مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شیرین لبی، شیرین تبار

آقا همای می خونه به منم ربطی نداره... :|

همای خوبه دختر روسه هم راه میره قر میده می خونه فکر کنم باید ترجمه ش کنم بدونه اینی که می خونه یعنی چی:))


" کندوی کامت را بیااار

در کام بیمارم گذااااااار"

نظرات 8 + ارسال نظر
من... 1394/12/14 ساعت 14:02 http://rozhh.blogfa.com

عاخر یک شب من از گیسوی تووووو
خود را بیاویزززززم به داااااااااااار ^_^
د اخه چقدددد میتونه یه عاهنگ لامصب باشه ^_^

د آخه محشره...محشرررررررر
این آهنگ منو یاد یه قراری میندازه، قراره اگه یه اتفاقی بیفته این آهنگ رو به کسی تقدیم کنم، تا وقتی تقدیم نکردم حق نداره حتی گوش کنه بهش:|

الهام 1394/11/01 ساعت 20:16

این آهنگو پسندیدم:)

نوش جانت...
ایشالا با گیسوانت کسی خودشو به دار بیاویزه:دی

لامصب!
چه می کنه این آهنگ با احساسات آدم!
از اون آهنگاست که چندین ساله میشنوم و هر بار لذت می برم و تکراری نمی شه
اصلا همای را بسیار دوست می داریم و به تو بسیار حسادت می کنیم که کنسرتش در شهرت برگزار شده! تازشم!

واااای نشد نشد
میدونی منم عاشقشم فردا و پس فرداش سخت ترین امتحانم بود.
هماااای میره کرج کنسرت بذاره هاااا ایشالا شیرازتون مست کنه؛)
به زوووودی

x 1394/11/01 ساعت 09:37

کجاش دقیقا جالب بود ؟!

ممنونم که اجازه دادید

اره مشهور شدید رفت

اینکه پسندیدید؛)

delaram 1394/11/01 ساعت 08:56

این همای سی دی هم بیرون داده؟

واااای وای آلبوم آخرش عااالیه!
در شب گیسوان تو هست اسمش حتما اورجینال تهیه کنید.

چقدددددددددددددر زیاد عاشق این کارم...
آخر من از گیسوی تو...

منم عااااااشقشم:) ؛؛)
من البته نباید خودمو به دار بیاویزم با زلف پریشان کسی... ولی خب دوسش دارم:دی

شباهنگ 1394/11/01 ساعت 07:02 http://nebula.blog.ir

کندوی کامت را بیااار، کامت رو کامنت خوندم :)))))
یه ساعته دارم روش فکر میکنم که ینی چی؟
ینی کامنت بذار؟
:)))))
ینی کامنت شیرین بذار؟
:)))))))))))))))

:)))))))))))
با سللم شباهنگ کوچولوی جان
عزیزم منظورش دقیقا همون کامنت بوده
جایزه ی کامنت طلایی سال مال خود خود تو

x 1394/11/01 ساعت 02:17

هنوز هیچ کدوم از پست هاتون رو نخوندم فقط طبق اول رفتم سراغ توضیحات وب

+ اجازه هست اگر زمانی وبم رو راه انداختم ٬ این توضیح رو بذارم برا
؟

البته با این شرایط که اولش بگم به قول مگهان:.....

+ من گنگ نویسی داشتم یه زمانی فقط‌توضیحی نداده بودم در موردش‌بعد دوستان هر‌دفعه در مورد گنگ ها توضیح می خواستن به نظرم دوای درد منه این توضیحات:))

چقدر جالب بود کامنت!
هاها بله اینجوری من مشهور میشم؛)
خواهش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد