مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از حجت اشرف زاده تا سالار عقیلی و وقایع اخیر

از بین کنسرتهای مختلفی که در طول عمرم رفتم، شخصیت جناب حجت اشرف زاده برام خیلی دوست داشتنی تر و واقعی تر از دیگر خوانندگان بود. یکجور ناب مثل فیروزه ی خالص و بی هیچ رگه و ناخالصی... میدونید که من چقدر فیروزه رو عاشقم...

شخصیت علیرضا بدیع جان هم همونقدر آروم و دوست داشتنی بود، من ایشون رو عجیب دوست دارم و دلیلش هم همون فیروزه بودن و ناب بودنشونه... وقتی از کنسرت بیرون می اومدم بیشتر از همیشه دوس داشتم هردوی این عزیزان رو...

خب حالا برسیم به خاطره ی دیگرم، نمی خوام جناب سالار عقیلی رو زیر سوال ببرم، یاد حتی بگم کارشون بچگانه! بوده که وارد شبکه ای شدن که بی شک مطلعن مورد تایید کشورمون نیست، فقط می خوام از حسم به صداشون و خودشون بگم، واضحه که صداشون رو دوست دارم عمیقا، خصوصا اشعاری که در وصف ایران خوندن رو!! بیشتر از باقی آهنگهاشون می پسندم.

حالا از حسم بگم که صرفا نظر شخصی منه، یادمه بعد از کنسرتشون گفتم حس خوبی ندارم بهشون و ای کاش اصلا کنسرتشون رو نرفته بودیم-با وجود اینکه صداشون خیلی گوشنواز بود از نزدیک-و هم میدونستم و هم نمی دونستم چرا، حالا مطمین تر شدم از حسم، اون زمان دلیلم مشخص بود، بهم برخورده بود چراکه ایشون هیچ هزینه ای برای اجرای کنسرتشون نکردن درحالیکه ما پول خوبی بابت خرید بلیت پرداخته بودیم، همراه همسرشون تشریف آورده بودن و خبری از تیم ارکستر نبود. در واقع ما هزینه رو فقط برای صداشون تو یک فضای بد و بی هیچ دکوری پرداخت کرده بودیم، فقط برای صداشون...!

تصورو انتظار من از کنسرت تنها یه خواننده نیست که بنشینه و آواز بخونه، من توقع دارم نوازنده ها حضور داشته باشن، توقع دارم تو ذوقم نخوره وقتی به بک گراندشون نگاه می کنم...دکوری در کار باشه که خب نبود، و به جرات می تونم بگم بدترین و ضعیف ترین کنسرتی که تو طول عمرم رفتم کنسرت ایشون بود، صداشون رو دوست دارم هنوز، ولی...


+ تو کنسرت حجت اشرف زاده ی عزیز، یه آقایی درست جلوی چشم ما از حال رفتن و تیم ایشون خیلی درست عمل کردن و همه تلاش کردن برای به هوش آوردنشون و سرم و ... رو زود بهشون رسوندن. به خواننده گفتن ادامه بده که ازدحام نشه، ایشون در شرایط استیصال ادامه دادن به خوندن در حالیکه سعی می کردن نگاهشون به فرد بدحال نیفته و حواسشون پرت نشه خلاصه به سختی یک شعر دیگه خوندن و بعد تقاضا کردن مردم جلو رو خالی نگه دارن هنگام خروج، امروز خبردار شدم این خواننده ارزشی! حتی برای عیادت رفتن خونه ی فرد بیمار، حال دلم خوش شد، چقدر یه سری اتفاقات باعث میشه آدمهای دور و برمون رو بهتر بشناسیم! لذت بردم از این حرکت شهرستانی جناب حجت اشرف زاده، تو کشوری که واژه ی شهرستانی! فحش محسوب میشه، من دوست دارم سادگی و عشق ناب و پاکی بی ریا رو به شهرستانی بودن نسبت بدم.


+ به نظرم آقای عقیلی هم احتمالا صرفا" برای تبلیغات کنسرتشون در شبکه من و تو حضور پیدا کردن...همونطور که سعی کردن هیچ هزینه ای برای کنسرت اینجاشون نکنن و خب طبیعیه که پول اینجوری بین تیم نوازندگان تقسیم نمیشه و خودشون تنها سودش رو میبرن، باید انتظار داشت که فقط برای تبلیغ و فروختن بلیتشون پا تو شبکه ای بذارن که حتی ممکنه براشون مشکل ساز شه...

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام خوبه باز شما کنسرت رفتی منکه تا حالا توعمرم یه بارم کنسرت نرفتم
ولی باحرفتون موافقم آقای اشرف زاده واقعاصدای نابی داره اشعار علیرضا بدیع هم نابه
درمورد سالار عقیلی هم همون حسی که شمادارید رو من بعداز برنامه خندوانه که اومده بود پیداکردم...یه جورایی نچسب ولی صداشو دوست دارم

ایشالا میری ^-^
اتفاقا من تو اون برنامه دوسش داشتم، یعنی میگفتم کاش نرفته بودم کنسرتش اصلا ؛)

داشتم فکر می کردم آخرین باری که در ایران کنسرت رفتم کی بود!....

سالها پیش بود. خیلی قبل.

یاد حرف کسی افتادم (اومده بودن خواستگاری)تمام حرفشون این بود که من رشت ابدا کنسرت نمیرم، یا تهران یا خارج از ایران :|

+ جاتون خالی پس:)

نیکیا 1394/11/06 ساعت 17:15 http://nikiya.blogsky.com

من عاشق آهنگایی بودم که درباره ایران میخوند....حیییییف....

دستش درد نکنه ایشالا بازم بتونه بخونه :دی

کنسرت های سیروان همیشه عالین :)
خیلی خوبه تو هم شرکت کردی و دیدی , فکر کنم از کنسرت سیروان به اینور هر کنسرتی رو کنسرت نمیدونم

میگن فرزاد فرزینم حسابی خرج می کنه! من که هربار اومد نشد برم و یا پولشو نداشتم:دی
اوهوم خیلییی هم موجود شادابیه خدایی آدم تو کنسرتش زنده میشه

منم مثل تو برام خیلی مهمه توی کنسرتی که میرم دکور و نور و گروه نوازنده باشه و این رو یک جور اهمیت دادن خواننده نسبت به مردم میدونم , تابه حال کنسرت های سیروان خسروی رفتی ؟

بله عکسشم همینجا هست ^-^
سیروان واقعا خرج کرده بود به نظرم :) بگذریم که شاید محبوب نبود آنچنان برام ولی واقعا لذت بردم تو کنسرتش فاطیما
خوبه که حرفمو درک کردی ^-^

آویشن 1394/11/06 ساعت 15:21

مگی خط آخر گفتم که دید کلی خودمو نسبت به اوضاع موسیقی الان تو ایران گفتم.
وگرنه متوحه شدم.حق میدم بهت.کلا که والا تو رشت و شهرایی غیر از تهران پول بلیط و ارزون نمیگیرن و تو سالنی برگزار میکنن که نه سیستم صوتی خوبی داره نه اینکه دیوارش آکوستیکه.کلا حرفم آدم میزنه میگن چون سخته خواننده و گروهش بیان شهرستان و هزینه هتل و این صحبتا ما مجبوریم پول بلیط و گرون بگیریم.ولی خداییش کنسرت برج میلاد کجا و کنسرتایی که اینجا برپا میشه کجاست.
حرکتش که جای نوازنده فقط خانومش و آورده بود قبول دارم حرفه ای نبوده ولی خب تو دوره ای که وقتی گروه تشکیل میدن کلی باید پول نوازنده بزن زیادم عجیب نیست خواسته کل پول دو لپی بره تو جیب خودش.
میدونی در کل کسایی که به موسیقی از دید هنریش نگاه میکنن کارای اینجوری انجام نمیدن...گرچه باید تو ایران همینجور بود تا به یه جا برسی.لیاقت آدم کار بلد و ندارن تو این سیستم.

اوهوم همه حرفات درسته آویش
من خیلی کنسرت رفتم تو همین رشت آخه هیچ کی در این حد خساست نکرده بود خدایی
همه با گروه میان:/
این خیییلی دیگه به فکر جیبش بود. بازم انکار نمی کنم علاقه م به صداشو البته:دی

آویشن 1394/11/06 ساعت 15:11

اصلا مشکل وزارت ارشاد فقط رفتن سالار عقیلی به شبکه من و تو نبوده،اگه با دخترای مجری مثل ندا جناب عکسای سلفی صمیمی نمیگرفت انقدر ردش زوم نمیکردن که اسمشو بخوان از اجرای دهه فجر حذف کنن و فقط گروهشو نگه دارن.البته اینو منکر نمیشم که کلا دست اندرکاران با شبکه من و تو مشکل دارن. و بازم اگه بیاد چهارتا آهنگ سفارشی براشون بخونه میزارن رو سرش و حلوا حلواش میکنن.
کلا من خودم همیشه برام اول از همه صدای خواننده مهمه تا اینکه اخلاقیاتش چجوره و با کی رفت و آمد داره،بگذریم که بیشتر افرادی که تو ایران هستن اینجور فک نمیکنن و همیشه هنر و با دین و سایست قاطی میکنن و نمیتونن به تنهایی از هنر لذت ببرن.اینجور افرادو ول کنی شنیدن صدای مدونا رو هم حرام میدونن چون که مثلا تو این سن و سال رفتارای مورد دار داره،بعد خانوم گوگوش و نمیبینن چرا،چون خوب ایرونیه ایرونیام عادت دارن هرچی حرف بده به خارجیا نسبت بدن و و خودشون و بزارن تو ردیف اول بهشت.
+مگی این چیزایی که نوشتم منظورم به تو نبود.فقط حس خودم نسبت به عکس العملی که جدیدا نسبت به هنرمندا تو ایران پیدا شده و دارن روز به روز موسیقیمون و نابود میکنن.

خب حرفت درسته تقریبا باهات موافقم
ولی من واقعا برام مهم بود که وقتی پول دادم کنسرت درس درمونی برم.
الان صرفا حرفم اینه که واسه پول آدمها همه کار می کنن گویا...
اصلا بحث سیاسیشو کاری ندارم خدایی :|
ولی انگار حرفم مفهوم نبوده چون اکثرا درباره اون قسمت سیاسیش نظر دادن:|
من صرفااا نظرم اینه ایشون ارزش قایل نشدن واسه مخاطبانشون و صرفا به سود بیشتر فکر کردن و هیچ هزینه ای نکردن که ما 4تا موسیقی خوب زنده بشنویم!

مرضیه 1394/11/06 ساعت 12:13

اینجانب سالهاست که با تلویزیون خداحافظی نموده و ترجیح میدم سریال های آمریکایی بی بار اونور رو به صورت غیر حلال دانلود و سپس مشاهده نمایم
ضمنا من اشاره ای به اینکه کدوم ور برنامه هاش پر بارتر هست نکردم. اما چندان توفیری ندارن از نظر بنده.

منم خیلی کم تلویزیون تماشا می کنم از هردو نوع خوبش رو می پسندم:)
سریالهای اون ورم شما بی بار خوندین چون احتمالا فکر کردین نظر من اینه چون قطعا نظر خودتون این نیست که تماشاش می کنید.
درهرحال باید بگم از نظر من هم سریال ها و فیلمهای آمریکایی ابدا بی بار نیستن.

مرضیه 1394/11/06 ساعت 11:47

سلام
چه اشکالی میتونه داشته باشه که آقای عقیلی توی یه کانال تایید نشده توسط کشور حضور پیداد کنن؟؟ اصلا چرا باید اهمیت داشته باشه این موضوع که این کانال مورد تایید باشه یا نه؟ اصلا ملاک تایید کردن این آقایان چه چیزایی هست؟؟ بر خلاف شما من که به شخصه اگر توی کانال مورد تایید حضور پیدا می کرد راجع به ایشون تجدید نظر می کردم، انقد که این کانال های مورد تایید پربارند. هر چند می دونم فکرم اشتباهه و هر کس میتونه عقاید خودشو داشته باشه و نباید همه چیز رو قاطی سیاست کرد.
مگهان اگه لحن غیر لطیفمو دوس نداشتی ببخشید دیگه

اصلا مشکل من اینه که برای خودشون مشکل ایجاد میشه:| وگرنه من مشکلی با این قضیه ندارم که خودمم این شبکه رو گهگداری دنبال می کنم حتی
من مشکلم اینجاست که کلا ایشون به این فکر نکردن که چه ماجرایی در پیش خواهد بود با این حرکتشون و صرفا برای جمع کردن مخاطب و فروختن بلیتهاشون اومدن تو یه برنامه...
ایرانیش هم بود چهره ی خوشی برام نداشت، حرف من این بود که سالار عقیلی اصلا قصدش این نبود که مخالفتش رو با جمهوری اسلامی اعلام کنه، بلکه برای فروش بلیتش رفت و صحبت کرد:||| مشکلم با همون هزینه نکردن و بی احترامی به شعور من مخاطب در کنسرتش بود:|
مشکلی با تفادت عقیده ها ندارم.

+ کانالهای این ور بی بارن و اون ور پربار؛)؟ ما هردو طرف رو داریم هیچ کدوم به لعنت هیچی نمی ارزن:دی

سهیلا 1394/11/06 ساعت 09:07 http://nanehadi.blogsky.com

اخلاق خیلی مهمه.حتی یه دکتر هم اگر اخلاقش خوب نباشه نمیتونم بهش اعتماد کنم.

خیلی خیلی مهمه...
من به شخصه شاید صدای آقای عقیلی رو دوست تر داشتم پیش از کنسرت هردو
ولی الان برام تو دو فاز جدای خیلی معمولی!-عقیلی- و فاز خیلی دوس داشتنی و گرم-حجت اشرف زاده-قرار دارن

سیاهچاله 1394/11/06 ساعت 09:06

من با امید موافقم...
کنسرت خیلی کم توی کرمان برگزار میشه... توی شهرستان های کرمان که دیگه خیلی خیلی کمتر :/
منم کنسرت نرفتم تا حالا

تو روحت تو هم کرمانی بودی من نمی دونستم:دی
هشتو نی کنسرت چی هسه اصلا؟

+ هش کار نمیشه کرد ور باعث و بانیش میبا نفرین کرد:))
+ رفسنجونی :|¿

omid 1394/11/06 ساعت 06:35

جدیدا ی دوره بهتر شده
نبود سالن اجرا شاید ی دلیلش باشه
سالن ورزشی قبلنا اجرا میکردن
الان چندتا مکان هست ک دیگه اونجا برگزار میکنن

شاید افرادی ک باید از داخل استان هماهنگ کنن با طرف ک بیاد خیلی کمن و خیلی تلاشی نمیکنن
پاپ وضعش نسبت ب سنتی عالیه سنتی ک اصن خیلی کم یادم نمیاد واقعا
اصن برگزار شده تو این چند سال یا ن

البته با همه این صحبتها من دوبار ناصر عبداللهی رو از نزدیک دیدم کرمان با گروهش، و اجراش
این آخری گفتم بگم محض ایجاد حسادت

اینجا هم سالن کنسرت نداشتیم و همچنانم نداریم ولی خب دو سه تا آمفی تاتر و اینا هست که الان شده واسه برگزاری کنسرت...

درباره جمله آخر بگم منم دو بار ایشان را دیده ام:دی
خدا رحمتشون کنه، یه بارش اینقدر شاد بودن همه فکر کرده بودیم مست هستن :|
کنسرتاش با اینکه تو فضای خیلی بدی بود خودشون عالی بودن:) خدا رحمتشون کنه

***** 1394/11/06 ساعت 02:35

من ی سوال دارم ببین فقط ی سواله چون برام مهمه کاری ب کسی ندارم میتونم بپرسم کنسرنای اخیر تو رشت بلیط هاش چند بود؟؟؟

بلیت کنسرت کی؟
بله همای خیلی مناسب بود گویا 60خریدن خانواده ردیف سومش رو
وی آی پی الان فکر می کنم 80 تومنه راستش یادم نمی مونه قیمت ها رو ولی با یه سرچ فکر کنم بتونی بیابی
کنسرت حجت اشرف زاده هم قیمتش 90 تومن بود(وی آی پی لاین سی)

omid 1394/11/06 ساعت 02:01

مگهان خشن میشود

خشن نبود گفتم یکم ماجرا رو نمکشو زیاد کنم

کنسرت سالار ندیدم اصن مگه کرمان میان این دوستان



صحیح میگین کاملا درباره رفتن یا نرفتن توی شبکه

خشن نه... صرفا دارم از تفاوت ها حرف میزنم، همین تفاوتهای ظاهری که من عام میتونم ببینمشون و درباره شون نظر بدم.
چرا اونجا کمتر کنسرت هست؟ رشت یکی از شهرای پر کنسرته و خواننده ها اصولا راضین بس که ما مردم شاد و سرخوش و کنسرت دوستی هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد