مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فضولی هم حدی داره البته می دونم...

اگه دوس داشتین جواب بدین، دوس دارم بدونم تو حساب بانکیتون چقدر پوله؟ 

خصوصی بذارید نظرتون رو که آی پی نیفته، من دلیلی نمی بینم که اسمتون رو بدونم می خوام حقیقت رو بگید فقط... ممکنه راحت نباشید به ذکر نام از موجودی حسابتون بهم بگید.


سپاسمندم.


+ کامنت عمومی نیز آزاد است.

نظرات 43 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/11/15 ساعت 01:20

چه جالب. چالب از این نظر که فک میکنم تا بحال تو هیچ وبلاگی چنین پستی زذه نشده..
من فعلا حدود 100 تومن و هم طلبکارم و هم بدهکار

هوم منم خیلی دوس داشتم کامنتای این پستمو؛)

عاشق بارون... 1394/11/13 ساعت 21:32

حدود 400 تومن! :)
من الان کلی روز نبودم کارم به صفحه ی 3 وبلاگت کشید حتی! :)))))

:دی
ممنونم که پیگیری اینقدر حال میده خوانندگان پیگیر داشتن!

نل 1394/11/11 ساعت 20:38 http://ykishodan.blogsky.com

من خجالت کشیدم ک...ماشالا همه یکم پول دارن توی حسابشون..


منک کل موجوووودی تمامی حسابهام میشه ۱۵۰هزارتومان!!
که الان باید دو تا کتاب و یک هدیه و یک وسیله بخرم که شااااااید باز با تماااامی حسابها داخلشون۵۰بمونه!
افسرده شدم....

همه ازت بزرگترن نل ؛)

***** 1394/11/11 ساعت 19:41

حدود 15 تومن
خودت چقد داری؟؟؟

گفتم که دوست ندارم عمومی بگم:)
واسه همینم گفتم خصوصی و بینام باشه چون اصلا مهم نبود کی چقدر داره؛)

مطهره 1394/11/11 ساعت 14:08 http://aban19.blogfa.com

سلام !
من الان ته کشیدم چون با پولم گوشی خریدم !!!


+میشه پست قبل رو خوند ؟! :)

رمزش معلومه که بله که میشه:دی

سین 1394/11/11 ساعت 10:58

سلام
یه حساب عابربانکی دارم که هر ماه 150 تومن میریزن به حسابم و خرج ماهیانه امه، آخر ماه هم معمولاً چیزی توش نمی مونه. یه حساب پس انداز هم دارم که مال چند ساله و حدود 10 میلیون داخلشه که البته واسه روز مباداست

سلام
چه جالب...من واقعا نمیدونم خرج ماهانه م چقدر میشه اینقدر از حسابهای مختلف برمیدارم و خرجای اضافی دارم!!!

جلبک خاتون 1394/11/11 ساعت 10:49

توی کارت خرج و مخارج روزانه حدود دو میلیون و صد...
پس انداز هم داریم فعلا :))

عاقو ما تازه حقوق گرفدیم :)
حقوق هامونو شیش ام دادن....دو میلیون هم تا الان قرض و قوله دادم به بقیه...

حقوقتونم مبارک:)
من قصدم دونستن پس انداز بود اونم ترجیحا خصوصی که راحت باشن وقت گفتنش من خودم راحت نیستم پس اندازمو داد بزنم مثلا چه کم باشه چه زیاد

سلام به مگی عزیزم
من تقریبا 12 تا کارت بانکی دارم که 4 تاش بیشتر استفاده میشه
یکیش 120 داره یکیش 19 یکیش 69 یکیش 7 تومن
1,200 هم قرض دادم که انشالله برگرده

کنجکاویه خوبی بود، خوشمان آمد

سلاااام عزیزم
وای من هیجان دارم دلیلشم خودت میدونی:دی

69؟! 69؟ درووود بر حسابی که 69تومن توشه:))

+ قطعا برمیگرده پولت ندای جان :*

خاستم ریا نشه اون تیکه ش و گرنه مبلغش خصوصی نبود

:))))))))نه که آدرسم گذاشته بودی حالا!!!
ریاکار ریاکااار :| همین که من فهمیدم بس نیست برای اثبات ریاکاریت سارا:/؟

انشاالله مگهان جون
زیر پستم منفی خورده یه دونه

چرا واقعا:|¿
حالا تو یکی از پست های عکس دارم یکی نوشته بود مگی چقدر نازی تو 7 تا مثبت و 3تا!!! منفی خورده بود:)) مردم تحمل نداشتن نگن نه:دی

صابر هستم. 1394/11/11 ساعت 03:30

من رو عابرم یه 7 - 8 ده تومنی بود که الان فهمیدم تموم شده چون نشد شارژ بخرم، امان از این رمز دوم تابلو من و این داداش و آبجی خسیسم ... آهان رو کارت دانشجویی هم 20 هزار دارم که به هیچ وجه راه برگشتی نداره و باید غذا رزرو کنم .
فک کنم تا یکی دو هفته دیگه بتونم 150 تومنی پس انداز کنم، آخه میخوام برم مرز ... شاید باری چیزی بود با دوستام خالی کردیم.
خلاصه مگی همه در مضایقه هستن ( ز.ذ.ظ) خودت رو ناراحت نکن.
و تولدت پیشاپیش مبارک . ایشالا کادوی معنوی به کنار، کادوی مادی های خوبی هم گیرت بیاد ...

:)) داداش و آبجی خسیس چرا ؛)؟
بهتر که به اون نمیشه دست زد حداقل پول غذات نپره...
برادر کوچولوی مهربون، خیلی عالیه با وجود هوش سرشارت حاضری هرکاری کنی من بهت افتخار می کنم.
درست نوشتی مضیقه رو ؛) خیییلی ممنونم ازت پسر

عارفه 1394/11/11 ساعت 00:23

یه کارتم هست که هرماه یه مبلغی رو توش پس انداز می کنم که واقعا نمی دونم چه قدر داره
اما کارت دم دستیم 21 تومن توشه
پول کفش و کیف دادم برای پنج شنبه که بله بری داداشمه

اونو می خوام بدونم اون مدنظرمه!!!
21 تومنتو می خوام چه کار :))))
مبارکااااا باشه عارفه جان

پریسا 1394/11/11 ساعت 00:15

صبح چهل و یک و هفصد بود الان بیست و یک و دویست :)

^-^ برا من کادو خریدین؟
چی شد اون از صبح تا حالا خب... دهه!

+ من امروز خونه بودم در نتیجه هیچی از حسابم کم نشد:|

Mr writer 1394/11/11 ساعت 00:02 http://mrwritet.blogsky.com

:))))))))) 3 تا کارت بانکی دارم سر جمع توو همشون هزار تومن نیست :)))))

شما کلا اومدی بنده رو امیدوار کنی و برگردی:))))

سلاممم خوبین؟ پیشاپیش تولدتون مبارک باشه !! انشاالله که همیشه سلامت و موفق باشید.
تو حساب جاری من در حال حاضر ۷۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان می باشد که فردا باید ۲۰۰ هزار و ۲۰۰ تومان بذارم و بدهیمو بدم!

سلام آقا
ای وای آشنایی ما یک ساله شد. خوب یادم مونده که همین موقع بود اومده بودم پرشین بلاگ و شما اومدید وبلاگم:دی
چقدررر دقیق 799 ؛؛)

من حساب پس اندازا دست خودم نیست اصن نمیدونم چی به چیه...
اکثرا پس انداز مالیه منو مادر پدر ریختن تو حسابای مسکن... طبق گفتشون اینجوری وقتی نمیدونم به چه حدی که نمیدونم حده زمانیه یا مقداری برسه میشه با وام خوب اونا خونه خرید واسه بچه:/ .واقعا چقد من اطلاعات داشتم !
در حال حاضر تو کارت مخارج یومیم (!) 96 تومنه :|

منم دلم از این حساب پس اندازا خواست که خودم ندونم چی به چیه:|||
چه عدد خوشگلی به به 96 ^-^

جولیک 1394/11/10 ساعت 23:09 http://platelet.blog.ir

360 تومن:دی

:دی
یاد 360 درجه افتادم!

یکماه دیگه این پست رو میذاشتی میتونستم بگم یک ملیون از نون بازوم پس انداز دارم،الان 5 ملیون دست مردم دارم و چون دست خودم نیست در واقع ینی هیچی:|

ایشالا بهت برگرده عزیزم :") خیلی زود
آفرین به تو

manic man 1394/11/10 ساعت 22:31 http://manicman.ir

86 هزار تومن تو یکیشون
12 هزار تومن تو یکی دیگشون
123 هزار تومن تو آخریش

:دی
عاشق اون 12 شدم من ^-^

omid 1394/11/10 ساعت 22:06

من اوایل سال بعد ی خنک بگیرم دیگه نمی‌خرم تا سال بعدش

کار خوبی میکنین

اضافه شده ب قبلیا؟

یادم نیست راستش نه آخری همون شنل بود که آخر مرداد خریدم.
چون میمونن زیادی هم خوب نیست اینا رو به یه جایی برسونم حالا شاید با عیدی داییم رفتم عطر خریدم:))

omid 1394/11/10 ساعت 21:47

Bvlgari man in black


مردونس وگرنه قابلی نداره ها

نوش جان مردونه نمیزنم بنده:دی

+ فعلا تا یک سال قول دادم به خودم عطر نخرم!کافیمه دیگه:|

طـ ـودی 1394/11/10 ساعت 20:37

حوالی 300 که خرجای معمولی انجام میشه و هی میره و هی بر میگرده، بقیه پول ها تو حساب من نیس و هروقت لازم باشه میگیرم از خانواده، خودم هم که شاغل نیستم که بخواد پولی جدای از پول اونا داشته باشم

خیلی حس خوبی بهم داد این پست و جواباتون حالا بعدا میام یه پست می نویسم درباره ش طودی جونم :*
آره خب من بابامم اصولا اصلا پول نقد نداره چه برسه به من:|

مبینابانو 1394/11/10 ساعت 20:22

یه مقدار پول بذار یه مدت تو حساب بمونه که بتونی وام بگیری از روش
ببین میتونی اقساطو بدی مثل من باز سرگردون نشی.واسه وامتم اول برنامه ریزی کن.هرچند پروسه وام گرفتن به غایت خسته کننده ست ضامن.سفته.مدارک.فیش حقوق..انشالله از نظر مالی به اهدافت برسی

خیلی ممنونم مبینای عزیزم بابت راهنماییت والا بخوام وام بگیرم سختم میشه واسه ضامن و اینا که بابام میفهمه:دی
وگرنه مامانم حاضره قرض بده بهم واسه یه مدتی بذارم تو حسابم وام بگیرم! ^-^
همچنین شمام عزیزم

سپیده 1394/11/10 ساعت 19:55

مگی جان از 1 ملیون و 50 یه 250 ناقابل کم کن ....نوکرم پول مول خاسی در خدمتم

:)) قربونت نوش جونت عزیزم

سمیرا جدید 1394/11/10 ساعت 18:51

تو سه چهار تا بانک حساب دارم که توی هر کدومشون زیر پنج هزار تومن و اگه خیلی دست بالا بگیرم زیر ده هزار تومن حساب دارم

:)) چه بامزه

مونا 1394/11/10 ساعت 18:48

کل دارایی من تو چهار تا کارت بانکیه که همش رو هم 2میلیون و سیصدو چهل و دو هزار و چهارصد تومن میشه دقیقا دقیقا
البته حدود هفت میلیون قرض دادم به دوستم برای خرید جهیزیه که قراره تا مهر سال دیگه بهم برگردونه
باشد که برگردونه و رستگار شویم

چقدررر دقیق ^-^ :))
الهی خوشبخت شه و بعد تر پولش بهت برگرده با برکتتت

من در حال حاضر هزار تومن تو عابر بانکم پول دارم ولی نزدیک دو میلیون و صد اینا دست مشتری هام پول دارم که هنوز بهم ندادن تو کیف پولمم چهل و پنج تومن دارم

ایشالا مشتریا زودتر بدن!

omid 1394/11/10 ساعت 18:03

تو حساب بانکیم فک کنم هیچی دیگه نباشه. شاید 30 40 تومن
خب زودتر بپرس خواهر من تو حسابمون یکم پول باشه

هفته پیش ادکلن خریدم شام دادم
با ی جا تسویه حساب کردم
اینا رو هم کلا اگه 500 بشه اگه اونم میدونم نمیشه

ادکلن چی خریدی برادر؟

مبینابانو 1394/11/10 ساعت 18:00

من ده میلیون وام گرفتم فقط دارم قسط میدم تازه از رو همین پول قسط میدم.مثلا وام گرفتم واسه تحصیلم.دیگه پس اندازی نمی مونه.

خیلی دوس دارم وام بگیرم منم:|
چون میتونم درحال حاضر قسطشو بدم...

اوا 1394/11/10 ساعت 17:57

من فک کنم پونصد تومن تو حسابم باشه که حاصل اولین حقوقمه....

اوه چه پونصد تومن شیرینییی :)

باران 1394/11/10 ساعت 16:37

ببخشین :-D
من کی شده مربوط به پست حرف زدم که ایندفعه مربوط به پست حرف بزنم ؟ هاهاها هاهاهاهاهاهاها
ممنون

+ داراییمم بجز اون 5سکه تمام بهار آزادی که تو فرودگاه بوقی تو یک سالی بوقی
تلف شد و رفت امون خدا:((
بعدا میگم حدودا چقده ؟:))

خواهش میکنم این چه حرفیه؛)

باران 1394/11/10 ساعت 16:27

کل دارایی من یه خونه نقلی هستش هدیه مادرم :))
که هر ماه از کرایه اش یک مقدار پول میاد حسابم و من میندازم لای کتاب :)

+ولی مگی باور کنین اینا دارایی حساب نمیشن نمیخوام شعار بدم ولی راست و حسینی تمام دارای من خونواده امه که اگر یک روز خدای ناکرده نباشن از غصه دق
میکنم :((
دارایی اصلی اصلیم قربونش برم پدرمه ! خاندداش بزرگمه
یعنی حاضرم جونم رو براشون فدا کنم.

من صرفا از دارایی مالی پرسیدم وگرنه 99.99% ما داراییمون، اموال غیر مالیمونمه
ربطی به موضوع پست نداشت اون دارایی که فرمودین:| :دی

+ خدا مادرو رحمت کنه:)

تو کارت خرج و مخارج یومیه ام 170 تومن، توی کارت پس اندازم 64 هزار تومن :| :|

ای بابا چرا 69هزار تومن نیست آخه:|¿
می خوای یومیه و پس اندازتو جا به جا کنی آقای هولدن کالفید:|¿

من 1394/11/10 ساعت 16:08

6 تومن تو ی حسابمه! 9تومنم تو حساب دیگه م میشه چقد؟ 15
2 تومنم قرض دادم که 1 تومنش قراره به زودی برگرده ایشالا

:)
ایشالا

سارا 1394/11/10 ساعت 16:08

خصوصی بود نظرم

ممنان که گفتی اینجا همه عمومی گذاشتن آخه شمام ننوشته بودی خصوصی:) ببخشید واقعا شرمنده م

باران 1394/11/10 ساعت 16:07

دقیقا میپرسیدی کل داراییت چقده بهت میگفتم بپرسی هم بهت میگم :-D

نه دیگه:)
خواستید میگید نخواستیدم نه؛)!

باران 1394/11/10 ساعت 16:02

تقریبا یک میلیون تومن و خورده ای :-D
البته اینم بگم بیشترش امانته تو حسابه من :-D
من همچین امانتداری هستم :)))
من راستش پولهام رو تو بانک نمیذارم چون عابر بانکه میتونم ولخرجی کنم اینکارو نمیکنم برای همین پولهای تمیزمو تو کتاب لای قرآن یا لای تقویمم وسطش هم یه آیت کرسی میذارم که برکت پیدا کنه :)
ولی چون گفتی حساب بانکیتون دیگه نمیگم چقدر تو حساب لای کتابم دارم کنجکاو جان :-P

باید می پرسیدم کل داراییتون چقدره پس:|

نسترن 1394/11/10 ساعت 15:59

20563000 تومن
این دقیقش بود
تین کلدارایی منه بعد از 5 سال کار
بقیه اش رو هم خرج کردم

ممنونم که اینقدررر دقیق گفتیدی ؛)

مهری 1394/11/10 ساعت 15:52

1.350 هزار پس اندازمه همشو می خوریم ما مگهان جون

ای بابا حالا اینقدر دقیقم نمی خوام که صادقانه تک تک میاید میگید :)
ممنونم که گفتین

نهال 1394/11/10 ساعت 15:45 http://Fazmetr.blogsky.com

اونی که توش پول زیاد دارم یا اونایه دیگه ؟
بعد دلیل پرسیدن سوالت چیه ؟

اونی که توش زیاده!!!
نوشتم فضولی که:|

باران 1394/11/10 ساعت 15:45

با همه منظورتون هستش ؟o_O
یا شخص خاصی منظورتون هستش ؟o_O
جدی ؟

من کاملا جدی کنجکاوم، هرگز نمی دونم کی چقدر تو حسابش پول داره و برامم جالب نبوده
اخیرا واسم جالب شده!

+ فقط از حساب مامانم دقیق دقیق باخبرم!

دقیق نمیدونم...چون چند وقته اس ام اسا بانک برام نمیاد
ولی همیشه حدود صدهزار...تموم شه همین مقدار باز میاد سره جاش

واسه منم اس ام اس نمیاد:|
چرا؟

Ali 1394/11/10 ساعت 15:41

Man 9milion daram ye khone noghli ham kharidam tazegi to shahreton magie jan
Paein shahr samte daneshgahe shoma

مبارکتون باشه آقا من فکر کردم بعد اتمام درستون برگردین تهران، پس موندگار شدید:)

+ اونجا پایین شهر نیست، من اون طرفها رو دوس دارم اتفاقا... اگه پول داشتم همون ورا خونه می خریدم اتفاقا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد