مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

:(

خواب طولانی بعد از ظهر حالمو بد می کنه و از 7که پاشدم غم دارم، دلم می خواد جیغ بزنم و نمیشه.

حالم بده گریه دارم...:((


+ تماس هاش که باز بی پاسخ موند.

نظرات 11 + ارسال نظر
*زهرا* 1394/11/06 ساعت 23:58

یاد این تیکه از اهنگ چاووشی افتادم ک میگه:
مثل خواب بعدازظهر تلخه اما میچسبه :)
نمیدونم برات اتفاق افتاده یا ن؛اما وقتایی ک از خواب بیدار میشی و میبینی ساعت 6هس؛اما نمیدونى صبحه یا شب!!اون بدترین حالته بنظرم:))
من از اینکه شبش قراره ب زور بخوابم متنفرم:\

عاشق اون تیکه شعرشم منم ^-^
واااای دقیقا همونجوری شده بودم اگه نمی خندین باید بگم رفتم وضو بگیرم نماز صبح بخونم حتی!!!
در این حد نفهمیدم فقط از حرف خواهرم که صحت خواب! می گفت حدس زدم غروبه:|

چه حس مشترکی!
بیزارم از خواب بعد از ظهر
خصوصن توی این روزهای کوتاه که چشم به هم میزنی شبه

:(
من اصولا خوش اخلاقم ولی وای وای وای به حال روزی که از دنده چپ بلند شم:| دیروز که هوام تاریک بود دیگه مزید بر علت

سیاهچاله 1394/11/06 ساعت 09:08

چرا خواب عصر اینجوریه؟ انگاری با خودش دعوا داره :/

آها بوخودااا

Amitis 1394/11/06 ساعت 01:28

به قول دوست پسر نحس شدی:) هر وقت بعد از ظهر می خوابه هوا تاریک بیدار میشه اینو میگه!

وااای خیلی خوب میگه...
هوا تاریک بود و منم به اولین کس ممکن گفتم دلم می خواست نزدیکم بود تا میشد میزدمش...
واقعا اگر کسی بود این کارو می کردم احتمالا آمیتیس:((

بریدا 1394/11/05 ساعت 23:58 http://brida.blogsky.com/


خوب باش لطفا:)
حال کردی به سبک خودت گفتم؟ :دی

بله به سبک خودم اون لطفا رو گفتی؛)

نهال 1394/11/05 ساعت 23:22 http://fazmetr.blogsky.com

منم دقیقا همینم ، خوابیدن عصر حالمو بد میکنه و نمیدونم چرا اصلا به خودم اجازه میدم که بخوابم
مخصوصا وقتی میخوابم و وقتی که بیدار میشم شب شده :(

واقعا منم نمیدونم چرا این اجازه رو به خودم دادم که شبم حالا بدخواب میشم:@
وای همون شب شدنه حالمو دگرگون کرده بود.

عارفه 1394/11/05 ساعت 23:09

اره زیاد که می خوابی و پا می شی شب شده دل ادم می گیره
منم غصه امه و نمی دونم چرا

اوهوم غصصصصصه ها غصه

دل آرام 1394/11/05 ساعت 22:34

اون دوستت که نویسنده بود داستانش چاپ شده بود رو گم کردم. آدرس وبلاگش چی بود؟

اون دوستمون که هنوز کتابشون چاپ نشده امروز رفتم وبلاگشون دیدم دادن برای خوندن و ادیت...

+ MEHRAN.BLOGSKY.COM

دل آرام 1394/11/05 ساعت 21:27

مشکوک می زنی مگی.
خواب این وقت سال بعد ناهار خوبه. مثلا نیم ساعت حدود 1-2. من هم اگه خیلی خوابم حالم بد میشه

:(
نه بابا مشکوک نیستم... حالا کم کم میام توضیح میدم یه چیزایی رو...
دقیقا بیشترش وحشتناکه من نزدیک 3ساااعت خوابیدم

باران 1394/11/05 ساعت 21:15

:(

سارا 1394/11/05 ساعت 21:15

چته مگی؟!

گریه دارم نقطه.
حالم خوبه تقریبا نقطه.
نگرانم خیلی نقطه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد