مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پستچی در می زند و قلب من تندتر...

دارم با مشقت ظرفهای مهمونی دیشب رو از ماشین ظرف شویی در میارم و تو سینک می چینم که خودم با دست بشورمشون، با خودم حرف می زنم، میگم حالا که تهش معلوم نیست وایسا ببین چی میشه؟ دستامو آب می کشم و میام تو هال بهش نگاه می کنم، میگم شاید عوضش کردم.

بر میگردم تو آشپزخونه و اسکاچ رو کفی می کنم، آهنگ پرتقال من رو با سوز می خونم، گوشیم زنگ می خوره، دوست مشترک منو خواهرمه، دستامو آب می کشم و با حوله ی نارنجی تازه خشکشون می کنم، گوشی رو بر میدارم بهش میگم خونه ام و میگه برو اون لباسو برای امشب بخر، میگم حالا شاید رفتم، تنها خرید رفتن سختمه... 

دوباره دستمو می کنم تو کف و ظرفها رو با آرامشی که خاص خودمه می شورم، صدای موتور میاد، میگم خوبه که پستچی باشه، زنگ درو می زنن، با عجله بارونیمو تنم می کنم و کلید بر میدارم که پشت در نمونم یه وقت و میرم پایین... از دیجی کالا هدیه دارید، می پرسم میشه بدونم از کی؟ میگه سید فلانی و می خندم. حدس میزدم اما خیلی لذت بخش بود دوباره شنیدن اسم قشنگش... درو می بندم و تکیه میدم بهش، مثل اون بار که چوپان برام اون هدیه ی دوس داشتنی یهویی به کسی مربوط نیست رو خریده بود، بسته رو به خودم می چسبونم و پر از ذوق میام بالا... تو راه پله سعی می کنم حدس بزنم هدیه م چیه، میگم شاید یه چیز تزیینی مثلا... میام بالا و نفسمو تو سینه حبس می کنم، کاترمو میارم و با هیجان بازش می کنم. مثل بچه ها صدای ذوق کردن از خودم در میارم، ذوق کردن من صدا داره...

هیجان ادامه داره، بازش می کنم، کتاب، خب میدونه من عاشق کتابم، می دونه عاشق جینگیلی های لوازم تحریریم که اون کلیپس رو برام خریده، اما آخه از کجا می دونه الان یک ماهه می خوام فلش او تی جی بخرم؟ بغلشون می کنم و میذارمشون رو میز و شروع می کنم به نوشتن این پست... تلفن خونه رو هم میارم و میذارم کنارم که بعد نگارش این پست ،زنگ بزنم و بهش بگم چقدر حالمو خوب کرده، بگم که چقدر خوشحالم برای وجودش، چقدر و چقدر و چقدر...

و محتویات بسته... میدونم میدونست که کتاب یه عاشقانه ی آرامم موند دست دوستم و هیچ وقت بهم پسش نداد. 

و اگه مایلید دست خط این عزیز رو ببینید، که چون من مایلم شما هم مجبورید مایل باشید، پس ببینید! فقط چون نامه خصوصیه، بالاجبار حجمش رو کم کردم. راستی این پست ابدا" عاشقانه نیست... خواهرانه ست ^-^

نظرات 16 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/11/15 ساعت 01:00

درود
بیشعوری خاویر کرمننت برا خنده خوبه.. خودکارش بیخوده
مبارک باشه تولدتون
کیس زبان رو کنسل کردم و عذرخواهم

؛)
متوجه نشدم کیس زبان چی هست منظورتون؟

مبینابانو 1394/11/14 ساعت 20:54

مگان عزیز میلادت مبارک.ارزوی عاقبت بخیری و یه دنیا ارامش ابدی را از خداوند خواستارم.امییین.من رمز ندارم صلاح بود بفرست

عزیزم رمز 1 است
خیییلی عجیبه که نمیبینید :دی

خدا تو را به زمین
ماه را به اسمان هدیه داد
مبارک/ زمینی شدنت عزیزْ.


راستی از بین هدیه ها یک عاشقانه ارام محشر بود

عالی

مبارکت

بله اینکه تو کتابخونه م نبود خیلی بد بود :)

منم ندیده بودم رمزو ، بعد من هیچوقت درخواست رمز نمیکنم دیگه الان از تو کامنتا دریافتم


چقدرررر نازی مگی^_^

:)))))
من نمیدونم کیا ندیدن ولی چرا آخه درخواست نمی کنید شماها:دی؟
دهه خب شاید کسی نخواد منو ببینه فرطی برم بگم بیا این رمز؟!! :)))))
خیلی لطف داری یاس

مروئه 1394/11/14 ساعت 16:11

سلام مگی جونم خوبی عزیزم
به به زمینی شدنت مبارک فرشته مهربون انشالله که همیشه سلامت باشی خوشبخت و خوشحال.
مگی من رمز ندارم عکس ببینم
یادم نمیاد تولدتو تبریک گفتم یا نه اما باز هم تولدت مبارک

سلاااام
عزیزم رمز 1 هست.
نوشتم که چه عجیبه اکثرا نمی بیننش ^-^
بلی فکر کنم تبریک گفتی نمی گفتی هم بخدا ابدا ناراحت نمیشدم :) خوب باشه حالتون من خوشحالم همین:*

مگیییی مبااارکت باااشه
هم تولدت
هم هدیه هااااات

ممنونم مریمی... خیلی ممنونم ^-^

sepideh 1394/11/13 ساعت 21:48

سلام دوست عزیزم؛انشالله که ۲۵سالگیتون همیشه با شادی و سلامتی طی بشه و براتون بهترینها رو ارزومندم

سلام دوست تازه:)
خیلی ازتون ممنونم ^-^

مگهان جانم
اینقدر این پستای مربوط به تولدت حس خوب داشت ، که من اگه بیام و خیلی ساده بگم تولدت مبارک برات کلیشه ای و بی رنگه... ولی از ته دل برات دعا میکنم همه ی روزای آینده کلی قشنگ تر و هیجان انگیز تر از الان هم باشه... با ارامش و سلامت و حال خوب..حال خوب واقعی.. آمین

مچکرم یاس جانم خوشحالم که حسای خوب این دور و برا موج می زنه ^-^
ازت ممنونممم

زیتون 1394/11/13 ساعت 19:42

تولدت که حتما مبارکه.
دوستت دارم و ارزو میکنم همیشههههههه شاد و راضی باشی

ممنونم زیتون جون
من هم دوستت دارم مچکرمممم

مریدا 1394/11/13 ساعت 19:36

ایشون فرش اتاقته؟ چه خوشکله.
ایکون مریدای فضول که اصل مطلب رها کرده

بله خدا قبول کنه ایشون فرش اتاقم هستن
:)) آیکون راحت باش منم عین خودتم دختر بهمنی:دی

آووکادو 1394/11/13 ساعت 18:59 http://avocado.blog.ir/

مبارکا باشه:-)
چه حس دلنشینی ...

مچکرم ^-^
بله خیلی

***** 1394/11/13 ساعت 15:33

عکس کیک بابات رو ک نذاشتی
کیک خودت چی شد

گفتم منصرف شدیم که... کیک بابام ترکید:(
کیک منم خواهید دید:) چیز خاصی نیست که یه کیک کوچولوعه!
هنوز نخوردیمش اصلا:دی

چه خوب!
مبارک ها باشد هدیه هات
کلی انرژی مثبت پخش شده توی وبلاگت این روزا و این خیـــــــلی خوبه. ما هم شاد گشتیم
شاد باشی همواره

واقعا حس خوبم منتقل میشه :دی؟
اینقدر ذوق دارم عین بچه ها اصلا فکر نکنم یهوبچه 14 ساله این همه ذوق کنه از گرفتن کادو!
شادباشی شمام الهی

سپیده 1394/11/13 ساعت 13:56

چ دستخط قشنگی
تولدت مبارک بالام مگی تو دعا کنم کارم جور شه سال بعد همین موقع کادو منو باز کنی

خوشابحالش...
ما که ازش به ارث نبردیم:(
ای جانم سپیده ایشالا ایشالا مرغ آمین در راهه و کارت درست میشه

آیلا 1394/11/13 ساعت 13:40 http://unimodal.blog.ir

مگی خیلی حس خوبی داد این پُستت:)
منم عاشق اینجوری هدیه گرفتنم
و البته تا الان اینجوری هدیه نگرفتم
ایشالا تا آخر سالِ مگیانه‌ت، همینجور خبرهای خوب و هدیه های خوب تر بگیری جانا

واقعا ^-^؟
منم واقعا تا حالا این مدلی هدیه نگرفته بودم، هنوز هضم نکردم هیجانشو :دی
کادوهای پستی گویا خیییلی می چسبن خدا نصیب همه کنه الهی
مچکرم واسه حسای خوبت و دعاهات وووی ^-^

باران 1394/11/13 ساعت 12:15

سلام
مبارکه ...
این هدیه از طرف همونه که من میشناسم تو میشناسیش ؟
هوم ؟

+
هیچوقت کتاب هدیه نگرفتم که بدونم مزه اش چه شکلیه
ولی تا بخواهی کتاب به دوست فامیل آشنا به هر مناسبتی هدیه دادم :)
مزه هدیه دادن بنظرم وقتی شیرین میشه که طرف مقابلت از هدیه ات خوشش بیاد :))
احتمالا ایشون بیشتر ذوق کردند ؛ ))
بازم مبارک

سلام
نه هیچ کس از دوستای مجازیم نمیشناسه دوستمو:) اونم شماها رو نمیشناسه... خیلی عزیزه ولی خب حرفی ازش نشده تا حالا که ازش بگم

+
من الان دارم از هیجان می میرم و دلم می خواد همه دوستام اینجوری از دیجی کالا بهم کادو می دادن، حدس می زنم دوستم نیلو هم دیجی کالایانه بده هدیه م رو :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد