مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آرزوهای کوچیک

دیدن یه دختر و پسر شاد و خوشحال که با هم زیر برف خدا قدم می زنن.


+ من که خونه ام، میشه یکی اینجوری از جلوی خونمون رد شه؟

نظرات 14 + ارسال نظر

از اونجایی که من صبح تا شب توی خیابونم تا دلت بخواد میبینم با ماشین، پیاده.. رو موتور. :)))

جای مام لذت ببرید پس؛)
من خوشم نمیاد اونقدرا از دیدن چنین صحنه ای ولی برفیش حس و حال خوشی داره که امروز دیدم! خدا رو شکر :|

nana 1394/11/08 ساعت 13:59

ما که امروز برف بازی میریم
دوست داشتی بیا ساعت 4پارک مفاخر واااییییی
امروز پُرن تو خیابون بیا ببین

http://zedfagirl.bl o g.i r/

منم بات آشتی ام :)))

اونم آشتیه :)) ؛)

از جلو چشای من دورشون کنین یه شرایط بغرنجیه که ممکنه با شات گان دوتاشونو بترکونم به عاشقانه شون پایان غمناک بدم:|

ای بابا چقدر خشن ناکی سارا :| دهه :/

omid 1394/11/08 ساعت 09:59

بریونی ندارین؟ داخل رشت یا شما ندیدی؟

چ فرصت شغلی خوبیه
البته اگه اونجا مردمش بریونی خور باشن

به شخصه با احترام به سلایق مناطق مختلف می تونم بگم خانوادگی دوست نداریم.
رشتی ها خییییلی شکم پرستن خیلی همین بس که تو گینس هم متنوع ترین فرهنگ غذاییمون ثبت شده
ما شونصد مدل نون کلوچه و خورشت با انواع گیاه ها داریم، ممکنه بریونی جواب بده
و ممکنه هم نه!!! نمی دونم واقعا :/

+ فک کنم نداریم دوستان رشتی کمک لطفا

اگر رد شدن با سیب زمینی بزن تو سرشون یه کم بخندیم :))) یه همچین با احساسیم من

از دست تو مریم :))
کوچه ی ما خیلی عشاق به خودش دیده...حالا ما تو یه بن بست کوچولوییم اینا میان اینجا کارهایی می کنن بس عجیب:|||
فک نمی کنن ما از پنجره به همه چیز اشراف کامل داریم:/

***** 1394/11/07 ساعت 22:39

انزلی خیلی برفه
من بریونیی میخوامممممم

عجب:) اینجا خیلی نیست، البته خب خیلی ها نسبی هستن چه بسا که رشت برفش بیشتر باشه و من بگم خیلی نیست:|
بریونی؟
اینجا اصفهانی زیاده بگو بفرستن برات :| درست کنید خب ^-^

***** 1394/11/07 ساعت 21:24

مگی تو رشت یا انزلی جایی بریونی میفروشه؟؟؟؟

نمی دونم متاسفانه
تو رشت ندیدم واقعا انزلی هم خب صرفا میام میرم خونه آشناها به اون صورت به شهرش آشنا نیستم.

شاد کردن دل مومن از اوجب واجباته خو!!
به اونجاش فکر نکرده بودم دیگه!

بنده ی خدا مومن! مومن:دی
نه مگهان بی دین و ایمون:))
فکر کنید به اونجاش ما اینجا دختر نداریم تو همسایه هامون بهتون بدیم دستشو بگیرید ما رو خوشحال کنید :|
همه پسر دارن

عارفه 1394/11/07 ساعت 18:01

خب خب خدا دلش برام سوخت و یه برف زیبا هم به شهر ما هدیه داد
مرسی خدا جون برف امسالتم میذارم پای کادوی تولد
به بهونه خرید از مغازه یه قدم کوچولو هم زیر برف زدم
البته تنها قدم زدن کجا و بایار قدم زدن کجا

الهی شکر ^-^
انزلی برفه؟ باید به فامیلا اس ام اس بدم و جویای احوالشون شم...
وقتی برف میباره فامیلا از انزلی هر یه ساعت یه بار زنگ میزنن بهمون...:دی
چرا ازشون خبری نشده؟

پول میگیرم جلو خونتون قدم میزنم

:)))))
ارزش داره؟! خدایی دست کی رو می خواین بگیرین تا اینجا بیارین:/؟:دی

آویشن 1394/11/07 ساعت 14:07

چه برف قشنگی هم میباره واقعا

خییییلی آویش *-*
دارم از ذوق می میرم اصلا

عارفه 1394/11/07 ساعت 12:45

یادش بخیر سال ۹۰ درست فردای جشن ازدواجمون چنان برف قشنگی اومد انزلی که من همش به همسر جان میگفتم این هدیه عروسی خدا به منه وگرنه ۲۵ اسفند چه وقته برفه چقد بنده خدا رو کشون کشون میبردم زیر برف که قدم بزنیم یه بار به بهانه خرید ماهی قرمز یه بار خرید سنجد
فک کنم همسر آرزو کرده دیگه هیچ وقت خودش و برف همزمان جلو چشم من نباشن دیگه بعد اون من بودم و برف بدون همسر جان
با عرض پوزش کامنت من از پست شما طولانی تر شد
لطفا جای منم ازتماشای برف لذت ببر

یادمه یادمه اون روزا رو...
اینجا هم برف باریده بود، یادش بخیر ما پنج تایی شاید 3ساعت تو خیابونای رشت دور زدیم.
بعد رفتیم ساندویچ و سیب زمینی خریدیم از خاقان سابق(یکی از ساندویچی های قدیم رشت که از بچگی ازش خرید می کردیم،گلسار) و تو ماشین خوردیم و درا رو باز گذاشتیم و لذت بردیم ^-^
خیلی خوب بود حس و حال کامنتت عزیزم
ممنونم که برام نوشتی :) چشم

Amer 1394/11/07 ساعت 12:07

ایشالا قسمت خودت :)

مکه ست مگه قسمت خودم باشه:|¿
از دورش قشنگه:دی
از این جلف بازیا به ما نیومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد