مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احتمالا اینم راهیه برای گرم شدن!*

از بس گفتن و گفتن که ابر و ماه و خورشید و لامپ حتی! دست به دست هم دادن که من نتونم بخوابم و لذا ساعت کلی از 12 گذشته و بنده بیدارم. دلیلش رو هم نمی تونم شرح بدم، اسلام دست و پام رو بسته و البته من هم موجود چشم و گوش بسته ای هستم و از این قبیل حرفها...پیشتر هم عمو سیبیلو، هم افروز درباره ش نوشته بودن، افروز که وبلاگشو ترکوند، خدا عمو رو نگه داره برامون، آمین...

* ما تو خونه داریم سگ لرز می زنیم، اون وخ این موجودات نازنین در حال فعالیتن، سر جدتون بگیرید بخوابید بذارید مام بخوابیم:((! چه اعصاب راحتی دارن این گربه های خل وضع! تو این هوای سرد برفی... خودشون به جهنم نذاشتن ما عاقلا -مخالف خل وضع- هم بخوابیم:| 

+ لینک پست عمو جانhttp://mrmustache.blogsky.com/1393/10/08/post-823/گربه


نظرات 10 + ارسال نظر
هوم 1394/11/09 ساعت 20:09

خب چی کار کنن به جاش؟ :دی به جز این آپشن دیگشون اینه که برن توی جوبی چیزی دراز بکشن در و دیوارو نگاه کنن و بلرزن!

:|
آقا این پدر سوخته ها بلدن چی کنن همیشه تو لاستیک ماشینمونن عوضیا:|
حوصله شون سر میره فکر کنم سرما بهانه ست.

:))))))))) گربه ها هم بلا شدن !:)))

شدیدا:| :دی
البته زندگی خودشونه روابط نامشروعشونم به من نوعی مربوط نیست:|||

اصلن شب فرصتیه واسه نخوابیدن!

بی خود من باید بخوابم :|
گربه فردا صبحش کار نداره من کلی کار دارم برادر صبح سر درد میشم:دی

ساده خان 1394/11/09 ساعت 16:55

گربه خر است:|

گاو نر است حتی :|

من با خاکبرسریشون مشکل ندارم فقط نمیفهمم چرا شب وقتی تو تاریکی و خلوت کوچه دارم از کار به خونه برمیگردم یهو مث وحشیا میپرن جلومو می جیغن،موجین فک کنم:|

آقا فقط بذارن من مفلوک بخواااابم همین:|
من غلط بکنم تو زندگی خصوصی مردم دخالت کنم!
اون کاری که با تو میکنن با منم میکنن منم از گربه می ترسم تا حدی:|

:))))))))) یه سنگ میزدی بهشون میگفتی دو ماه دیییگه
الان وقتش نیییس

:)))))))) مریم تو چرا اینقدر نامردی آخه؟
گناه داشتن من مزاحمشون نشدم:|

سلام

آخی، گربه ها نازند و گویا خیلی هم سرمایی نیستند.

سلام به به همسایه ^-^
خیلی آقا طاها... ولی واقعا شبا صداشون اذیتم می کنه :((

***** 1394/11/09 ساعت 07:33

مگی شوخی نکن تو این برف و سرمااا
اخه میدونی میگن خاک بر سری باعث عرق کردن و گرما میشه شاید برای اونه!:))))

؛) گفتن لازم نداره تحرک باعث تعریق و گرم شدن میشه:|

مهری 1394/11/09 ساعت 03:17

مگی یادت میاریم بمون بری سر خونه زندگیت بعد که خوابستین خودتونو گرم کنین میگیم این گربه ها بیان پشت سرتون حرف بزنن
خصوصبمو بخون جواب بده ولب تایید نکن خوشگل خانوم

:| این چه حرفیه بابا...
:دی
اصلا جوابی ندارم آخه شاید همینه که شما میگی!
من جدی تا الان فکر می کردم صدای زایمان گربه ست.

جولیک 1394/11/09 ساعت 03:01 http://platelets.blog.ir

لامپ:))

والا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد