مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آیکون یه خوشحال که بهترین کادوهای دنیا رو هدیه گرفته!

آخه چی بهتر از این که دوستت-تقریبا اولین دوست مگلاگ-با شناختی که ازت داره بخواد بهت کادو بده...

الان من یک عدد خوشحالم که حتی برف خدا هم نمی تونست اینقدر خوشحالم کنه، اون دستمال من کو؟ آیکون فین فین کردن و ریختن اشک شوق... 

گرچه دوست داره بی نام و نشون بودن رو، گرچه آدرس وبلاگشم حتی بی نام و نشونه، اما برای مگهان یکی از نشون شده ترین دوستاست واسه پرچونگی های شبونه و درددل ها و گفتن خصوصی ترین حرفها حتی... این شما و این موجود دوس داشتنی پرتقالی، سرکار خانم طووودی!


+ آیکون مگی که نمی تونه از خوشحالی تو پوست خودش بگنجه، پس مجبور تو پوست کس دیگه بگنجه:)) 

+ آیکون یه مفتخر که دو تا کادوی بی نظیر از مجازی ها کادو گرفته... 

+ من فکر کردم دلم نمی خواد 25ساله شم، الان که فک می کنم میبینم دوس دارم 26ساله شم حتی از بس که کادوهام سر ذوقم آوردن:)) چقدر شگفتانه هام زیاد شدن هی وای من...

نظرات 33 + ارسال نظر
شادی 1394/11/14 ساعت 23:49

سلام خانوم
تولدت با تاخیر مبارک عزیزم

سلام :)
خیلی ممنونم ^-^

گلابتون بانو 1394/11/12 ساعت 20:57

چه عالی! مبارکت باشه.
چه قالب قشنگی!

ایشالا تولدت مبارک باشه
و هر سال اول سلامتی و بعد دل خوش داشته باشی

ممنونم آقا نیما :)

مگی صبح ساعت شیش و نیم که وبتو باز کردم خیلی از این قالبه خوشم اومد. به خاطر همین گفتم خوشگل تر شدی. :)
الان که با پی سی وبتو باز کردم می گم دست هدیه دهنده اش درد نکنه واقعا. خیلی قشنگه واقعا. :)

عزیزکم فهمیدم که قالبمو دیدی و گفتی
ممنونم واسه حس خوبت ^-^

مریدا 1394/11/12 ساعت 18:53

برای تولدت تبریک نمیگم.
برات دعا میکنم دختر مهربون

عالیه عالی

ساده خان 1394/11/12 ساعت 18:04

صدای نی نی ی روزه میاد ^_^
تولد ی دنیااااااا مبارک باشه ایشالا هر سال ب خوبی و خوشی متولد بشی
امیدوارم بیست و شش سالگیت اونطوری رقم بخوره ک میخوای
عاشق سینا حجازیتان هم هستیم

هنوز یه روزم نشده آقا:|
در ضمن تازه 25 سال و چند ساعتم شده چرا 26 آخه:|||
وای منم عاشق خیلی از آهنگاشم :دی

zizigolu 1394/11/12 ساعت 15:50 http://zizigolu.blog.ir

سلااااام مگی! ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت تولدت و اینکه قالب وبت چقد قشنگه بپا ندزدنش برن باهاش پز بدن!، منم رمز میخوام!

بی خود می کنن همه میدونن مگلاگ مال منه پرتقالم انحصاری مال خودمه:دی

+ رمز 1 می باشد. 1

نفس 1394/11/12 ساعت 15:39 http://takenote.persianblog.ir

تولدن مبارک باشه دخترِ مهربوونِ زمستووون ... امیدوارم همیشه لبخند روی لبت و شادی توی دلت باشه

ممنونم عزیز دلم... متاسفانه نتونستم بازم کامنت بذارم براتون...باید با لپ تاپ بیام از گوشی برای پرشین میسر نیست این مهم؛)

نل 1394/11/12 ساعت 14:56 http://ykishodan.blogsky.com

ادامه پیام قبلی:|

چقدر عالی:) که خوووشحااالیییی:):)

مچکرم :)))

نل 1394/11/12 ساعت 14:55 http://ykishodan.blogsky.com

چه وبت خوشگل شده.مبااارکه.
تولدتم مبااارکه.خداااروووشکر خوشحالی^_^

رمزتم ندارم ک:(

چقدر عالی:)

عزیزم نوشتم که رمز 1 هست.
:)
ممنون

ttaanhhaa 1394/11/12 ساعت 14:20

سلام عزیزم
خوبی؟
تولدت مبارک قشنگم
ان شاالله سالهای سال زیر سایه خانواده خوبت شاد و موفق زندگی کنی و عاقبت بخیر باشی.

وااااای چه سورپرایزی :)
باورم نمیشه اینجایید شما... من تولد حسین و مامانشونو فراموش کردم:(

سمیرا جدید 1394/11/12 ساعت 13:36

مگی جان تولدت به شدت مبارک باشه ان شاءالله، برات آرزوی عمر باعزت در کنار عزیزانت توام با شادی میکنم

ممنونم عزیزم :)

بریدا 1394/11/12 ساعت 13:30 http://brida.blogsky.com/

تولدت مبارک قالب وبلاگت مبارک کلی چیزمیزای خوبی که گرفتی مبارک:)))

مچکرممم

تولدت مبارک مگی جونِ مهربون
ایشالا ۲۵ سالگیت هم به خوبی و خوشمزگیه ۲۴ سالگیت باشه

+ ببخشید که دست خالی اومدم:خجالت؛

ایشالا خوشمزه تر باشه خببب

سیندی 1394/11/12 ساعت 12:02

تولدت مبارک.دخترک

یعنی فقط داشتم فکر می کردم کجا باید جواب کامنت خصوصیتو بدم که ببینی:دی؟!

+ تلگرامم رو پاک کردم عزیزم :)

مهناز مامان رایان 1394/11/12 ساعت 11:35

سلام مگی خوشگل و مهربون
تولدت مبارککککککک
الهی 120 ساله بشی
به همه آرزوهای قشنگ برسی
دعا میکنم برات
سلامت و شاد و موفق باشی همیشههههه

سلام
ممنوووونم مهناز خوشگل

تولدت مبارک مگی
با آرزوی بهترین ها....

ممنونم

شروره 1394/11/12 ساعت 10:48

تولدت مبارک دخترک زمستونی مهربون من!
الاهی ک سالهای سال با سلامتی و عشق زندگی کنی!
و قالب نو بسیار مبارک...مثل خودت خوشرنگ و قشن

ممنوووونم

خورشید 1394/11/12 ساعت 10:30

سلام و صد سلام
ان شالله سالهای سال رو خوب و خوش و با طیب خاطر پشت سر بگذاری

ممنوناااات

*زهرا* 1394/11/12 ساعت 10:07

تولدت مبارک مگى جانم :*
ان شاءالله توو سال جدید از زندگیت کلى اتفاقاى خوشگل برات بیوفته . . . و از ته قلبم برات آرامش رو آرزو میکنم :* :)

مچکرمممم

سلام به بانویه پرتقالی
هرچی آرزویه خوبه ماله تو...
تولدت مبارک همراه با بهرین آرزوها


قالب نو هم مبارک :-*

خوشگل تر شدی. مبارکه. :)

مروئه 1394/11/12 ساعت 09:08

سلام مگی جونم خوبی حالا که دوس داری جای تبریک دعا کنیم
دعا میکنم همیشه بهترین ها مال تو باشه چون بهترین هستی و لایقشون.سلامتی ،در کنار خانواده بودن ، عاقبت به خیر بودن ،خوشبخت بودن و همیشه لب خندون و دل شاد از خدا برات میخوام،و امیدوارم در هر لحظه از زندگی خدا در کنارت باش و با وجود خدواوند در کنارت آرامش مهمون دلت بشه.

Nila 1394/11/12 ساعت 09:02

تولدت مبارررررک مگی جان :-*

ممنونم نیل عزیز :) خیلی خیلی ممنونم :*

دل آرام 1394/11/12 ساعت 08:43

همه ی سن ها قشنگن اگه خودت بخوای.
تولدت مبارک خانم.
اگه دیدمت یه کادو قلاب بافی پیشم داری. یادم بیار برات بیارم

عزیز دلم ^-^
ممنونممم مثل مامانم قلاب بافی کادو میدی :دی؟
خیلی دوس دارم منم و متاسفانه بلد نیستم(هرگز نخواستم یاد بگیرم نمیدونم چرا:||با اینکه دوس دارم)

دل آرام 1394/11/12 ساعت 08:31

به به چه قالبی. مبارکه خانم. خیلی بهتون میاد:)
رنگ مگی پرتقالیه به نظرم

ممنونممم
اوهوم خودمم داره باورم میشه این رنگ بهم میاد؛)

سهیلا 1394/11/12 ساعت 08:22 http://nanehadi.blogsky.com

تولدت مبارک مگی عزیز.25 سالگی خیلی قشنگه.وبت هم خیلی خوشگل شده.من عاشق پرتقالم

ممنونم امیدوارم همینجوری که شما میگین باشه سهیلای عزیز
منم حس خوبی از پرتقال می گیرم ^-^
شاید خوشمزه ترین میوه نباشه اما برام عزیزه واقعا

تولدت مبارک دوست عزیز و مهربون من
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی و شادمانه بنویسی و شادی و محبت رو به دنیا ببخشی


میدونی که؟ که دوستت دارم!

و چه سورپرایز تولدانه ای!
happy new blog theme!

ممنونم بهسای عزیزم

تولد تولد تولدت مبارک ، مبارک ، مبارک تولدت مبارک ، بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشی

مچکرم تارااا جانم :) الهی همیشه سرحال باشید

راستـــــــــــــــــــی
والله ستاره تویی!!

اوووف! باید به خودمون بگیم بله؛)

سلااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممم!!!!!!!!
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک!!
قالبت عااااااااااالی شده!!
برات بهتریـــــــــــــــــــــــــــــــن ها رو آرزو میکنم مگهان
25 سالگی خوبی داشته باشـــــــــــــــــــــــــــــــی
و ایشالا به هـــــــــــــــــــــــــــــــر چـــــــــــــــــــــــی آرزو و برنامه که برای 25 سالگیت داری برســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.

:

سلااااام
همنام برادر جانم:)
مچکرم هانی خان و باز هم مچکرم

کاسپین 1394/11/12 ساعت 02:34 http://http:

تولدت سبز. یه سبد آرزوی خوب تقدیم شما.

همشهری عزیزم ممنونم که اینجایی مهربون :) ^-^

طـ ـودی 1394/11/12 ساعت 01:56

مباارک جانم

طوووودی دوست داشتنیم، هیچ وقت محبتت رو فراموش نمی کنم.
در آرزوی یک عدد قاتلم برای تو و کلی چیزمیزای خوب دیگه...بغل و عشق و کلی حس های خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد