مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امروز یه روز تازه ست.

چشمامو باز کردم حس کردم کتک خوردم تو خواب، یه کم زمان برد تا بتونم روی تختم بشینم. چشمام می سوخت، خواستم آب دهنمو قورت بدم که دیدم نمی تونم و فهمیدم سرماخوردم، این همه فشار عصبی رو نمی تونه بدنم تحمل کنه، هرچند که پرتقال خونم تامین باشه و ویتامین سی به مقدار کافی به بدنم برسه بازم یارای مقاومت نداره این بدن

از وقتی پاشدم بستنم به انواع نوشیدنی ها و پرتقالی ها، غافل از اینکه این پرتقالا اون پرتقالی که می خوام نیست.

نور خورشید حسابی سنگ تموم گذاشته و سعی کرده تم هوا رو کمی نارنجی کنه برام، ممنون و مدیونتونم که پیگیر احوالاتمین. گاهی مسایلی پیش میاد که باعث شه تو اطرافیانت رو بهتر بشناسی و این اتفاق از اون دست بود، کسایی که منتظر بودم پیگیر حالم باشن نبودن البته... 

+ ترجیح میدم دیگه از اتفاق های روزهای اخیر ننویسم پس اگر کامنتهاتون در اون زمینه بی جواب موند پیشاپیش معذرت می خوام، خواهم خوند فقط شاید جواب ندم.

+ همینجور سرما خورده با چشمای قرمز، ظرف شستم، خواهرم خونه رو مرتب کرد و من جارو کشیدم، کتاب خوندم، خب اینجوری حواسم پرت تر میشه، تو رخت خواب بودن تو این شرایط برام سمه من عادت به غصه دار بودن ندارم. 

نظرات 12 + ارسال نظر
***** 1394/11/24 ساعت 23:53

کدوم کامنت رو پاک میکنی؟ینی چی؟؟؟

آممم...
تو یکی از پست های پارسالم برام کامنت بذار کارت دارم:دی :|

امیدوارم الان خوب خوب باشی.


من تازه دارم وبخونی هام رو شروع می کنم.. درگیر بودم. امیدوارم نبودنم را به حساب بی اعتنایی ام نزاری!

ابدا عزیز دلم... بی اعتنایی؟
اینجوری باشه من باید خیلی ازتون معذرت بخوام بابت کامنت نگذاشتن هام:(

به نظر من که میوه های این روزها هیچ ویتامینی ندارند! بعید می دونم پرتقال و اینها اثری کنه! چند تا قرص ویتامین C بگیر بخور. درسته هرچی باشه قرصه اما فکر کنم حداقل یه خرده ویتامینهاش بیشتر از این مرکبات آب لمبو باشه!

من از پرتقال باغ خودمون تغذیه میشم بی سم و بس هیچی بزرگ شدن بچه هام:)
ولی قرص جوشانم خوردم عاشقشم:دی

نفس 1394/11/24 ساعت 13:48 http://takenote.persianblog.ir

امیدوارم زودتر حالت خووب بشه و سرحال بشی دختر مهربووون

ممنونم عزیزکم :)

نل 1394/11/24 ساعت 11:14 http://ykishodan.blogsky.com

خب چون ادامه کامنتم مربوط ب پستی بود ک نظراتش بستس.
از اون لحاظ^_^

:*

سپیده 1394/11/23 ساعت 22:27

عجیب این زاویه ازت شبیهمه

چه جالب...

BoBo 1394/11/23 ساعت 21:49

راستی اون طرح صداهایی که شروع کرده بودی به نتیجه نمی‌رسونیش؟ صداها رو نمی‌ذاری؟

اوم... میدونید؟ اصلا زمان و انرژیش رو نداشتم، این روزام درگیری جدیدی پیش اومده که هم خوبه و هم بد دیگه سر شلوغیم بیشتر هم شده

آهنگ خونمون پایین اومده مگهان!
+محل نذار به این روزها. خودشون راهشونو کج میکنن و یه وری یه وری میرن! زیر چشمی هم می پان ببینن حواست بهشون هست یا نه. ولی میرن. زود میرن. گم میشن لابلای اتفاقا و لحظه های خوبی که می سازیم یا دوست داشتنی های دور و برمون می سازن. سرما خوردگی هم که اصلن حرف نداره. یه دو روز استراحت مطلق تجویز کن برای خودت با طعم پرتقال و چارتا آهنگ خوب. به همین سادگی. به همین خوشمزگی...

شاید هانی خان...
امروز سر فرصت نشستم چند تا از آهنگهای نوستالژیک رو گوش کردم و خاطره هام زنده شد، باعث شد بهتر شم انگار
ممنونم از پیشنهاد خوبتون :)

نل 1394/11/23 ساعت 18:14 http://ykishodan.blogsky.com

خوب میشی زود!چون باید بشی:))

نباید کامنت بزارم اما میزارم
خب از اون عکسها میزاری دل آدم قنج میره ک..حالا یادگرفتی بیا ب منم یاد بده:)

^-^
ممنونم چرا نباید؟ اتفاقا خوشحال میشم کامنت میبینم

Lena 1394/11/23 ساعت 16:30

یه بار که سرما خورده بودم یه دوستى گفت چاى سبز با عسل و لیمو خیلى خوبه و منم سریعا خوب شدم بعدش

این آب ولرم و عسل و لیموعه منم همیشه باهاش خدب میشم لنا

عکسنتر 1394/11/23 ساعت 16:28 http://axenter.ir

سلام سایت قشنگی دارین. لطفا به سایت ما هم سر بزنین و حتما مارو با نظرتون خوشحال کنین
از هرکدوم از عکسای سایت ما هم که خواستین میتونید کپی کنینو تو وبلاگتون استفاده کنید.
اینم آدرس سایت ما: http://axenter.ir

نفرت انگیزه چقدر کامنتای تبلیغاتی

جلبک خاتون 1394/11/23 ساعت 16:17

بهتری جان من؟ :)

بگم نه دروغه و بگم آره هم
تقریبا همونطورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد