مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چشم و چراغ می رسد...

پیشنهاد امروز هدفون...

+ قلاش-محسن چاوشی

+ به قول سپیده جان مشدی 

قر 

قررر

قررررر

قررر

نظرات 15 + ارسال نظر
تک مُدی 1394/10/30 ساعت 19:24 http://unimodal.blog.ir

اوو مگی
چقد پُست عقبم من
البته میخوندمشون، توی کامنت عقبم :پی
اینو من به وفات فردا رسیدم نمیتونم برقصانم
ولی چاووشی به نظرم اهنگاش گزینشی خوبه
امیدوارم اینم جزشون باشه

کامنت لازم نیست که جانم...بخون و برو اصلا نخون و برو حتی:) تو این شلوغی چه کاریه؟!
منم کلا صداش رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه همشون رو دوست داشته باشم. اینم مدت داره و میدونم زود دلمو میزنه

زیتون 1394/10/30 ساعت 17:52

آیا شما خوانندگانی را که خاموشکی شما رو میخوانند و دوست تان دارند و شلوغند و وقت کامنت ندارند را آیا میبخشید آیا؟
هانی جانمان چطورند آنوقت؟

معلومه که من خیلی هم دوستشان دارم. اصلا باید مرا ببخشند بابت ر به ر آپ کردنم.
هانی جانتان خوبند، این ترم هم تاپ استودنت سفیر شده و ترم بعد تخفیف 50% می گیره؛)

سهیلا 1394/10/30 ساعت 17:23 http://nanehadi.blogsky.com

انشاله که همیشه زندگیت شاد و نارنجی باشه

ممنونم بانو انشالله زندگی همه...

بریدا 1394/10/30 ساعت 15:42 http://brida.blogsky.com/

اومدم یه قر بدم برم
قررررررر
خب دیگه با اجازه رفتنی شدیم :دی

:دی خوش اومدی

باران 1394/10/30 ساعت 15:26

باش
حساسسس نمیشم هر چی آبجی کوچکه بگه به روی چشمم
ببخشید و ممنون

:* ممنووونم
اینجوری راحت ترم واقعا؛)
چی رو ببخشم؟! شما باید ببخشی؛)

Amer 1394/10/30 ساعت 15:18

نه... (با لهجه چاوشی در آهنگ افسار!)
نه... :))

:دی
:)))

***** 1394/10/30 ساعت 15:00

افسار همین جدیده ک برای شهرزاد خونده؟!

اوهوم گویا شعرش از شهریاره...
من کلا شعرشو دوس می داشتم:)

آهنگ فقط افسار!
نشون داد مجایی یه حبابی بیش نبوده!

بی نظیره لعنتی!
من که اصلا کیف می کنم گوش می دم بهش... شعر درست درمونی داره که خب خیییلی چیز مهمیه

باران 1394/10/30 ساعت 12:07

مگی جون،
اتاق من دقیقا رو به خیابون هستش فکر کن هر روزه خدا این آهنگ
فیلم شهرزاد رو پشت پنجره اتاق با ولومممم خیلی خیلی زیاد از ماشین های عبوری بشنوی !!
اونوقت فیلم که هیچ !! خود آهنگش هم برات خززز میشه !!!

قابل درکه؛)

باران 1394/10/30 ساعت 11:59

من چقد گیج میزنم
پیشنهاده هدفون !!!!!
وای وای چقد من گیج زدمممممممم! ههههههههه
امضا یک عدد باران گیج :دییی
+
عزبزممم (با لفظ جناب خان بخونش) :دی
عزیزم میشه عزیزم نگیییی ؟؟؟؟؟؟
یاد فیلم شمعدونی افتادم اصلا :دی
مگه قرارررررر نبود سر قولتتتت باشی مگییییییییییییییییییی ؟!:))))))))))))

ایراد نداره
ببخشید باران خواهش می کنم رو واژه هایی که استفاده می کنم حساس نشو من دوست ندارم مدام در استرس باشم میخوام یه کامنتی رو جواب بدم هر واژه ای که به ذهن و به دستم میره رو می نویسم بازم شرمنده
جان و عزیزم هم میتونن باشن
پیشاپیش ممنون که دیگه حساسیت به خرج نمیدی

باران 1394/10/30 ساعت 11:22

سلام
این آهنگو من سه روز پیش تو وب آقای روزمرگی دیدم :))
و واقعا زیباست.
اصلا من عاشق ترانه های چاوشیم بجز یه آهنگش اونم چون اینروزا تکراری شده خز شده :||
آهنگ کوجایی ؟ دقیقا کجایی هستش :|||
که اصلا اسمش هم میاد وسط دوسش ندارم حتی :|


+هدفون همون فرزاد فرزینه دیگه هومم؟:))
یاد برنامه های رادیوی افتادم :)))

سلام
چه جالب
اونم قشنگه مخصوصا وقتی که رو فیلم پخش میشه:) من کلا با یه جاهاییش مشکل دارم که نوشته بودم؛)
آخی عزیزم... هدفون! اسم اپلیکیشنمه که رو گوشیم دارم و ازش آهنگ دانلود می کنم

NANA 1394/10/30 ساعت 10:47 http://zedfagirl.blog.ir/

چه خوب که شماهم توربینای منجیلو دوست دارید:)
این آهنگ مثل آهنگ برقصاش عالیه :)

اوهوم منم امروز خوشحال بودم این آهنگش خوشحال ترم کرد اصلا

سپیده مشهدی 1394/10/30 ساعت 10:23


اگه بدونییییییییییییییییییییی با چه سرعتی اومدم که چه کاری رو رهاکردم

:)))))) :*
تقدیمش کردم بهت اون هم نه همینجوری که
با قررررررر
برو به کارات برس:دی :))

اها گفتم که من با تو عمرا تفاهم داشته باشم... :)
بابا حاجی عه پرتقالی م رو عشقه :)))
من رفتم پیش بابا حاجی عه خودم...با شما هم کاری ندارم خانم محترم :دی

وقتی عکسشو دیدم نمیتونستم کامنت بذارم ولی کلی دلم برای بابای خودم تنگ شد...
همیشه به یاد بابا پرتقالی هستم...توی همه ی دعاهام :)
تو رو یادم بره بابا پرتقالی رو یادم نمیره :)

:)))
خیلی لطف داری بهش واقعنی عزیز دلم

+ فاتحه برای بابای جانت خوندم جلبک جان

یه قانون نانوشته هس...
میگه،
جلبک از این اهنگه خوشش میاد....به زرس قاطع مگی هم خوشش میاد
جلبک این اهنگو صد بار گوش داده، فردا مگی میذاره توی وبش و میگه صد بار گوش داده...
جلبک حالش رو به راه میشه تقریبا، مگی هم نیز :))

+ هر وقت خواستم برم دستشویی بهت میگم یه وقت تو یه ثانیه زودتر از من نری ها؟ :)))
تو هم تشنه ت شد بم بگو با هم آب بخوریم :)

چیچینی عه پرتقالیه من :))

جدی :))؟!
تو خونمون اینجوریه که همیشه من و بابام با هم اقدام می کنیم بریم آب بخوریم، با هم اقدام می کنیم بریم مسواک و اینا برای خواب:دی :))

+ حس خوبی بود تفاهمه! ممنانم که گفتی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد