مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آن لحظه ی خوب در آغوشت کشیدنها....

مثلا دلم می خواست حالم اینجوری باشد... 

که البته دیگر می نوشیدن لازم نبود در آن صورت برای من همیشه مست، ولی خب دلم می خواست آنقدر خوب باشد که گلدانهای خانه را پر از گل کنم، که زیباترین جامه م را بپوشم.

فقط یک چیزی فردا که آمد پس فردایش نرود که زندگی به حال طبیعیش بازگردد و من به حال غیر طبیعیم، خب؟

جا دارد بگویم"ای کاش کسی بیاید، که نرود" و مهم تر از آن "ای کاش کسی بیاید که نگذارد بروم..."


+ در آرزوی یک حس خوب پایدار

+ نذر کرده بودم به نماز خواندن به وقت و از سر حوصله پایبند شوم، تا به امروز که حاجت روا شدم، باید بگویم گویا دعاهای من خسته اثر کرده...؟

+ کجایی که یک خسته ی خوشمزه بگویی و نیشم را تا بناگوش باز کنی؟ یا یکی از آن آره های نمکین خوشمزه ت را نثارم کنی مثلا...


نظرات 12 + ارسال نظر

به نام خدا
به سختی

:|

با سلام و احترام
دقیق که میشم،رو کاغذ هنوز شانس واسه خوشبختی داری
خدا را بیشتر تو کارهات دخیل کن تا به قول سپیده مشدی قرررررر

روزات پر از یاد خدا

سلام
:) شانس خوشبختیمو چطو رو کاغذ حساب کردین:|¿

نسترن 1394/10/30 ساعت 10:11

سلام عزیزم
امروز چطوری؟
درسته ... من یکی دو بار بیشتر برات ننوشتم اما خیلی وقته میخونمت
از وبلاگ بز کوهی پیدات کردم
اسمت برام جالب بود ... اومدم اینجا و فکر کنم یه سالی میشه همیشه میخونمت

سلام
امروز عالیم! به قول سپیده مشدی قرررر قر قر
خیلی ممنونم که اینجایین نسترن جان ^-^
من چقدر دوست نشناخته دارم...

سلام
ان شالله همیشه حس های خوب پایدار داشته باشید :)

سلام
ممنون:)

Nila 1394/10/29 ساعت 18:25

چقدر پاراگراف اول دوست داشتنی بود :)

^-^

نسترن 1394/10/29 ساعت 17:16

سلام . چطوری خانم خوشگله؟
دلم برات تنگ شده بود
گفتم بیام اینجا یه حالی ازت بپرسم
خوبی؟ردیفی؟همه چی روبراهه؟

ولی واقعا فکر کن چقدر لذت بخشه حس اینه کسی رو داری که میدونی هیچ وقت نمیره تو هیچ شرایط و موقعیتی و مهمتر اینه توام خواستی بری نذاره بری
حس خیلی خوبی به آدم میده داشتن یه همچین کسی
هر کسی یه دونه از اینا تو زندگیش لازم داره
ایشالا خدا قسمت هممون بکنه یکی از اینا رو

سلام
خیلی ممنونم، جالبه که من نمی شناسمتون...فکر کنم کلا یکی دوبار کامنت گذاشتید درست میگم؟
بازم ممنونم واسه تمام حسای خوبتون:)

دعاهای من خسته اثر نمی کنه ولی!
نمی دونم چرا

اثر می کنه مطمین باشید

به آهنگ و ...
بیا بغلم

"-"
اومدم....

Manic 1394/10/29 ساعت 14:06

:)

بریدا 1394/10/29 ساعت 10:33

:|
هنگم وسط درس خوندن پاشدم اومدم اینجا خب معلومه آدم هنگ میکنه :دی

چرا هنگ آخه:)؟

سپیده مشهدی 1394/10/29 ساعت 09:57

مامانم این آهنگ خیلی دوس داره
منم معمولا وقتی سحر میاد این آهنگ رو میذارم
مرسی مگی جان

چه بامزه سپیده ی عزیزم:*
منم دوس دارمش انرژی و انگیزه زندگی میده بهم

یا به قول سید علی صالحی:
کاش یکی بیاید
که وقت رفتن نرود...
*********
آهنگ هم خیلی خوبه.دوست دارم اینو

بله اشاره غیر مستقیم به گفته ی جناب سید علی صالحی بود:)

خدا رو شکر که دوسش دارین، به من که امید و جون تازه میده اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد