مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بس که به دادم نرسیده کسی، آمده ام تا تو به دادم رسی...

فکر می کردم بابالنگ درازها اصلا ندانند ولنتاین چیست! 

اما زهی خیال باطل که او خوب می دانست، امروز پس از مدتها برایم دوباره نوشته، هیچ واژه ی رمانتیک گونه ای در آن نگنجانده، خیالتان را از بابت ماجراهای عشقی راحت کنم. هیچ اثری از علاقه و عشق در آن نبوده، فقط جهت یادآوری مساله ای برایم نوشتند. و یک تبریک خالی از احساس هم ضمیمه ش کردند.

راستی همین پریروز ها، نمی دانم چه شد که کسی برایم نوشت که امیدوارست روزی بابالنگ درازم را راحت! بغل کنم و من مدام به نامه هایی فکر می کردم که در آنها اثری از کوچکترین حسی نیست و از خود ترسویم که نمی گذارم نزدیکم شود هیچ رقمه از ترس از دست دادن بعدش... اصلا نمی دانم حتی چه حسی به هم داریم. واقعا نمی دانم...

شاید نوشته هایم باعث شده اینطور برایم آرزو کند، نمی دانم. وقتی گفتم چه کسی را؟ او که فقط در نامه ها و در میل باکسم جای دارد را؟ او را بغل کنم؟ و با پوزخندی به آن روز تاریخی! اشاره کرد که بابالنگ دراز عاشقانه ترین حرکت عمرش را زده بود و رفته بود بالای پل کردستان و از آنجا برایم عکس گرفته بود. از خودش درست در همان نقطه ای که من بودم... 

مسخره ست، ولی فقط همینقدر بگویمتان که قبل و بعد آن هیچ حرکت توجهانه ی دیگری از بابالنگ درازم ندیدم و آن حرکت ایستادن روی پل کردستان و قدم زدن در جایی که من قدم برداشته بودم را هم یک حرکت ماجراجویانه ی کودکانه می بینم و نه بیشتر... نمی دانم چرا به هرکس چند کلمه از نامه هایش و حرفهایش را می گویم خلاف من فکر می کند.


+ امروز از تمامی کامنتهایی که برای دوستانم گذاشتم در 7تای آنها سال تولدش موجود بود و دو تای آنها سال تولد هردو! 

نظرات 22 + ارسال نظر
سلام 1394/11/26 ساعت 09:38

تو جواب کامنت ها نوشته بودی بی احساس و چرتی ولی به نظر من اینجوری نیست،وقتی بابالنگ دراز چیزی نگفته مستقیم پس خرج کردن احساسات پاک دخترونه ات واقعا حیفه
موافقم با اون حرفی که گفته بودی اگه مرده بیاد حرفش رو بزنه و از حسش بگه
امیدوارم کسی وارد زندگیت بشه که لایق قلب مهربون تو باشه

من بهم میگن دوستم دارنم باور نمی کنم:|
یعنی باید خیییییلی خیلی خیلی بار بشنوم و در عمل ببینم که بپذیرم.
ممنونم عجله ای نیست حالا:دی

Negar 1394/11/26 ساعت 08:10 http://negarkhatooon.blogfa.com

من با بابا لنگ درازم ازدواج کردم مگی :)
بابا لنگ درازا ب خواستن و نخواستن تو کاری ندارن هرکاری رو ب وقتش انجام خاهند داد

چه جالب و بامزه...
ولی بابالنگ دراز من اصلا وارد زندگی خصوصیم نشده
خیلی ها ممکنه با دوستای نتی و ... ازدواج کنن، ولی خب رابطه ی ما ابدا احساسی توش نیست.

وسواس 1394/11/26 ساعت 00:22

واقعا ممنون ک جواب دادی
فک میکردم درکت بالا باشه

:) متوجه حرفتون نشدم.
کمکی ازم بر نمی اومد و شرمنده ام از این بابت

ساده خان 1394/11/25 ساعت 23:13

آقایونیم دیگه!

:|

وسواس 1394/11/25 ساعت 23:13

جدا جوابت ب سوالم خیلی کمک کننده هست

خانم من واقعا نمیدونم چی باید بگم؟
خواهش می کنم از کس دیگه ای کمک بگیرید واکنش هر کس به شکلی متفاوت از دیگرانه

+ من وسواس نیستم، لباسم خاکی شه اهمیتی نمیدم... میام خونه میندازم تو ماشین! همین.
+ کامنتهای قبلیتونم پاک میکنم:)

ام 1394/11/25 ساعت 22:26

سلام
جسارتا بابا لنگ درازتون اینجارو میخونن؟

با سلام
خیر خوندن البته، قبلا منظورمه. الان اصلا اینجا نمیان...
دلیلش مبهمه، ولی دوست ندارن بخوننم

Maedeh 1394/11/25 ساعت 22:03

آخ ای مگهان!
امان از این بابالنگ دراز های لامذهب!
منم یکی از بابالنگ درازها دارم که دقیقا مشابهه!دقیقاااا مشابه
چه کنیم مگهان؟!

هیچی فکر کنم همه دارن راستش
من که کلا کاری بهش ندارم، باشه نباشه...
یه همچو آدم بی حس و چرتی هستم من:))

وسواس 1394/11/25 ساعت 21:27

من ازت کمک خواستم
چرا جوابم رو ندادی

جواب دادم. متاسفم که کمکی ازم برنمیاد:)

ساده خان 1394/11/25 ساعت 20:56

شاید توقع داره خودتون متوجهش بشین
این توقعو داشتم ک میگما

بیخود انسانهای متوهمی هستید شما آقایون:|
امیدوارم اینجوری نباشه خدایی... البته با شناختی که ازش دارم نیست، در کل انسان بی علاقه ایست اوشون

ساده خان 1394/11/25 ساعت 20:37

احساسش نسبت بهتون رو!

اگه بود که می گفت بابا:|
اگر حسی باشه و نگه، به نظرم مرد نیست و اتفاقا براش متاسفم

هوم 1394/11/25 ساعت 20:22

بازم اهمیت بیش از حدی که به آدما میدی برام آزاردهنده است! اینکه آدمای واقعی رو با آدمای توی قصه ها قاطی می کنی تا حدی، نمی دونم منظورم رو می فهمی یا نه. ولی اطرافیان تو یا اطرافیان من، همشون یه عده آدم کوچیکن که قرار نیست نقش اصلی داستانی باشن. کارهاشون لزوما با فکر و برنامه نیست. نمی دونم بابا لنگ درازت کیه ولی اونم یه پسریه، احتمالا با یه مشت گرفتاری مثل خیلیای دیگه. با یه مشت علایق، یه مشت اداها. آدم خاصی نیست، اونم مثل خیلیای دیگه نمی دونه داره چی کار می کنه،میشه با هزار نفر دیگه جایگزینش کرد و چیزی هم عوض نمیشه.

می دونم با چیزی که میگم موافق نیستی ولی حس می کنم که آدما رو بیش از اون چیزی که هستن جدی میگیری، ازشون بت می سازی بدون اینکه خودت بفهمی.

من اگر ازش بت می ساختم که غمی نبود:| دوست دارم حس واقعیم رو اینجا درباره ش بگم، البته احتمالا باورش سخت باشه
هوم جان بابالنگ دراز یه دوست مکاتبه ای البته مهم هست برای من
که اگه نباشه، همونطور که خیلی وقتها ماه ها نبود چیزی تو زندگیم تغییر نمی کنه
گرچه وقتی هست و می خونمش حس خوبیه:)

خورشید 1394/11/25 ساعت 19:59

سلام
مگ عزیز از من تجربه ای به یادگار داشته باش. زندگی بدون خط قرمز و حریم، چیز جالبناکی نیست. همین محدودیتهایی که خود انسان برای خودش میذاره درصورتیکه اجباری برای گذاشتن اون حریمها نداره واقعا لذت بخشه. اینکه بتونی ترمز دستی رو هر وقت دوست داری بکشی خیلی خوشاینده ولی وقتی قرار باشه به احبار بکشی اونوقت دلهره آوره. ارزشهات قابل پرورش هستن به سوی متعالی شدن

خیلی مچکرم که برام نوشتی عزیزم
باهاتون سخت موافقم:) :*

عزیزم
بهتره ما چیزی نگیم تا خودت بهمون بگی

:) چه متشخصی شما اصلا...

خورشید 1394/11/25 ساعت 19:22

سلام
کاش من هم که همسن تو بودم انقدر دغدغه این مسایل رو داشتم و موارد این مدلی رو انقدر سبک سنگین می کردم. اینکه سعی میکنی خطوط قرمزت رو حفظ کنی، شخصیتت رو برام خیلی قابل احترام کرده. اکثریت الان خط قرمزی ندارن که اصلا بخوان حریمش رو حفظ کنن

سلام بانو
راستش من خودم از حریم هام راضی نیستم گاهی، به زندگی خیلیها که نگاه می کنم برام جالبه، در واقع انگار هیچ حریمی نیست، حالا بیشتر از خودم می نویسم و خط قرمزام:)

نفس 1394/11/25 ساعت 19:18 http://takenote.persianblog.ir

واای عزیزم این پستت منو یاد خاطراتی انداخت که یه مدت بود پشت همه ی روزمرگی هام از یاد برده بودمشون. خاطراتی که با همه ی خوبی ها و بدی هاش جزء بزرگی از من و زندگیم میمونن... گمونم برای همیشه

چه جالب :)
ایشالا خاطراتی که باید به زودی کاملا فراموش شن و پاک شن از ذهنت دوباره
من اینجوریم که هر خاطره ای رو نخوام پاکش می کنم، خیلی راحت:)

سلام
دخترم از بس ذهنشون خلاقه تا می گی بسم الله اسم طرف رو میذارن تو شناسنامت مهم نیست چی برات آرزو می کنن البته ارزوی بدی هم نیستا :))
دوستای عزیزت تا تو رو شوهر ندن خیالشون راحت نمی شه :)) چه گیری دادن به احساس این بنده خدا بعضیا
کاش یاد بگیریم به دوستیامون رنگ جنسیت و .... ندیم دوتا ادم می تونن باهم دوست باشن بدون هیچ احساسی زن و مردشم فرقی نداره دوستی کلمه مقدسیه که این روزا مثل عشق یکم چرک شده کاش می شد لک وچرک دوستیا رو پاک کرد

سلام
:)
نه اینطوری نیست، من از خیلی ها حرف میزنم اما اینجوری نیست حس دوستان
یه دلیلی پشتشه، این نامه نگاری های مداوم کار عجیبیه، از هرکسی خصوصا تو شرایط بابالنگ دراز بر نمیاد.
به همین دلیل حسشون اینه که شاید علاقه ای وجود داشته باشه
بلی ای کاش:) من که از عشق به دور بودم و هستم همیشه...

شباهنگ 1394/11/25 ساعت 18:55 http://nebula.blog.ir

منم عاشق 4 و 44 و هر چی که چهار توش باشه ام

هاها... چرا یاد 4افتادی خب:-" ؟
مگه سال تولدش 4داره:|||¿

ساده خان 1394/11/25 ساعت 18:47

میتونین ازش بپرسین!

چه چیزی رو؟!؟!

ساده خان 1394/11/25 ساعت 18:35

مسئولیت داره!!
اگه نگم احتمالا تا همیشه خودمو بخاطر نگفتنش سرزنش میکردم و خب اگه بگم و جواب رد بگیرم دلیلی واسه سرزنش کردن خودم ندارن ب عبارتی تکلیفم با خودم روشن میشه بعد از 2 سال تقریبا_دو ساله دارم با خودم کلنجار میرم ک نگم و کلا بیخیال بشم_
+اگه بابالنگ دراز شما حداقل گاهی براتون چیزی نوشته من حتی حرف هم نزدم صرفا نگاه بوده ک بین ما رد و بدل میشده!!!
چیزی گفتن یا نگفتن ملاکی واسه با احساس بودن و نبودن نیست!!
-----
شاید توی ی حس با بابالنگ دراز مشترک باشم

موافقم، مسولیت داره...
نه ایشونم هیچی برای من ننوشتن، خوبه که قراره بهش بگید، امیدوارم نتیجه خیلی بهتر از اونی که فکر می کنید رقم بخوره، از پذیرفتن مسولیتش هم نترسید لطفا:) ترس از کم آوردن بدترین ویژگی ما آدماست...
من بعید میدونم بابالنگ دراز بهم حسی داشته باشه...

ما هم آمدیم و خواندیم

ممنونم هانی خان :)

ساده خان 1394/11/25 ساعت 18:10

ب ی دختر علاقه دارم احتمالا ب زودی بهش بگم و از طرفی امیدوارم جواب رد بده!
فکر میکنم بابالنگ درازتونو میفهمم!

:|
واقعا چرا امیدوارید جواب رد بده؟
بهش بگید، حس خوبی باید داشته باشه، اگه مثل من بیمار نباشه البته...
---
از چه نظر درکش می کنید یعنی؟

... 1394/11/25 ساعت 17:26

ساده دلی
یا خودتو به ساده دلی میزنی هرگز یک آقا با حداقل ویژگی های مردانه هم این کار رو برای دوست به قول خودت چتیش نمی کنه
شاید دوس نداری باور کنی منظوری داره اما در کمال تاسف باید بگم که بدون درصد خطا به عنوان یک همراه آقا بهت میگم قطعا احساسی داره که مخفیش کرده

...
ترجیح میدم جوابتون رو ندم، حتی اگر احساسی هم باشه تا بحال هیچ رقمه انتقال داده نشده بهم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد