدونم

***** 1394/11/27 ساعت 01:29

جفتش تو انگشتای یک دست؟؟؟

نمی دونم واقعا

***** 1394/11/27 ساعت 01:10

قول میدم اخرین سوالم برای این پست باشه :/
مگی این رینگا ک تو انگشت شصت و اشاره میندازن،واقعا معنی بدی داره؟؟
بعد باید تو انگشت شصت و اشاره یه دست انداخت یا یکی تو ی دست یکی تو ی دست
خیلی برام سواله:/

میگفتن معنی بدی داره ولی من گاهگاهی میندازم:)

***** 1394/11/27 ساعت 00:39

اخه ال خبلی شبیه اف هست:/ :|

خب بله:|

شبنم 1394/11/26 ساعت 23:41

سلام من غیر از luck you به معنای همراه تو ، بخت تو، اقبال تو ،و... هیچ چیز دیگه ای برداشت نکردم به نظرمم درسته این یه حلقه تو انگشت بخت هست و ولاغیر
هرچی خواستم اون چیز بد رو حدسم بزنم نشد که نشد حتی نمی فهمم منظورتون چیه... برای توضیح متاهلم هستم شاید مهم باشه

بخت تو جالب بود منم فکر کردم البته درستش همینه
فحش بوده چیزی که ما دور همی حدس زدیم:)

***** 1394/11/26 ساعت 23:37

اهان گرفتم

بلی بلی ^-^

Maedeh 1394/11/26 ساعت 22:42

من luck you خوندمش:|

معنیش چیه لاک یو:|¿

سهیلا 1394/11/26 ساعت 21:19 http://nanehadi.blogsky.com

مگی اینو از کجا پیدا کردی.بالای 18 شده

والا تو پیج طلافروشی های شهرم گشتم اینو دیدم یهو

معصومه 1394/11/26 ساعت 20:31

وای یا خدا؟ !!!!
من یادمه یه گردنبد که روش نوشته بود لاو، همیشه الله میخوندم:))) تازه وقتی تو گردن انداخته میشد برعکس میشدا اما نمی فهمیدم لاوه:)))

چه بامزه ^-^
شما بسی مثبتی که لاو رو الله می خوندی

***** 1394/11/26 ساعت 19:48

نخندا
باگت با برلیان چ فرقی داره؟؟

چرا بخندم خب:|¿
باگت برلیانه فک کنم ولی به این مستطیلیهاش میگن باگت، اون انگشترم که گل هستش، وسطش یه دونه برلیانه و دورش باگت... حالا شد با رسم شکل نشونت میدم:دی

اخه لاک رو هیچ وقت اینجوری نمی نویسن! این همان کلمه ی خاااااک بر سری ست :/

بلی درست می فرمویید

سارا 1394/11/26 ساعت 18:31

ظریف باشه تکراری نباشه نگین نداشته باشه

اوم... خب سخته منم دوس دارم مشخصات بالا رو
نمیشه اینجوری بگی باید بری خیلی بگردی تو طلافروشی های خاص و اونا که تعداد کم میارن یه چیز انتخاب کنی جانکم به نظرم:)

شروره 1394/11/26 ساعت 14:10

خاکا می سر : ))

:))

سپیده 1394/11/26 ساعت 11:03

خواهرم خودتو جم کن لا اله...

؛)

المی 1394/11/26 ساعت 10:24

:)))))
خاک بسرم منم همون خوندم:))البته فکر میکنم همونم باشه:|


ازینجور انگشترا منم دووووس>.< البته طلا زردو گنده اصلا دوس ندارم ولی طلا سفید بعضیا خوبن:) بدلیجاتم هعی ذوق میکنم میخرم ولی استفاده...:|

همونه یحتمل
من تو این سبک دوست ندارم اصلا... انگشترای من همه تو یه سبک خاصی هستن:) ظریف و باگت و برلیان

جولیک 1394/11/26 ساعت 09:51 http://platelets.blog.ir

Luck you ؟

لاک یو بوده یحتمل ولی لاک یوش هم یه جوریه:|

من تابحال انگشتری که میخامو پیدا نکردم حتی تو بازار طلای مشهد

در چه مایعاتی می خوای؟

***** 1394/11/26 ساعت 01:23

خب خرج نکنیم طفلک مغازه دارها چی کار کنن پس!
من ک امسال هرچی خریدم مامان گفت چیه گفتم پول آحیل مغازه دارها رو باید بدم دیکه
امروز صبح خودش چندتا چیز ک میخواستم و فکر نمیکردم بگیره برام گرفت گفتم چی شد گرفتی گفت پول اجیل مغازه داراست:))))))

خیلی موافقم باهات
کار خوبی کردین خیلی خیلی :دی
پول باید در گردش باشه این اصل اسلامه اصلا

***** 1394/11/26 ساعت 01:08

ادرسش رو از اینستا برداشتم عزیزم
حتمااااا عکسش رو میدم بهت
فقط شاید ی سه ماه دیگه این اتفاق مبارک بیفته هاااااا
این مدتتتتت خبلی خرج کردم.باید اول بزارم پس اندازم برسه ب حد منظورررر بعد ازش بردارم
ی همچین حساب رسی هستم من !:)))))

درود بر شما:))
یادم نبود اصلا که اسمشو گذاشتم:دی
بانی خیر شدم ها
منم خیلی حساب رسم تا مولام به یه سطحی میرسه با تمام وجود میرم به حسابش میرسم و می پوکونمش:|

مرد حافظه 1394/11/26 ساعت 01:00

اتفاقا ماهم نمیخریم
نه همون شکلک یاهو مسنجری که زبونش نیم متر بود.
مرسی بابت همین لحظات شاد

؛)
ما چند ساله پرتقال دار شدیم، قبلا نه باغی داشتیم و نه پرتقالی :)
خواهش می کنم آقا

***** 1394/11/26 ساعت 00:52

خب چرا نمیری سفارشش نمیدی ک با ی جمله دیگه برات بسازن
من ی گوشواره و تو گردنی تو ذهنم بود اما هیجا نداشت.ممنون ک اینو دادی حالا میرم برام بسازه.اونقددددد خوجال شدم ^-^
اخه خب همون جمله س.حالا کسی روش میشه بندازتش!واقعا میشه؟؟؟؟ 0-o

عه چه عالی ببر همینجا آدرسم خواستی بگو بدم حتما آدرس داشت.
چه جالب ساختی عکس بذار دختر

مرد حافظه 1394/11/26 ساعت 00:41

هفته ی قبل خواستم بگم و یادم رفت منتها اینبار تو چنگمه دی:
قالب نو مبارک. هدرش خیلی ترشه دی..به کسی نگو:
من تازه امسال فهمیدم پرتقال خونی گرون تر از تامسونه.. کلا پرتقال همیشه ولی کم میخورم حتی تابستون.

ای بابا:دی
من عاشق پرتقال خونیم عاشقشم و تو باغمون کلی کاشتیم و تامینیم اصلا پرتقال و مرکبات نمی خریم پس قیمتم نمیدونم :|

مهران 1394/11/26 ساعت 00:38 http://mehran.blogsky.com/

منم هرجور نگاه می کنم جز "همونی که تو ذهنته" چیزی دیگه ای نمی تونم ازش بر داشت کنم

خب همونه گویا:|
خلاصه مبارکه هر کی که می خردش دیگه

سپیده نصف جهانی 1394/11/26 ساعت 00:24

نه دقیقا همونه که تو فکرته!!!بعد چرا تو انگشت حلقه ؟؟دقیقا مخاطبش کیه این:))))بهرحال این سبکم واسه خودش طرفدارای بخصوص داره لابد ^_^

:))))))
راس میگیا یادم باشه بگیرم برای مواقع قهر اگه روزی متاهل شدم:|

طـ ـودی 1394/11/26 ساعت 00:16

والللاااا :))))

:))))) =))

مرد حافظه 1394/11/26 ساعت 00:11

درود بر ارباب حلقه ها
من خوندم: ولنتاین یو

مچکرم :دی

طـ ـودی 1394/11/26 ساعت 00:03

دقیقا همون چیزیه که بده به نظرت :دی
و البته به نظر من اونقدرها هم بد نیست برخلاف همه کسایی که اینجا کامنت گذاشتن و بد گفتن
در واقع میتونه نشانه ی مشت محکمی باشه به دهن همه آدم هایی که رو اعصابت هستن، که هی بهش نگاه کنی و مجبور نشی چیزی بهشون بگی و دایورتشون کنی به انگشترت
حالا هم میدونم کسی اینجا حرفمو قبول نمیکنه، ولی مهم نیست حررف بقیه

:))) بله منم گفتم فحشه دیگه اینو بکنی دستت خیلی رمانتیک گونه بشینی رو به روی آقایی مثلا :))
هی نشونش بدی غیر مستقیم:))) =))

من که منحرفم و منحرف میخونم..هر کی دوس داره لاو بخونه!

راحت باشید :|

Mr.Moradi 1394/11/25 ساعت 23:21 http://texting.blog.ir

آدمای مریض زیادن ؛ اینا هم از همون دسته ان ...

:)

ساده خان 1394/11/25 ساعت 23:15

نوشته لاو یو کع :-"

منم میگم که:| :-"

Mr.Moradi 1394/11/25 ساعت 23:03 http://texting.blog.ir

چیز بهتری نبود بنویسن؟! :))
طرح جالبیه ولی نوشته اش مزخرفه :)

مسخره ست کلا:|
انگیزه شون چی بوده نمی دونم فکر کردم اشتباه خوندم:/

هوم 1394/11/25 ساعت 22:53

جور دیگه ای میشه خوندش؟!
حیف که دخترونه است!

:|
من میگم شاید لاک یو باشه مثلا
درهرحال بگم این انگشتر اصالتا رشتیه:))
چقدر میدی مردونه ش رو برات سفارش بدم:|

هوم 1394/11/25 ساعت 22:52

جور دیگه ای میشه خوندش؟!
حیف که دخترونه است!

:|

*زهــرا* 1394/11/25 ساعت 22:30

خوبه که خوشت اومده :) منمممم دنبال کسی هستم که برام بخره :دیییی من گوشواره خیلی دوس دارم :| این گالریشون خیلی چیزاش شیکه من دوس دارم همشو بخرم :دی البته جدیدا پیجشو ندیدم الانم نتم ضعیفه باز نمیشه اصن :(

من باز دیدم البته جایی تو شهرمون اکثرشونو دیده بودم، من انگشتر خیلی دوس دارم که تنوعش پایین بود هم اینکه باید تو دست دید انگشتر رو

مریم 1394/11/25 ساعت 22:08

مگی جان بی خیال آون حالت +۱۸، بااون شکلش ملت را سرکار بگذار. شما جوونی،‌نوپرابلم. خیلی بانمکه، مبارکت باشه.

من نخریدما:| همچو چیزی رو من بکنم دستم؟
همچو چیزی؟
واقعا من درست می خونمش حالاااا؟

*زهرا 1394/11/25 ساعت 22:06

اصلاح میکنم ایدى رو :دییی
Sanjaaq
دوتا a داره ! ;)
Instagram.com/sanjaaq

ممنان ممنان برم ببینم

عه!!! دوست داشتمشون:| دیدم حالا کی برام بخره؟
اون آقای خوشبخت کووو که بیاد برام یکیشو بخره:/؟

*زهرا* 1394/11/25 ساعت 21:54

گالرى طلاى سنجاق ک براى شاهرخ استخرى هست رو هم یه نگا بنداز مگى :*
فک کنم اسپلش اینجوری بود sanjaq
البته فک کنم هم طلا داره هم نقره :)

بلی چشم:دی
خیلی طرفدار طلاهای ایرانی مدرن نیستم چون دست همه هست همه
دوس دارم لیمیتد باشه تولیدشون:دی

عکس 1394/11/25 ساعت 21:41 http://khabis.ir

قشنگه ها !! ببندم پیجو تا زنم ندیده

:| ببندید بله

آیلا 1394/11/25 ساعت 21:40 http://unimodal.blog.ir

آخاخ
اره همون مدلی دقیقا
...
باشه باشه:)*
تیک یور تایم

:))
گربااااانت

آیلا 1394/11/25 ساعت 21:31

منم همون خوندمش!
...
اخ گفتی انگشتر و کردی کبابم
یه مدل نقره دیدم امروز اینترنت، دوتا مروارید رو انگشت بود با فاصله از هم که این فاصله خلا بود
خوب بود
ولی یه چیز خاص میخوام همش
به منم معرفی کن اگه دیدی

چشم اگر دیدم آیلا:دی
میدونم چه مدلی رو میگی...اون انگشتری که تولدم دستم بود همون مدلی بود وسطش خالیه...
میام برات می نویسم، خب؟ خصوصی رو میگم سر فرصت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد