مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

جهت تلطیف فضا

قول داده بودم برای عوض کردن حال و هوای وب عکس کادوهامو بذارم و قصد داشتم عکسی از تولدمم بذارم که هرچه فکر کردم چطور باید شناسایی کنم خانم ها رو به نتیجه ای نرسیدم فلذا منصرف گردیدم؛) خاموشا و بی وبها هم دل دارند و اینها...

خب اول از همه می خوام بهتون یه پیج معرفی می کنم، لطفا تو اینستاگرام لیقه رو فالو کنید، ایشون بسیار هنرمندن و بنده بسی لذت می برم از کارهاشون،جناب آقای رحیمی یگانه رو عرض می کنم، دو تا از هدیه های امسالم از ایشون خریداری شده بود که واقعا بهترین هدایایی بود که ممکن بود از کسی دریافت کنم، یک شونه ی خوشگل طلایی برنجی به حرف ب و یک گیره ی مو حرف میم که اول اسمم هست. گیره برای موهای گوجه شده استفاده میشه، بنده سخت در انتظارم که موهام بلند شه و بتونم از میم جانم استفاده کنم، در عکس ذیل! 5عدد از هدایام رو میبینید، کتاب و گیره هدیه ی دوستانم بوده، حرف ب کادوی برادر و فرش هم که دیگه گفتن نداره. بسیار بدعکس هستن فرشکم نمیدونم چرا؟ 


و در عکس ذیل تر! عکس کل هدایام رو میبیند. 


خواهرم جز کیک که بسیار پرهزینه بود و با شکلات بلژیکی عزیزش برام تدارک دیده بود، یک عدد ساعت دوست داشتنی با رنگ مورد علاقه ش/م نیز بهم هدیه داد.

انشالله در آینده خواهیم دید کسی اینو بهم هدیه بده که شدیدا عاشقش شدم، نمی دونم کی می خواد بهم هدیه بده اینو ولی امیدوارم بده دیگه! به بک گراند نارنجی دقت کنید:|

و اگه می خواید بپرسید چرا حرف "ب"؟ باید بگم شونه ها فقط سه تا از حروف بودند که این حرف از همه زیبا تر بود، وگرنه بنده کجا و حرف"ب"کجا اصلا؟! ربطی به هم نداریم جز اینکه وسط فامیلیم یک عدد"ب" وجود داره و بس! نمی دونید که من چقدر عاشق این گلهام و همیشه ام تو خونه مون یافت میشه، اصلا اون شعر سروده شده توسط علیرضا بدیع جان هم برای شخص شخیص خودمه:|


نظرات 26 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/11/26 ساعت 00:19

من دیشب اینجا بودم.. بد خواب شده بودم و شب فقط دو ساعت خوابیدم.. حدود ساعت ساعت 4 از ص اصلای بلاگ اسکای هدایت شدم به وبلاگت.. پستت دردناک بود که گویا زودی دلیت کردی ولی کاش می بود چرا که به درد خیلی ها میخورد..
کادوهات خیلی شیکن. مبارکت باشن. یه کادو از طرف من:
افسار از چاووشی. نگو که گوش کردییییی خیلی زیباست.

چه جالب، میذارمش خب، شاید امشب...
نمیدونم چرا حس کردم دوس ندارم درباره ازدواج صحبت کنم، بعد همه بگن ایشالا عروس بشی من بگم ممنون از این کلیشه ش خوشم نمیاد:|
مچکرم واقعا خیلی خیلی:)
افسارم خیلی گوش کردم خب، اما از طرف شما هم حتما گوش خواهم کرد.

بهسا 1394/11/25 ساعت 09:16

وای مگی چقدر اون ب و م خوشکل بودن!!! مبارکت باشه عزیزم
البته همه کادوهات زیبا بودن. دست هدیه دهندگان درد نکنه
انقدر من خوشم اومد از شونه ت که رفتم پیجشو پیدا کردم و نشون دادشم دادم و گفتم تو چرا برای من از اینا نمیخری
همچین زیرپوستی به شکلی که اصلا متوجه نشن هدایتش کردم به سمت خرید!
ضمننا اصلا ب بی مناسبت نیست ب= برادر

وای وای واقعا دوسشون داشتی:دی؟
حتما توضیح بده به همه که بخرنش برات:)) هییی برو بکنش تو چشم ملت بگو اصلا آرزومه همه اینا رو داشته باشم غیر مستقیم میفهمن دیگه:))

+ واااای راس میگی ب مثه برادر... عزیزکم *-*

مبارکت باشه همه اشون قشنگ بودن

تولدتون هم مبارک..خداییش از دستم در رفته نمیدونم قبلا تبریک گفتم یا نه!

ممنونم عزیزم

خیلی ممنونم عزیزم ازتون:)

Amitis 1394/11/24 ساعت 16:38

خواستم بگم باز شد، عکس از کیکت نداری ؟!

چرا عزیزم فکر کنم 13 بهمن رمزی گذاشتم با همون رمز عدد 1 باز میشه:)

باران 1394/11/24 ساعت 15:36

مبارکه
حیف که من اونجا نبودم وگرنه یه کادوی خوشجل بهت میدام


+
فرشتون هم که خوشگله
مبارکه

عزیزم...بارها طلب آدرس کردی و شماره من کم شعور بی پاسخ گذاشتم تک تک ایمیل هات رو ببخش:)

+ خیلی ممنون فرش فانتزی شما هم ایضا

دل آرام 1394/11/24 ساعت 13:52

من تو این عکسه بیشتر از هر چیز فرشهای خونه تون توجه ام رو جلب کرد:)
چه خوبن.

چه جالب:) اینا قالیچه هستن دل آرام جون...میدونی یه بار درباره نمایشگاه فرش نوشته بودی که استادی رو دیده بودین دلم ضعف رفته بود و هی دلم می خواست همراهتون می بودم:)

نفس 1394/11/24 ساعت 13:51 http://takenote.persianblog.ir

مبارکت باشه عزیزم. خیلی زیبان . به خصوص کارای لیقه که من هم از طرفداراشونم

چقدر جالب، کاراشون خیلی نازه خیلی :)
ایشالا با همش رو هدیه بگیری

سپیده 1394/11/23 ساعت 22:13

به به زیباست
شعر عقل از سر برد...من از گوشواره اهوش خوشم اومد
مگی قیمتاش چطوریه

بلی واقعا
عزیزم گفتم قیمتاش شاید کمی بالا باشه با توجه به اینکه زحمت دست هستن و تک تک آماده میشن:)
ازشون بپرسی جواب میدن، من اینا رو هدیه گرفتم ولی فکر می کنم قیمت اینا تو رنج 100/150 تومن باشه

آیلا 1394/11/23 ساعت 11:41 http://unimodal.blog.ir

ای جان ای جان
مبارکت باشه عزیزم
...
من عاشق ساعتم مگی، انقدری که ساعت خوشحالم میکنم
هیچی:دی
فعلا البته!:پی
...
و عاشق انگشترتم
...
همه رو به شادی استفاده کنی ایشالا:)

^-^
منم عاشق ساعتم، پارسال و سال پیش ترشم ساعت هدیه گرفتم آیلا
تو این زمینه عشق به ساعت خیلی شبیهیم؛)
ممنونم عزیزم.

Amitis 1394/11/23 ساعت 01:28

من عکسات رو نمیتونم ببینم :(

:(
چرا خب آخه...

سهیلا 1394/11/22 ساعت 20:56 http://nanehadi.blogsky.com

مبارکه.چقدر همه شون قشنگن.

خیلی ممنونم :)
چشاتون قشنگ میبینه

Nila 1394/11/22 ساعت 18:59

یادم رفت بگم من عاشق فرش دستباف ابریشمم... خیلی خوشگله... مبارکت عشقم: -*

اوه اصلا فکر نمی کردم عاشق داشته باشه ها اینجا، چقدر جالب
ممنونم نیلا جانم خیلی خیلی :*

.... 1394/11/22 ساعت 17:30

فرش چند؟
ساعت چند؟
اون شونه و گیره سر چند؟

فرش که ساعت نیست چند باشه:-"
ساعتم الان که پاسخ میدم پنج و سی و هفت دقیقه ست.
اونا رو خدایی نمی دونم، ولی قیمتش بالاست می دونم، بالاخره زحمت دست هست

***** 1394/11/22 ساعت 16:51

مبارکه،ساعتت مگه چ رنگیه؟!

خودش استیله نقره ای ولی دقت کنید رنگ کیک پارسالمه اون علامتاش :دی
مچکرم.

م 1394/11/22 ساعت 16:50 http://freeassociation.blog.ir

چه کادوهای خوشگلی مبارک باشه
از بین کتابا فقط مترجم دردها رو خوندم جومپا لاهیری فوق العادست اولین کتابی که ازش خوندم همنام بود. تو خوندنش درنگ نکن:-)

من گودی رو اول از همه خوندم، الان مترجم دردها رو شروع کردم، بعدی هم خاک غریب خواهد بود همنام رو گذاشتم برای تعطیلات عیدم!
راستی ممنون چشاتون خوشگل میبینه:دی

Nila 1394/11/22 ساعت 16:39

دیشب زیادی عصبانی بودم ! خشونت وار نوشتم ...صبح دلم نخواست کسی بخونشون :|
+ چه هدیه های خوبی :) مبارک

وای نیلا... بازم:( ؟
نمی دونم بالاخره چی می خواد بشه فقط امیدوارم یه روزی بیای بگی واقعا حالت خوبه بی دغدغه های مسخره

+ ممنونم :)

جولیک 1394/11/22 ساعت 15:51 http://platelets.blog.ir

فرشه چه خوشتیله!
اون میمه هم خیلی خفنه! من یه گیره مو دارم که سالها پیش برام خریدن تا موهامو بلند کنم و استعمالش کنم، الان موهام تا کمره ولی هنوز بلد نیستم باهاش مو بلند کنم:))

کدوم فرشه؟ الان داشتم نگاه می کردم دیدم هی فرش هست جور واجور زیر وسایلم:)) فرش ایرانی پسندی:|¿ خیلی تو نسل جدید ایرانی پسند کمه ها
چرا بلد نیستی؟ خیلی سخته یعنی؟ عجب...
من ایشالا تا اون زمان بزرگ میشم یاد میگیریم:| !!!
فکر کنم تا 30سالگیم باید صبر کنم بلکه موهام به اونجا برسه، ضمن اینکه خانواده مصرن برن باز موهامو کوتاه تر کنم:|

*زهرا* 1394/11/22 ساعت 15:47

اهان همه جا داره پس :))
نه اتفاقا یه بار دیگه ازم پرسیدى و گفتم خرم آبادیم :)
اهان پس ک اینطور...عاشقانه ست.. :) مرسی از نظرت :*

ای بابا
من حافظه ام جدیدا یاری نمی کنه، دو تا زهرای دیگه دارم که اونا اصولا میگن تایید نکن کامنتامونو
من با اونا قاطی می کنم شما رو :)

فرح 1394/11/22 ساعت 15:38

باورکن وقتی کامنت رو نوشتم تقارنش رو با این روز متوجه شدم....خیلی لذت بردم...باتندرستی استفاده کنی.

:))) بسیار فرخنده بود این روز و به همین مناسبت فرخنده تر وبلاگم شد با مزین کردن این عکس ها و کادوها :))

بریدا 1394/11/22 ساعت 15:34 http://brida.blogsky.com/

http://s7.picofile.com/file/8238282000/k.jpg
برای مگهان جانم :دی

وووی جیگرشونو :))
ممنون عزیزم

نل 1394/11/22 ساعت 15:25 http://ykishodan.blogsky.com

چه کادوهای زیباایی.خصوصا ساعت و اون گیره مو و شونه:)
خیلی دوس میداشتمش:)
انشالله ب شادی استفاده کنی دخترم:)

مچکرم مچکرم، من همشونو خیلی خیلی دوس داشتم امسال:|
اصلا عجیبه من کادوهامو ایقد بخوام ایقد کادوهامو عاشق باشم:|

آینه:دی

سپیده مشهدی 1394/11/22 ساعت 14:26

من که میدونم این پست واسه من بود
چون عکس خونم کم شده بود

بله دقیقا برای تو و البته فرح جان بود که طلب کرده بودن جهت لطیف تر کردن فضا پست تولدانه بذارم در پایان دهه فجر:دی

*زهرا* 1394/11/22 ساعت 14:21

یه سوالى هم داشتم راستى!
کتاب عاشقانه ى آرام چجور کتابیه ؟ دوست داشتى کتابو ؟ :) میخوام بخرمش . . . ولى میترسم !! کلا از کتاب خریدن واهمه دارم...آخه دلم میخواد کتاب برام دوست داشتنى و جذاب باشه...ن اینکه ب زوووررر بخونمش :( من تیپِ نوشته هاى هوشنگ مرادى کرمانى رو دوست داشتم تاحالا !! همون قدر ساده و روان میپسندم! :) :دى

یک عاشقانه آرام رو دوبار خوندم، یک بار به سختی
یک بار نرم تر
دوسش داشتم من هم ولی، ولی به نظرم خیلی لطیف تر و رمانتیکانه تر از من و انتظارم بود.
کتاب خوبیه شکی درش نیست فقط زیادی عاشقانه ست :)همین

*زهرا* 1394/11/22 ساعت 14:16

واى چ کادوهاى خوشششگلى :) :*** مبارکت باشه مگى جووون :*
میگم این گل کوچولو هارو شما از کجا میگیرین؟!! :دى آخه من یه بار دیدم یه پلاسکو از اینا داشت!! بعد توى یه ظرف پلاستیکى شفاف ب شکل مثلا سیب بود :)

ممنونم زهرا جان
یه دوستی داریم هرچی رو ازش می پرسن از کجا بخرم میگفت اینو که همممه جا دارن
حالا حکایت منه اینو همه جا دارن، شما رشتی هستی؟
من اصولا از تبریز و مشهد می خرم، اینجام دارنا ولی پیش نمیاد از این ور بخرم، از خشکبار فروشی ها باید بخری اگه نمایندگی بهرامن و سحرخیزم داشته باشین که دارن فکر می کنم

ساده خان 1394/11/22 ساعت 14:06

به به کادوهای خوشگل خوشگل
مبارک باشه

مچکرم هنوز باز کادو تو راهی دارم البته:|
جز اینام دو تا شال گرفتم که الان یادم اومد جاشون تو عکسا خالیست:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد