مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

:)

همانا باید جایزه ای ویژه در نظر گرفت برای خوانندگانی که کامنتها را می بندیم، ایمیل می فرستند. 10دقیقه وبلاگ مسدود می کنیم سه عدد پیام کجایی؟! نگرانیم دریافت می  کنیم، شاهکارهایی هم هستند که می خوانند و حال بدمان را تحمل می کنند در سکوت و اصلا برای تک تکتان باید جایزه ای بس ویژه در نظر گرفت و چون بنده دستم کوتاه است از دنیا(طبیعتا دنیای حقیقی منظورم است:دی)، یک پست رمز دار همراه با عکس برایتان در نظر گرفته ام!

و از آنجایی که نام برده(شخص شخیص دست از دنیا کوتاه!) شرمش می شود بیاید وبلاگتان و رمز بگذارد که بچه ها بیایید مرا ببینید،خب شاید دلتان نخواهد مرا ببینید اصلا:| 

پس لطفا همینجا طلب رمز کنید ترجیحاً ایمیلتان را هم-علاوه بر آدرس وبلاگ- درج کنید که اینترنت بازی دربیار بنده گاها اجازه ورود به وبلاگ را تا ساعت ها نمی دهد. 

سپاسمندم بسی و بسی سپاسمندم...   


+ بی وبلاگهای روشن، می تونید برام ایمیل بگذارید، رمز رو براتون ارسال خواهم کرد:)

نظرات 15 + ارسال نظر

خوشحالم که حالت خوبه مگی جان. :)
رمز هم نمی خوام عزیزم.. پرتره تو که دیدم.. اون عکسیم که با کاپشن قرمزت انداختی دیدم.. حالا چه کاریه.. دیدن چهره بلاگرها گاهی نوشتن و رفت و آمدو برام سخت می کنه.
همچنان می خونمت و قطعا مهمی برام. :)

ممنونم، دقیقا من به همین دلیل معذبم به کسی رمز بدم ها
چون خودمم روزی اصلا مایل نبودم عکس کسی رو ببینم، رمز میدادن میموندم تو رودروایسی...:)
ممنونم ازت دختر مهربون

Amitis 1394/11/25 ساعت 13:31

مرسی بابت رمز، چه قدر خوش هیکلی دختر،ولی شبیه شمالی ها نیستی :)) کیکت هم فوق العادست

قربونت آمیتیس عزیزم:)
بله نمی دونم چرا همه میگن خب شبیه کجایی هام یعنی:دی؟
چشمات فوق العاده میبینه مهربونم

omid 1394/11/25 ساعت 00:23

نمیدونم کلیپ آقای خط کرمانی رو دیدی یا ن اگه ندیدی شدیدا توصیه میکنم
چند سری داره

من خودم ی سری بیشتر ندیدم ازش

کلیپ خطو هم سرچ کنین میاد

چشم

***** 1394/11/24 ساعت 23:34

من از وب تو نیلا رو میخوندم الان برداشتی ندارم.میشه بدی ادرس رو

http://23969.blog.ir
دختر خوب کامنت قبلی رو پاک می کنم.
لطفا تو یکی از پستهای قدیمی کامنت بذار برام:)

سلام
حالتون خوبه؟!
تولدتون هم با تاخیر مبارک
کیک تون رو هم توی مطالب قبلی تون دیده بودم، ساده و قشنگ بوده
چهارشنبه 13 بهمن، در حرم امام رضا (ع) نائب الزیارة شما بودم و همچنین به یاد متولد روز تولد من!!!

سلام الهی شکر:)
ممنونم آقا واقعا خیلی خیلی ممنونم... من 13 مرداد یعنی درست 6 ماه پیشش اونجا بودم، 13 بهمن کس دیگه ای اونجا یادم بوده و از همه مهمتر به یاد بابام...
نمی تونم حسمو وصف کنم:) ممنونم، فقط همین

پری همشهری 1394/11/24 ساعت 22:11

منم رمز میخوام خوب

مریم 1394/11/24 ساعت 21:49 http://marmaraneh.blog sky.com

سلام دخترم، اون مریم این مریم نیست، من این مریمم. رمز پلییییییز.

سلام عزیزکم :*
هاها بله بله اینقدر به مغزم فشار آوردم بدونم اون ایمیل مال شماست یا نه!!! :*

***** 1394/11/24 ساعت 21:39

چ راحت میگی اونم چ راحت میگی اون نیستم.
اون مهم نیس.ب هرحال ممنون نیازی نیس.

متوجه چه راحت میگی نشدم.
من به شما بی احترامی نکردم:) ترجیح میدم با نام مشخصی برام کامنت گذاشته بشه و شمام ای کاش حق میدادید که من خواننده های خاموشم رو نشناسم:(
من تمام تلاشم رو می کنم که خوب برخورد کنم، نمیدونم چرا اینقدر ازم ناراحت شدید و میشید.
به غایت پشت سرم حرف زدن گویا دوستان محترم تراویس و منم فکر کرده 5 نقطه و 5ستاره هردو یکی هستن.
باید کمی به بلاگر ها هم حق بدین به نظرم...

sepide 1394/11/24 ساعت 20:07

سلام دوستم من خواننده خاموش تون هستم . اگه امکان داره رمزتان رو بمن هم بدین ممنون

مریم 1394/11/24 ساعت 17:37

سلام دختر خوب

کدامین مریمید بانو:)؟

همیشه دوست داشتم تصویر دوستای وبلاگیم برام مبهم باشه و هیچوقت نبینم چهرشون رو:)) رمز درخواست نمیشود:)) حالت بهتره؟

خیلی ها مثل تو هستن سارا، منم خیلی وقتا پیش اومده کسی رو نخوام ببینم نمیدونم چرا:/
الهی شکر خیلی بهترم عزیزم

***** 1394/11/24 ساعت 16:28

من واقعا نمیدونم چرا این حس رو کردی
من چنین چیزی نگفتم
در مورد عکس شوخی کردم وگرنه ادرسم رو میذاشتم.
ی چند حا عکس خودت رو گذاشتی.تو پستات
در ضمن من فقط با پنج تا ستاره نظر گذاشتم.
خوش باشی

پس ایمیل بذارید اگر اون نیستید.
ممنونم :)

خ 1394/11/24 ساعت 16:15

من خاموشم، خیلی شیک باید باشی مگهان همه عکسات یجور خوشگلین
میشه جوابمو اینجا بدی؟خیلی دوس دارم ببینمت:(

خیلی لطف داری دوست عزیز خاموشم، اجازه بده فکر کنم. خودمم سالها خواننده خاموش وبلاگ ها بودم، میدونم چه حسی دارید، پس سعی می کنم رمز بدم به همتون. لازمه بیشتر فکر کنم...

باران 1394/11/24 ساعت 15:59

جدی ؟ خب رمز بده
عکس که نمیدی

+
میدونستم کپیش میکردم

خوبی الان ؟
اینو خصوصی نکن خواهشا
ممنون

ممنونم خوبم.
کدوم کامنت رو میگید؟ تو کامنت جهت تلطیف فضا بود کامنتت
رمز هم ایمیل کردم.

+ من ترجیح میدم این پست کامنتهاش خصوصی باشه و دیگر کامنتها رو هم تایید نکردم که تا الان 9تا بودن:)

باران 1394/11/24 ساعت 15:53

کامنت من کوووووووووووووووو؟

کامنتهای این پست خصوصی هستن برای خودم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد