مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ساعت خواب و بیداری

همه ی عمر درگیر بودن باهام سر دیر خوابیدنم، حالا که به سختی برنامه زندگیم رو تغییر دادم و پیش از 12 می خوابم و 5.5 6 صبح خروس خون بیدارم و سرحال، هرشب انواع غر رو باید بشنوم که چطور خوابت می گیره، چقدررر زیاد می خوابی، همه ی عمرت خوابی و از این قبیل حرفها...


+ بابام ولی عشق می کنه، صبحا دوتایی کلی حرفای خصوصی می زنیم و دو تایی صبحونه مفصل به بدن می زنیم ^-^

+ ما سالهاست عادت به نوشیدن چای شبونه داریم، حالا خونواده احساس می کنم من رفیق نیمه راه شدم!

+ برخلاف خانواده که میگن من زیادی می خوابم، بابالنگ دراز معتقده من کلا نمی خوابم و اینو مستند بر ساعت ایمیل های ارسالیم میگه! من با هردو مخالفم و فکر می کنم خوابم به اندازه ست.

نظرات 4 + ارسال نظر
گلابتون بانو 1394/11/10 ساعت 15:27

خوبه که تونستی ساعت خوابتو تغییر بدی کاری که من هنوز نتونستم انجام بدم!

خب با بچه خیلی سخته بانوی عزیزم :)
من خودمم و خودم، با اونحال خانواده رو ساعت خوابم تاثیر گذارن و من باید بیشتر مراعاتشونو کنم و دیرتر به رخت خواب برم!!
وای به حال روزی که نی نی هم وجود داشته باشه:)

سهیلا 1394/11/10 ساعت 09:09 http://nanehadi.blogsky.com

خوب دلشون تنگ میشه.هر چقدر دوست داری بخواب.والا برای خواب هم باید جواب پس داد.

چشم فقط هی نگن چقدررر می خوابی و راحتم بذارن:دی

منم درگیری خواب دارم با خانواده، ولی هیچ وقت سعی نکردم زودتر از خانواده بخوابم چون کوچکترین صدا هم اذیتم میکنه

من اذیتی نیستم کلا بی آزارم خوابم بیدارم کاری به کسی ندارم:|
صرفا اینا میخوان بیدار باشم که شلوغ کنم خونه رو همین

باران 1394/11/09 ساعت 00:55

سلام خوبین شما ؟:)
بنظر من که بدنت رو وقتی عادت بدی به خوب خوابیدن دیگه چه سه ساعت چه 4ساعت هیچ ایرادی نداره ! ژاپنی‌ها الان مگه کم میخوابن؟! نه درست میخوابن درست خوابیدن شرط خوب خوابیدنه.
ولی بنظر من تو تازه خیلی هم خوب میخوابی
به خونواده عرض کنین باران از نحوه خواب و خوراکتون راضیه اصلا :-D

سلام بانو ممنونم
مچکرم که درباره ساعت خوابم نظر دادی و تایید کردی؛) هاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد