مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برا ولنتاین سکه ربع خوبه:|

آقای عزیزی که سرچ کردی ربع سکه خوبه؟ من میگم بله خوبه! ولی اگه میشه نیمش کن:||| :دی


+ حالا از کجا معلوم متسرچ(فرد سرچ کننده!)آقا باشه؟ خب پر واضحه که یه خانوم به نظر من اصلا نباید!! نباید به آقا کادو بده و ولنتاین مخصوص خانوماست ^-^ بله

+ آقا میگم حالا که راهنماییتون کردم لطف کنید یک عدد ربع هم به خودم بدید، راه دوری نمیره :|

+ عاشق اون عزیزی هستم که اسم عمو جان رو، با اسم ویرگولشنم قاطی کرده و شده عمو ویرگولی!!! و با سرچ این دو واژه ی شیک به وبلاگ بنده رسیده:))

+ کامنت آزاد درباره ی همه ی موارد سرچ شده! قسمت های بی حیاییش نیست تو این قسمت خدا رو شکر :)))

نظرات 17 + ارسال نظر
نیکیا 1394/11/11 ساعت 16:44

منم ازینا میخوام

ساده خان 1394/11/10 ساعت 22:07

دورش ک دورش ، روشم خط کشیدم حتی!

خیلی کارتون پسندیده ست خدا حفظتون کنه
(0-0)

ساده خان 1394/11/10 ساعت 19:40

نمیدونم تجربه دادنشو ندارم ولی خب رب سکه نه اینکه چیزه زیادی باشه منتها وسعشو ندارم شخصا

درود بر شما... وسعشو نداری برادر دور دوس دختر و نامزد و زن رو خط بکش
والا:|

آیلا 1394/11/10 ساعت 14:14 http://unimodal.blog.ir

مگی یاد این افتادم که میرن تو گوگل سرچ میکنن رنگ لاکی که دختر منیژه خانوم اون شب تو مهمونی اقدس خانوم اینا زده بود چیه!!
پیداست یه عده گره‌های زندگیشون با سرچ وبلاگ تو باز میشه‌ها!
مستجاب الدعوه‌ای خواهر

اصافات:
از تغییرات پیش اومده که ممکنه باعث گمراهی بشه عذرخواهم
تک مدی

:))))
خب می خواااان بدونن رنگ لاک دختر منیژه خانومو دیگه!
قیمت مانتوی دخترداییم حتی
خیلی ممنونم از توضیحاتتت ^-^
البته ما خواننده ی شماییم بانو و پیش از اعلام مطلع بودم:دی

غزال 1394/11/10 ساعت 11:01 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام مگی خوبی عزیزم؟
واقعا همچین سرچ هایی شده؟پس چرا هیچکس با سرچ به وبلاگ من نمیرسه؟فقط سه بار موتور جستجو به من لینک داده که هر سه بار اسم وبلاگم سرچ شده!
مگی اون آقایی که میخوان ربع سکه بدن کادوی ولنتاین رو باید قاب کرد زد تو دیوار بعنوان یاد بوداصلا ولنتان چه تارییحی هست؟

سلام عزیزم خوبم خدا رو شکر ^-^
شاید باز نیست امکان سرچ وبلاگت منم دو ماهی میشه باز کردم!
واقعا باید قابش کرد؟ دهه پس معلومه وظیفه شون نیست نه؟! :|
من واقعا یادم نمیاد اگرم روزی کادوی ولنتاین گرفته باشم و روزشم نمی دونم عزیزم:)
بچه ها میگن امروز ولنتاااینه هااا منم میفهمم که اون روز ولنتاینه:|

سپیده مشهدی 1394/11/10 ساعت 10:46

روز خوبی داشته باشی بد اخلاقققققققققققققققققققققق

کجااااای من بد اخلاقه آخه سپیده:))) ؟

مسعود 1394/11/10 ساعت 10:18

اون متسرچ من بودم!! " دو نقطه عینک دودی!"

متسرچ کدام گزینه شما بودید آیا:| ¿

اصن واسه همش میشه این سوالو کرد که گوگل چه فکری کرده با خودش اخه که ربطش داده به مگلاگ :))))) ! ولی از یه طرف دیگه من موندم ادم چطور این موضوعا به ذهنش میرسه سرچ کنه ! پارسا پیروزفر همیشه لبخند میزنه ! واااا :)))))))) لبخند تلخ مگهان هم عجیبه !:)) هچین پستی داشتی؟

:دی
هوم خیلی عجیبه واقعا البته درباره پارسا پیروز فر و دختر عموش نوشته بودم ^-^
واسه همین رسید به اینجا یحتمل ولی حرفی از لبخند ایشان نبود:دی

+ اسم قبلی وبلاگم بود لبخند تلخ مگهان! بعد دیدیم بهم نمیاد با کمک دوستان اسم مگلاگمو تغییر دادم به مگهان دو نقطه دی

پارسا پیروزفر همیشه لبخند میزنه:)))))))))وای:))))

عااالیه اون من در حد مرگ سرش خندیده بودم، آخه لبخند پارساااا پیروز فر! چه ربطی به من داره؟

دوست دخترش خیلی دوست پسر خوبیه اصن مرد زندگیه،بچسب و ولش نکن(((:
خطاب ب خانومه اون آقاهه(((:

:))) از دست تو بانو
خدا مردای زندگی رو روز به روز بیشتر و بیشتر کنه:دی
آقا من پول لازمم ترجیح میدم اگه می خواد به من بده نقدی حساب کنه!!!

Amer 1394/11/10 ساعت 00:20

فک کنم حداقل ۸۵ درصد از کامنتات به جای اشاره به موارد سرچ شده اشاره به درصد شارژت کنن! اینم موارد بی حیاییش :|

فقط شما دقت کردی البته:|
تنها منحرف جمع بودید. تسلیت میگم
من دقت کردم سال تولدم نباشه که نبود!!

*زهرا* 1394/11/09 ساعت 23:33

من الان دارم ب اونى فک میکنم که قراره ربع سکه هدیه بگیره!!خوش بحااالشششش...والا :دى

ربع کمه:|
من میگم کاش بیاد بخونه و نیم بگیره
وای چقدر هیجان انگیزناک ^-^

manic man 1394/11/09 ساعت 23:25 http://manicman.ir

چه با حالن اینا :))))
منم باید آمارگیر بزارم واسه وبلاگم. ببینم ملت با چه انگیزه هایی میان و میرن.

خیلییی خوبه منیک من اینقدر می خندم از این ماجراهای سرچی هر روز وبلاگم و هنر هدایت گوگل!!

ساده خان 1394/11/09 ساعت 22:56

واقعا رب سکه؟

ینی چی واقعا خب:دی ؟

طـ ـودی 1394/11/09 ساعت 22:05

تو چرا سرچ وبلاگتو نمیبندی؟

دو ماهی میشه باز کردم شاد میشم با دیدن سرچ مردم طودی:))

عالی بود این پست!
بعضی وقتا از بعضی واژه ها به وبلاگ من رسیدن که

ضمنن؛

منو بشنو از دور،دلم می خواهدت
هر روز با آواز،دلم می خواندت
میریزمت به خاک،خاک می رویدت
میگویمت به گل،گل می بویدت

میگویمت به شعر
میخوانمت ز حفظ
شعرهای نو
ناب های دور
کوه های سخت
آی عشق
آی عشق
چهره ی سرخت پیدا نیست...

طبیعتن عاشق پالتم! (اینم چون کامنت آزاد بود!! :دی)

من عااااااشق این آهنگم...منو یاد یه روزی میندازه یه روزی که رفته بودیم ییلاق و مامان بابام نبودن...
هعی... چقدر چای زدم و خوندمش...
تو تگ عکس دارهام هست عکسشم ^-^

خزنده 1394/11/09 ساعت 20:50

یعنی عاشق شماره ی ۳۴ شدم
بعد بیشتر از همه عاشق گوگل شدم که همچین سرچی رو به وبلاگت پیوند داده

من عاشق اون 34م اصلا نمی دونم این کد طولانی چی هست و جالبتر اینکه آخه کجاااای مگلاگ من چنین چیزی بوده که هدایتش کرده به مگلاگ:|¿

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد