مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یکی بود، یکی نبود.

بهش گفتم باهات قهرم، بهت زده پرسید چرا؟

گفتم چون وقتی اومدی خواب بودم، وقتی اومدی نبودم...

گفت تو نبودی، تو خواب بودی و اون وقت با من قهری؟

گفتم قهرم چون وقتایی که بودم نیومدی  و وقتایی که بیدار بودم هم، آه کشید و گفت راست میگی...حق با توعه! از این منظر بهش نگاه نکرده بودم. زندگی همش تفاوت نگاه هاست، همش...


+ میشه بیای و نباشم؟ میشه دلت برام تنگ شه؟

+ تو زندگی ما همیشه اینجوری بود که یکی بود، یکی نبود...

نظرات 13 + ارسال نظر

روز جمعه رو دوست ندارم...
به نظرم پشت شادى هاش پر غمه..

اوم، تا حدی موافقم...
خیلی جمعه ها هست که خوبم وقتی همه هستن اصلا و ابدا ذره ای دلم نمی گیره، برام جالبه که بعضی جمعه ها انگار رنگ و بوی جمعه ندارن

منم دقیقاً یاد ننه سرما و عمو نوروز افتادم.

اینجوریه که همیشه بهار باقی می مونه. اگر ننه سرما خوابش نبره دیگه بهار نمیاد.

...
خیلی دلم می گیره از این تشبیه... :(

دل آرام 1394/11/17 ساعت 08:48

خوشحالم از مرگ فرار کردی

منم خدا رو شکر می کنم و فکر می کنم خیرم این بوده:)

یاد ننه سرما و عمو نوروز افتادم((:

یاد خوب ماجرایی افتادی... راستی راستی همینه انگار... من یه دونه برفم و اون یه دونه بهارنارنج...

بیوتن 1394/11/16 ساعت 22:01 http://bivatan-e.blog.ir

بدترشم اینه با هم حرفتون بشه بدترشم اینه......
هیچی ولش کن....

...
اینم حرفیه، اینجوری به داستان نگاه نکرده بودم.

ساده خان 1394/11/16 ساعت 19:05

اصلا
جمعه
با خودش هم مشکل دارد...
فرد نیست ...
زوج نیست ...

تلافی اش را
سر ما در می آورد ...

همه اش مرا
یاد "تو "می اندازد
که نیستی ...

هاه و آه از ته دل.......
چه خوب بود

سلام، یه سوالی مثل خوره افتاده تو سرم که من قبلا کجا وبلاگ شما رو دیدم؟ و کی براتون کامنت گذاشتم که شما منو یادتون بود؟
آخه من اصلا فعال نیستم به اون صورت :)

اینجا تو آمارگیرم نشون میداد شما تو وبلاگم بودین، منم گاهگاهی به وبلاگهایی که نمیشناسم و تو آمارگیرم هستن میرم.
به همین سادگی :)

هاتف 1394/11/16 ساعت 17:39 http://hatef92.ir

ما اینجا شنبه ها و یک شنبه ها تعطیل هستیم ..
اما غروب جمعه اینجا هم دلگیره :(
محصوصا غروب اینجا الان خیلی بهتر شده و ساعت سه هست. اولا ساعت یک و نیم بود !!
بسیار هم عالی

چه جالب
فکر می کردم اونجا باید غروب یکشنبه دلگیر باشه نه جمعه...

هاتف 1394/11/16 ساعت 17:15 http://hatef92.ir

اگر اجازه بدید لینکتون کنم :)

خواهش می کنم آقا

فاطمه 1394/11/16 ساعت 17:01

فکر کنم نیاز دارم دوبار دیگه پستتُ بخونم :|
سخن بزرگان بود :))

کد ارسال کامنتم : 68 69 8 ^^

ای بابا
واضح نبود بازم؟

ای بابا... اون 69 توش چی میگه ^-^

هاتف 1394/11/16 ساعت 16:34 http://hatef92.ir

تفاوت نگاه ها ....

:)

بریدا 1394/11/16 ساعت 15:47 http://brida.blogsky.com/

من که هنوز نکشیدم مگهان! یعنی اون که کشید من دیگه نکشیدم:|
بوگو چی بکشم:))

میگم میگم وایسا

عاشق بارون... 1394/11/16 ساعت 14:03

:)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد