مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سلیقه ی تو، تو اتاق من...

با مشورت رفتم و کادوی مامان رو عوض کردم...

خیلی غصه داشت دلم دوس نداشتم برم عوضش کنم حالا که به سلیقه خودش برام چیزی خریده، آخه هیچ وقت تنها خرید نمیره و اصرار داره که سلیقه م خوب نیست. خلاصه پا رو دلم گذاشتم و ترجیح دادم یکی بهترشو بخرم، در نتیجه رفتم کادو رو تغییر دادم، یک عدد فرش بود کادوم، که به سلیقه ی خودم و با مشورتش! قرار شد رنگ تیره بخرم و نرم ترینشو... 

که همین کارم کردم و الان خیلی راضیم از هدیه م:)


نظرات 11 + ارسال نظر

به به چه کادوهایه خوبی
انشالله فرش خونه ی خودت ; )

ممنونم خانوم گل
اینم می برم خونه خودم ایشالا

به به مبااااارکه..... من عاشق فرشم....

منم واااقعا فرش دوست دارم، خیلی خیلی...

آناهیتا 1394/11/16 ساعت 12:47

مبارک باشه عزیزم ^_^
ایشالا برات پر برکت باشه و کارای خوبی روش انجام بشه :))

منم اون سالی ک تازه خونه مون رو عوض کردیم یه فرش کادو گرفتم ^_^
البته هیچوقت به روشوشون نیووردم ک دلم یه فرش خاصتر و مدرن تر می خواسته, و هیچوقت ندونستم باید اینکارو می کردم یا نه. یاد ذوق و شوقشون موقع آوردنش که میوفتم..

البته الان بعد از سه سال فرش مذبور دیگه رفیقم شده :))
خدا میدونه که چقدر روش کاتر کشیدم. گل گاو زبون و شیر کاکایو ریختم و بدون اعتراض با یه شامپو فرش سرسری پاک شد :| :))

خوبی آنا؟ خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود بچه
من ولی فرش مدرن دوست ندارم، روم سیاه هرچه گرون تر و اعلا تر و ایرانی تر قلب من براش تپنده تر!!!
خدا رو شکر رو این مورد دقت عمل به خرج داده بودن ^-^
دلم برای فرش اتاقت سوخت باهاش مهربون تر باش کمی !

مامانتو از طرف من ببوس((:

چرا خب آخه:)) ؟
چشم می بوسمش میگم از طرف یک عدد بانوست :دی

پروانه 1394/11/15 ساعت 23:12

من اینجوریش رو دیدم melodie

قطعا به زبان دیگریست.

+ الان چک کردم به روماینیایی هستش melodie همون Melody انگلیسیهاست.

پروانه 1394/11/15 ساعت 21:34

اسپل اسم ملودی چه جوریه؟

Melody ¿¡

مریدا 1394/11/15 ساعت 21:25

مبارکه.
چقدر خوب که از انتخابت راضی هستی

ممنونم مریدای جان

سلاااام
اگه ازش راضی نبودی، خیلی کار خوبی کردی!:))

سلام
خیلی دوسش داشتم فقط با سایزش مشکل داشتم.

اگه راضی نبودی ازش،خیلی کار خوبی کردی!
ولی به نظر من بعضی ها بهشون بر بخوره

جواب در کامنت دیگر:دی

چه مامانِ خوبی...

لطف داری کاکتوس جونم ^-^

باران 1394/11/15 ساعت 17:36

فرش تون مبارک
اتفاقا پارسال پدر منم برای کادوی تولد
فرش کادو داد ولی با این تفاوت که بهم گفت
خودت برو از این مغازه انتخاب کن بعد من باهاشون حساب میکنم :))
منم رفتم با خواهرم یه فرش با رنگ شاد برای اتاقم انتخاب کردم :)

اگه دوست داشتین عکس فرش رو نشونم بدین
من اینقدر ناراحت میشم بهم بگن برو انتخاب کن
پارسال مامانم گفت برو انتخاب کن بدم اومد
امسال طفلی تنها رفت، رنگ و طرحشم واقعا زیبا تر از فرش فعلی بود. ولی با مشورت با دوستی! قصد کردم تیره بگیرم.
واقعا خوشگل بود اون قبلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد