مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم!

حو صه له ام خییی لی سر رفته!


+ فکرش را بکن چندین ماه بود دلم عشق نخواسته بود، در آستانه ی ولنتاین باز عجیب احساس تنهایی می کنم. اه... دلم می خواست یک پرتقال خوشمزه هدیه می گرفتم از خدا و یک روز شیرین را سپری می کردیم و بعد پر... پرتقال برود و من هم بروم دنبال زندگی بی عشقم و ادامه راه را طی کنم.

+ دلم برای اردیبهشت 94 تنگ شده...

نظرات 32 + ارسال نظر
حمید 1394/11/24 ساعت 21:14

من که از همین وبلاگا میفهمم کی ولنتاین اومده:))
بیخیال چیزایی که نمیزارن زندگیت شیرین باشه!:حمید با تفکرات مثبت:

والا منم همینطورم بابا:| مگه اینکه خواهرم بشنوه از همکاراش بیاد برام کادو بیاره:|

منم ولنتاین ها بیشتر تنهایم احساس میکنم

من الان احساس تنهایی می کنم به وقتش یادم میره که تنهام:)))از بیرون رفتن در شب ولنتاین خوشم نمیاد:دی

دلشوره نداشته باش دختر،صدقه بده و و ان یکاد بخون،خدا خودش هواتو داره(:

چشممممممم

مگی چرا بی حالی?

خوبم عزیزم :)
امروز اتفاقا یکی از بهترین روزای عمرم با دوستام بود.
ولی دلشوره دارم خیلی سر جریانهایی:(...
از جواب کامنتا قابل درک بود؟

خودم برات عید پرتقال میارم،خوووووبه?وکیییییلم?

ایشالا ببینمت واقعا عزیزم:)

ینی ی درصد فک کن من واسه همچین چیزایی خاطر مبارکم رو آزرده کنم،عمرررررراااااا

خیلی عاقلی پس خدا رو شکر واقعا

Mr writer 1394/11/19 ساعت 20:31 http://mrwriter.blogsky.com

مردم توو این ایام کات میکنن بعد بعضیا دنبال وصل کردنن! :|

نه بابا منم تو فکر وصل نیستم، جای شکر داره که چشم و دل سیری دارم.
به چیزایی که داشتم قانع بودم و اصلا این چیزا دلیلی برای وصل و فصلم نمی تونه باشه

ااا ولنتاینهه :))) ؟؟ بیا خودم ۱ کیلو پرتقال میخرم برااات

:))))
هنوز نیست گویا 25 بهمنه؛)

باران 1394/11/19 ساعت 11:26

میدونی امسال ولنتاین با تولد حضرت زینب یکیه ؟:)
من ولنتاین در حد همون چیزای خوشگل موشگل شو دوست دارم
به قول خواهر زاده کوچکم ( البته الان سال دوم دبیرستان هستش )
چرا ما ولنتاین فقط روز عشق از اونور می بینیم ؟
ما میتونیم از دید دیگه هم ببینیم :)
روز عشق لزوما اون روزی که تو جامعه جا افتاده !
بلکه میتونه روزی باشه که خونواده به هم عشق بورزند !
از طرف پدر ، مادر ، خواهر ، خاله ، عمو ، دایی هم میشه این عشق رو
دید و حتی میشه من خواهر برای خواهرم من برادر برای خواهرم من پدر برای بچه هام و... اون روز رو بیاد ماندنی کنم و بگم صمیمانه دوستشون
دارم و عاشق شون هستم !
درسته تو اصل مطلب که به روز عشاق معروفه خدشه وارد میشه ولی
ما میتونیم یه روز شیرین و بیاد ماندنی در کنار اعضای خونواده خلق کنیم.
که شیرینیش تا سالها تازگی داره...
برای همین من هر سال اگر این روز رو پیش خواهرزاده هام باشم
بهترین لحظات رو براشون رقم میزنم و واقعا براشون هم کادو گرفتم.
بنظرم حرفای خواهرزاده ام واقعا درست و بجاست کاش همه مون اینجوری
فکر میکردیم...

بلی می دونم.
والا من تا یادمه خواهر و مامانم به این بهونه بهم کادو میدادن الکی!
اصلا فکر نمی کنم روز عشق بین زن و مرد هست، ولی فکر می کنم باید عشق اینگونه هم وجود داشته باشه تو این روز :)
واجب نیست اما قشنگه که باشه....

Nila 1394/11/19 ساعت 10:24

مطمئنم وقتی پرتقال هدیه بگیری نمیتونی بری دنبال زندپی بدون عشقت :)

شاید حق با تو باشه نیلا
ولی من واقعا آدم قابل تحملی نیستم... به نظرم خیلی سخته بتونه تحملم کنه خیلی سخت

سهیلا 1394/11/19 ساعت 09:36 http://nanehadi.blogsky.com/

انشاله اونم میاد. زندگیت پر میشه.

مریم 1394/11/19 ساعت 09:08

سلام دختر خوب
این رو دیدم، یادت افتادم

http://rangirangi.com/hadiye-narenji/

سلااام
چقدر لذت بخش بود! ممنونم ازت که یادم افتادی مریم عزیز صبحم رو ساختی اصلا ؛)

Amitis 1394/11/19 ساعت 05:23

والله ما هم که دوست پسر داریم ولنتاین درست نداریم !

ای باباااا آمیتیس تو دیگه چرا؟ تو دیگه باید داشته باشی:دی

سارا 1394/11/18 ساعت 22:54

مخاطب سه نقطه دلیلی نداره بخام برای خوشایندکسی کامنت بزارم و تاجایی که توگروه بودم ی بار عنوان شد چرا مگهان نیست .تمام.اون روز ظهرم که حرف وبلاگا شد و بعضیا شدیدا خودشونو قبول داشتن تا جایی که من خوندم کامنتارو حرفی از مگهان نبود .حالا بعد از ترک من از گروه حرفی شده باشه قرار نیست هرچی تو ذهنته بچسبونی ب دیگران .ادما هرجور که خودشون هستن در مورد دیگران فکر میکنن حتما خودت برای خوشاینددیگران دروغ زیاد میگی که در مورد کامنت من ی درصد احتمال دیگه ای ندادی و بمن چسبوندی .خیلی از خودت متشکری و اعتمادبنفست که هیچ فکر کنم خودت چسبیدی ب سقف

سارای عزیز منم حسم این بود که احتمالا بعد از ترک کردن گروه حرفهایی شده:)
خودتو اذیت نکن سارا، ایشون مشکلشون با منه
بی خیال؛)

هوم 1394/11/18 ساعت 22:52

نه مگهان در حدی هست که با سبک امروزی ایرانیا اگه من ببینم یکی رو بچه اش گذاشته تعجب نمی کنم! ولی تراویس و ... حسابش جداست.

خب خدا رو شکر باز:دی
البته خود مگهان که هیچ اسمشم خیییلی ها دوس ندارن اصلا
یعنی اصلا دوس ندارن این اسمو :|

هوم 1394/11/18 ساعت 22:22

نمی دونم گروه تراویس چیه ولی کلا از آدمایی که اسم مستعار خارجی واسه خودشون میذارن به شدت متنفرم! حالا شاید این اسم گروه باشه صرفا ولی در کل!

عجب آدمی هستی هوم:|
الان اسم مگهانم خارجیه از منم متنفری؟!
با تشکر

+ تراویس بیکل اسم یکی از بچه های وبلاگی هستش که مدتی گروه زده بود تو تلگرام گویا اونجا از فرط بی موضوعی:| پشت سر من حرف زدن و گفتن لوس و فلان و بسارم

... 1394/11/18 ساعت 21:13

اتفاقا دقیقا تو گروه تراویس این حرفا شد.
من نمیدونم این خانوم از اینکا دروغ تحویل شما بدن چی نصیبشون میشه.
ب هر حال برای من مهم نیس ک بخوام دروغ بگم

:)
الهی، ممنون که حرفمو زدید.
بی خیال حالا ایشون زود شاید لیو دادن :)

چوپان 1394/11/18 ساعت 20:58

پارسال یادمه خبری خوندم که تو آلمان موقع سال نو، نوه قرض میدادن به سالمندها!
یعنی یکسری گروه های تینیجر بودن بصورت داوطلبانه حاضرمیشدن برای یک شب نوه ی افراد سالخورده ای بشن که بچه ها و نوه هاشون ازشون دورن :)
برای ولنتاین هم میشد ازین کمپین ها زد ;) :)) گبول داری؟
.
میگم تو اون گروه تروایس اینا از من چیزی نگفتن مگی؟ :)) خبرون وار؟
.
اووووف هنوووووووز هوس آب سیب باهام مونده ها :| چای و های بای هم ساکتش نکرد ینی!

:))) من دوس ندارم مال مردمو بگیرم
فقط دوست دارم یه نفر باشه با مشخصات خاصی که میلمه!
نمیدونم امیدوارم حرف تو رو نزده باشن، آدمایی که اینقدر بد بین و کم بین و قضاوتگر هستن!
وااااای خیییلی دلم می خواد منم ولی آب سیب نه
اون یکیی:)))))
می خوای فردا بعد کلاسم بریم:|¿

آخاهی ما ب ولنتاین و این سوسول بازیا اعتقاد نداره
خو چرا اعتقاد نداره?
اصلا خیلیم ولنتاین زشته
اصن کی گفته من دلم کادو میخواد،نمیخوام اصن
دارم عین چییییی دروغ میگم،خیلیم میخوام

منم اعتقاد ندارم بانو
البته بدم نمیاد کادو بگیرم دروغ چرا:(
اونم نه کادوهای ریز و الکی تزیینی ولنتاینی
یه شب خوب باشه کافیه، یه گل و یه چیز پوشیدنی خوشگل...
همچو چیزایی
مهم نیست بانو غصه نخور اگه تونستی اون شب یه کیک کوچولو درست کن و جشن بگیرین دوتایی

ساده خان 1394/11/18 ساعت 19:04

نمیدونم
این نمیدونم ی نمیدونم خیلی بزرگه واسم!
نمیدنمی ک انگار نفهمیده باقی موند

:( نفهمیدم این کامنت رو خوب...

آویشن 1394/11/18 ساعت 18:46

اوکی حالا اگه بیرونم نشد یه روز بیا خونمون.خیلی دلم برات تنگ شده مگی.خیلی زیاد

عزیزکم
چشم حتما حتما ^-^

آویشن 1394/11/18 ساعت 18:39

مگی یه پیشنهاد میگم روز ولنتاین اگه بیکار بودی و برنامه نداشتی با خونواده عصرش بیرون قرار بزاریم؟

والااااا احتمالا یه ماجرایی هست تو خونه که این مهم میسر نمیشه
ولی باز هماهنگ می کنم حتما حتما خیلی عالیه اگه بشه ؛)

phil 1394/11/18 ساعت 18:04 http://philsoap.blogsky.com

عجب قالب قشنگی

دلتون بسوزه فیل
طودی دوستم مخصوص برام درست کرده :دی

چقدر وحشتناک بعضى ها نظر مى ذارن! حتى نظر مخالف هم بهتره با کمى لطافت بیشتر گذاشته بشه. :||| مگى شما خیلى مهربون و خونسرد هستید قطعا اگه من بودم یه جور ناجورى عکس العمل مى دادم. :)))
تا ولنتاین فکر نکنم بتونى کسى رو پیدا کنى. :دى نظرم اینه که خودت تنهایى بیرون برو و خوش بگذرون.

:) نداشتم اصلا آدمای ناملایم تو وبلاگم، من فکر می کنم اونا خیلی کمبود تو زندگیهاشون بوده که تو تو زندگی من نبوده، پس بهتره من درکشون کنم میلیونر جان:)
پیدا؟ اگر بخوام می تونم با کسی برم، موردی که دلم بخواد اصلا وجود نداره پس اتفاق عاشقانه ای هم در پیش نخواهد بود؛)

لاست استریت 1394/11/18 ساعت 16:37

فیلینگ نوستالژیا

:)

سارا 1394/11/18 ساعت 16:11

راتوگروه تراویس من بودم و حرفی که از تو شد ذکرخیرت بود ن کامنت بالا

چه جالب:) ممنونم که گفتی ممکن بود شخص قبلی تایید کنه که بله، تو گروه تراویس بوده! ممنون که از اشتباه درم آوردی...

ساده خان 1394/11/18 ساعت 15:39

پرتقال اگه پرتقال باشه باید بمونه
ایشالا بیاد و موندنی باشه

شاید حق با شماست:)
به وقتش ایشالا... امسال برای موندنی شدن زوده فکر کنم

Ali 1394/11/18 ساعت 15:37

Shayad delesh khast bemone
Chera bayad bere

خب... احتمالش زیاد نیست.
ولی اگه خواست بمونه خب بمونه....

... 1394/11/18 ساعت 15:14

چقدر خودخواه و لوس و مسخره.
.
با چندتا از بچه ها درباره خیلی ها حرف میزدیم حرف تو هم شد گفتن لوسی و رو اعصاب
خواستم بگم حرف خیلی هاست رو خودت کار کن
نظرت برام مهم نیست اما باید میگفتم.

احتمالا تو گروه تراویس بوده
به نظر خودم لوس نیستم، اگر رو اعصابم اینجا رو نخونید. سپاسگزارم عمیقا

+ درباره این پست چه چیزیش لوس بوده؟!

ساده خان 1394/11/18 ساعت 15:13

این ک از سر دوست داشتن جای موندن و رفتنش تصمیم بگیری خودخواهیه!

...
می تونه بمونه، اما نمی مونه اینو خوب میدونم
اگر کسی باشه که فکر می کنم حتما میره

ساده خان 1394/11/18 ساعت 15:02

خود خواهیه!

چیش؟
اتفاقا شاید چون دوسش دارم میخوام که بره و ازم رها شه

خودتو سرگرم کن.به علاقه مندی هات بپرداز:)
...

:) مشکل از ازدیاد وقت نیست، دلم چیزی رو می خواد که تو زندگیمنیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد