مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اگر شوهرمو دیدین سلام برسونید بهش...

ماجرای کادوی هیجان انگیزمو براتون بگم، امروز ظهر پر! بهم زنگ زد که خواهر* تو رو خدا تلگرام نصب کن کارت دارم، گفتم نمیشه ولی تبلت مامان یحتمل خونه ست پی ام بده به اون، دیدم عکس 4تا چادر برام فرستاده که از بین اینا کدومو بیشتر می پسندی؟ می خوام سلیقه ت دستم بیاد!!

نگاه کردم گفتم پررر اینا که چادر عروسن:))))) 

گفت نه خانوم چادر نماز هستن، خلاصه گفتم والا نمیدونم و من چادر نماز گلدار دوس دارم...دیگه قطع کردم و گفتم به سلیقه ی خودت پارچه چادر نماز برام بخر

چشمتون روز بد نبینه، عصر بعد از دکتر با تاکسی رفتم سمت خونشون و گفتم بیاد که با هم بریم آموزشگاه... همونجا کادومو بهم داد و قرار شد رسیدم خونه ببینم، تووحرفاش گفت مگی چادرو که می خریدم هم من، هم عزیزم، هم فروشنده کلی دعای خیر کردیم برای خوشبختی و سپید بختیت:| الهییی خوشبخت شی... خلاصه اینجا بود که فهمیدم سر منو شیره میمالیده که این چادر نمازه، خیلی خوبم میدونه که این چادر عروسه:|

میگم مگه تو نگفتی این چادر نمازه!پس چرا آرزوی خوشبختی کردین سه تایی:/؟ میگه نه برای نمازم میشه یعنی استفاده کرد. خلاصه که امسال هدیه هام همه سورپرایز بودن از نوع خفنش، این چادر عروس واقعا زیبا که نهایتش بود اصلا...

دوست خواهرمم امشب مهمونمون بود و اصرار داشت سرم کنمش و چقدر ذوق کرد بخاطر چادر عروس:| خلاصه پارچه رو سرم کردم و کلی به قیافه ی خودم خندیدم. فقط بگم خواهر و دوستش که بسیار مشکل پسندن دلشون ضعف رفته بود واسه چادره و برام جالب بود که سلیقه ی پر رو قبول دارن! این بچه تمام پارچه فروشی ها رو حسابی گشته احتمالا تا اینو پیدا کنه و در نهایت با مادربزرگش رفته خریده که دستشم سبکه:|

راستی خیلی نگرانم، میدونه تو بلاگ اسکای وبلاگ دارم و سخت پیگیره که پیدام کنه... نمیدونم چرا دوس ندارم اینجا رو بخونه. گرچه چیزی نیست که ازم ندونه، ولی خب...


* پر من رو خواهر صدا می کنه:) چون ازش بزرگترم 3 سال...   

+ درگیری ذهنیم اینه که چادر عروس کاربریش چیه؟ موقع عقد سر می کنن؟ ما از بس کسی رو نداریم مزدوج شه بی خبرم از ماجراها! اونایی هم که ازدواج کردن چادر سرشون نکردن اصلا(آیکون خاروندن چونه و در اعماق فکر فرو رفتن:دی) 

نظرات 10 + ارسال نظر

من با همون چادر عقدم نماز میخونم
انقد حال میده، خیلی باحاله

دستشون درد نکنه و مبارک باشه
کلا کادوهات مبارک کتابات و چادرت
انشالله خدا هم یه کادویه خوب بهت بده :-*

عزیزکم
واقعا؟ چقدر قشنگ:))

بریدا 1394/11/16 ساعت 15:51 http://brida.blogsky.com/

چادر عروس زن داداشمو دوست داداشم از مکه گرفت وقتی هنوز حتی نرفته بودیم خواستگاری :دی
من چه میدونم حتما رفیق فابش به قول خودش میدونسته که برادر قصد خواستگاری رفتن داره دیگه :دی

وااا دوست داداشت:)))))؟!
حکایت دوست منه که!
ممکنه میدونسته بله:دی

جولیک 1394/11/14 ساعت 07:12 http://platelet.blog.ir

تولدت مبارک عروس خانووووم:دی

ووویش:| من کلاس میذارم بهت میگم کمیسر تو میگی عروس :((؟

باران 1394/11/13 ساعت 12:27

سلام
مبارکه
شواهد کادوی چادر رو یه چیز دیگه نشون میده :))
امضاء مامور شناسایی حاکم بزرگ متی کومان :)


+
این پستت منو یاد کار عروس شیرازیمون انداخت :|
وسط مجلس عقد بودیم مادرش گفت چادر رو بیارین که سر دخترم ( عروس )کنین .خواهر بزرگم تو محضر جلوی همه فامیل بخصوص فامیل های اونا چادر رو اومد سر عروس کنه که همون لحظه عروسمون
با صدای بلند داد زد چادر نمیخوام من چادر نمیپوشم و سرمم نمیکنم:|
یعنی نامرد نمیتونست به مامانش همون لحظه که حرف زد بگه اومد وسط جمع وقتی خواهرم مراسم خواست اجرا بکنه اینو گفت :|
مادر و دختر هم با هم هماهنگ نبودند :||
خواهرم نماینده مادرم بود ولی با این صحنه همه مون جا خوردیم و از
کارش دلخور شدیم:/
اصلا اسم چادر میاد یاد شیرین کاری عروس مون می افتیم.
اینم بگم همه شیرازی ها این شکلی نیستند سوء برداشت نشه.
ممنون

سلام مچکرم باران جان
شواهد چادر چی رو نشون میده آیا متوجه نشدم:دی

+ چقدررر آشنا... حالا جالبه بهت بگم ما برعکسشو دیدیم، یعنی یکی از اقوام می خواست چادر سرش کنه سر عقد(با حجابم نیست حالا)خواهرشوهرش اومد گفت امل بازیا چیه!!! چادرو بده من همینمون مونده بود فقط و کلی آه و ناله کرد که کی چادرو آورد تو اتاق عقد این کارا چیه:|¿ مامان عروس هدیه داده بود به دخترش چادرو...طفلیا

میگن آب نطلبیده مراده

شوهر طلبیده که مراد نیست هانی جان...

+ از هانی خبر می خواستید بهتون بگم اخیرا اصرار داره من ازدواج کنم که زودتر دایی شه!!!!!

سپیده مشهدی 1394/11/13 ساعت 09:19

کل پست اینور
کلمه سپید اونور

عاشق اسمتی تو!
یادم باشه اسم بچه هامو سپیده 1 2 3 بذارم تو ذوق کنی :دی

آخیییی مبااارکت باااشه...
میشه موقع خواستگاری هم سر کرد... نمیشه ؟؟
من تا حالا جز تو فیلما چادر عروس ندیدم

مچکرم ازت واقعا
میشه ولی آخه من خودم چادری نیستم که بیرون حجابم کامل نیست بعد به مناسبت خواستگاری محجبه شم اینقدر یهو:))) خیلی جالبه چرا این سنت خوشگل از بین رفته؟ من عاشق چادر عروسم شدم:دی

آوا 1394/11/13 ساعت 08:20 http://ava-life.blogsky.com

تولد مبارک
۲۵ سالگی خیلی قشنگه...خیییییییلی
برو حضشو ببر

ممنوووونم منم تو همین یک روز این حس رو دارم ^-^

پری 1394/11/13 ساعت 07:28

عزیزم الههههههههی که خوشبخت باشی !چه مجرد !چه متاهل!
بازم تولدت مبارک

ایشالا کلا حالمووون خوب باشه و همین

چادر عروس رو معمولا خانواده داماد به عروس کادو میدن اون هم توی بله‌برون
عروس هم موقع عقد سرش می‌کنه( البته اگه دوست داشته باشه ؛) )

ایشالا خوشبخت شین :))))))

آره منم بهش گفتم اینو باید اوشون کادو میداده بهم! گفت حالا بده من بهت دادم دیگه اون تو خرج نیفته:|¿

+ فدای شما... خبر رسیده دوست دیگه م هم دو عدد تابه فانتزی!-به قول خودش-برام خریده
نمیدونم چرا اینا اینقدر مصرن کادوهای بی مصرف بدن بهم خب:((؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد