مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

25 سالگیمون رو تخت آقای دکتر بودیم:|

مگی ساعت 5 بیست و پنج سال پیش دست خانوم دکتر بود، در حالیکه دهنش باز بود از روشن شدن چشمش به دنیا...

مگی ساعت 5 بیست و پنج سال بعد زیر دست آقای دکتر بود، در حالیکه دهنش باز بود و دست آقای دکتر هم تو دهنش...


+ دو عدد دندون پر کردم و حالی بهم نیست، رفتم آموزشگاه و برای دوره ای که از پارسال می خواستم برم ثبت نام کردم. اومدم مامان و بابا رو دیدم که دارم میرن بیرون، گویا می رفتن برای من کادو بخرن! دقیقه 99:| نمیدونم چی خریدن و نمیدونم چرا اینقدر دیر خب...

+ خواهرمم داشت به سرعت کیک آماده می کرد، دلم گرفت براش، خیلی زحمت می کشه...

+ برادرم باشگاه بود اومد و لپمو گاز گرفت و گفت می دونستی عشق باباتی؟ (خودشو بابام میدونه:| چون نی نی که بود من دختر الکیش میشدم و سرگرمش می کردم اینجوری!)

+ دوستم برام کادو خریده، نمی دونم چی بگم واقعا فقط در عجبم از کادوش:دی...میام میگم که کادوش چی بوده!به شدت در تلاشه که مگلاگ رو پیدا کنه و من نگرانم که موفق شه!! 

+ ما همیشه شبای تولدمون بیشتر از 5نفریم برای شام حداقل 10 نفری میشیم، امسال فقط خودمونیم. من له لهم و حتی نای عکس گرفتنم ندارم، ولی خیلییی برای گرفتن کادوهام هیجان دارم:|

نظرات 11 + ارسال نظر
عاشق بارون... 1394/11/13 ساعت 23:25

کـــــــــــــاملاً درکت میکنم! :||| حالا من 70 هستم و رنده!
ولی همه نگم، نصف مردم سر این ورود به یه سن و تموم کردن یه سن مشکل دارن!!!! بعد جالبه خیلی ها مثلاً وقتی 25 تموم میشه میرن تو 26 به همه میگن 26سالمه! انگار بچه که به دنیا میاد میگن 1 سالشه!!!!! :||||
کاش یه بار یکی یه جایی این مسئله رو واسه همیشه رفع میکرد برای مردم. ممنونش میشدم!!

بازم ربطی نداره رند هم باشه میگن تو رفتی تو فلان سال دیگه:دی

Mona 1394/11/13 ساعت 22:57

یعنی تو اینو نشنیدی؟میگن 25 سالت تموم شده رفتی تو 26 سالگی!بچه ی دو روزه هم میگن تو یک سالگیه!

شنیدم ولی قبولش ندارم:)) :دی

عاشق بارون... 1394/11/13 ساعت 21:11

چرا همه با این حساب کردن سن درگیرن آخه؟؟
واقعاً از بس برای همه توضیح دادم خسته شدم!
من چند روزی نبودم الان رسیدم ببخشید دیگه با تاخیر تولدت مبارک!
تک تک روزای سال جدید زندگیت پر از آرامش و خوشبختی و موفقیت و شادی. :)

مچکرم رفیق جان دیر و زود نداره :)
شمام درکم می کنی؟ نمیدونم خیلی عجیبه برای منم این حساب کردن سن...!

Amitis 1394/11/13 ساعت 07:32

تولدت مبارک :)

ممنونم عزیزم

... 1394/11/13 ساعت 01:47

متولد 69 باشی همون 25
68 باشی 26
حالا کدامی؟!

69 عزیزم:)
حسابش خیلی ساده ست آخه نمیدونم چطور بعضی ها یه سال کوچیک یا بزرگ میگن:|

ttaanhhaa 1394/11/13 ساعت 01:03

شاید فراموش بشم اما فراموش نمیکنم ....
خوشحالم که خوشحالی

من فراموش می کنم تاریخا رو اخیرا...
تا این حد که امسال تولدم بابام بود و یادم رفته بود!

Mona 1394/11/12 ساعت 23:37

تو رفتی توی 26 سال دیگه sara درست گفته ٢٦ سالگیت پرتقالی!

رفتی اومدی نداره
یعنی چی رفتی تو 26؟ شما به بچه دو روزه میگین رفتی تو یک سالگیت:| :دی ؟

حمید 1394/11/12 ساعت 23:29

هپی برس دی !
ایشالله جشن ۱۲۰سالگیتون همین وبلاگ :دی

مچکرم

جلبک خاتون 1394/11/12 ساعت 23:03

تولدت مبارک مگی عه پرتقالی...
امیدوارم همیشه نگاه خدا توی همین ساعت ها و لحظه های زندگی ت بهت باشه و برای ارزوهای پرتقالی ت بهترین جواب رو بده....

دندونت هم مبارک...قالبت چقد قشنگه...منم دوس دارم....
خوش به حالت :)))

قربووونت عزیزم ^-^
قالبم عالیه دست طودی جونم درد نکنه

تولدت خیلی مبارک
و رمز لطفا

♡ مچکرممم
عزیزم رمز رو تو عنوان نوشتم که
1 هست.

عزیزممم:))) تولدت مبارک و بیستوشیش سالگیت پرتقالی:)

بیست و پنج سالم شده تازه:| بیست و پنج سال و چند ساعت:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد