مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آقا دروغه باور نکنید.

مگه نگفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست؟ امسال بهار لعنتی گولمون زد، هی اتفاقای خوب داشت، اردیبهشت اصلا اوجش بود، زندگیمو همچین رنگی پنگی و بالاخص نارنجی پرتقالی کرد که خودمم ماتم برد از دیدنش...

حالا که به آخرای سال رسیدیم و اتفاقا! فصل پرتقاله دیگه خبری از این رنگ محبوب و اتفاقهای خوشایند نیست، هیچم زمستون هیجان انگیزناکی نیست، بلکه خیلی هم الکی و بی خودکی داره می گذره:/ پس فردا کسی اومد گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست از طرف من با پشت دست بزنید دهنش بگید کذبه آقا کذبه! ما تست کردیم با 99% اطمینان فرض H0 رد میشه:|*


* این فرضیه نویسی و رد کردن ادعا در آمار چقدر روم تاثیر گذاشته خداییش:| :دی

+ قول میدم اگه نقیض ادعام رد شد بیام مطلعتون کنم:دی

نظرات 18 + ارسال نظر

به قول داداشم، سال های زوج سال های بدی ان

نه بابا واسه ما خیلی خوب بود، اصولا من همه چیزو عالی میبینم مگر بیماری لاعلاجی چیزی دور و برم باشه:|

تا آخرش صبر کن دختر

صبر می کنمی چشم

Ella 1394/10/29 ساعت 10:47 http://oceanic.blogsky.com

از طرف منم یه پشت دست بزن!

میزنم خدایی اگه بخواد همینجوری سخت و الکی پلکی پیش بره:|

هوم 1394/10/28 ساعت 20:58

چون عادت کردی خوش بگذره! من زمستونی که توش هیچ خبری نباشه و همین جوری بیخود بگذره رو زمستون نیکویی می دونم!

اوهوم درست میگی عادت کردم خوش بگذره
بعد همینجوری الکی الکی داره می گذره...
موقعیت خوش گذروندن هست، ولی انگار نمی خوام امسال رو خوش بگذرونم اقلا

بریدا 1394/10/28 ساعت 11:11 http://brida.blogsky.com

سلام مگهان
گفته بودی ترجمه ی نجفی بخرم منم همونو خریدم دیگه:)

عه گفته بودم؛)؟
خب خیلی خوبه:)

delaram 1394/10/28 ساعت 10:26

مگی برام دعا کن.

... چشم عزیزم

. 1394/10/28 ساعت 10:07

نقیض ادعا باید ثابت بشه نه رد که بیاین اطلاع بدین معلومه امتحانا...

:)) بله منم گفتم که معلومه خیلی آمار خوندم!!!
نمره ی آمارم اومده البته و میدونم که نقیض رو آزمون می کنیم:|:دی

منم اخرای سال عصن حال نمیکنم ...

من عاشق زمستووون بودم همه ی عمرم آخه خیر سرم:|

سپیده مشهدی 1394/10/28 ساعت 08:47

درودددددددددددددددددددددددددددددددد
به تنها مگ مگ وبلاگستان

من ابتدا از شما و خانواده رجبی تشکر میکنم به خاطر اهنگ های بسیار زیبا
من که میدونم پست های عکس و آهنگ مال منننننننننننننننننننننننننننن....فقط مننننننننننننننننننننننننننن
در مورد این پست نظری ندارم
ولی
در مورد اون پست و اون یکی قبلیش کلی نظر دارم...بذار ببینم...اخ اخ...یکی اون ته جا موند...واسه اونم نظر دارم
روز خوبی داشته باشی
ماچ ماچ

سلام عزیزم :))) درود
حالا چرا خانواده رجبی:|¿ طنز مهران مدیریه مگه:دی؟
آره خدایی هرباااار پست عکس دار میذارم به یادتم سپیده:))
در ضمن نظر داری ولی نمیگی:|||¿ آخه این چه کاریه با من می کنی:)))؟!

ماچ

سیاهچاله 1394/10/28 ساعت 08:18

ما غلط بکنیم دست رو کسی بلند کنیم و جای شما دست رومون بلند بشه!
من فقط آدرس اینجا رو میدم بهش شما خودتون دوتا دعوا کنین

:)) بده تازه دوست جدیدم پیدا می کنم، اتفاقا دوستی هایی که با دعوا شروع میشه پایدارتره:|||

سلام و عرض ادب و احترام

از چهره افروخته شمعی داری
پیداست بنای قلع و قمعی داری
میگم یه وقت زشت نباشه من واسه فرضیه نویسیدُون متأسف نیستم
آدم روش هم نمیشه اعتراض کنه،
بالاخره اینم زمستونه، حق داره!!!

همچین شروع کامنتاتون رعشه بر بدن میندازه بس که شباهت به نامه های اداری-رسمی داره:|
نه زشت نیست متاسف نباشید چون درست نوشتمش:دی

پس به امید روزای پرتقالی...

به امیدشووووون :)

باران 1394/10/28 ساعت 01:55

بشنوین یه خطبه از مگی جان :
خیییییلی خیلی خوشحال بودم امروز برای همین لغو تحریم ها دلم روشنه :) انشالله هر روز موانع پیشرفت اقتصادمون برطرف شه و کشورمون در امنیت و آرامش و وضعیت اقتصادی عالی قرار داشته باشه.

ملت : آمیننننننننن!:دی

+
باور میکنی یادم رفت ؟:((
تقصیر جوکی بود که الان به زنداداش گفتم و از بس نصف شبی با صدای نیمه سایلنت خندیدم همه چیز فراموش شد! فردا اومد یادم میام میگم :))
ممنون:**

؛)

آمین

Sepideh 1394/10/28 ساعت 01:49

چقد قانونای خونتون شبیه مال ماست آقا بخصوص پیاده روی خانوادگیییی اصن عاالیه:)))ما علاوه بر بابام،یه دفعه دیگه هم واسه خواهرزاده ی سه ساله مون میذاریم!!اون بیشتر بیگ فن شهرزاده
این دلتنگیه الارم خووووبیه.... خیلیییی خوووب ،قربونش برم که انقد خوشگل ناز بنده هاشو میکشه دریابش
و از ته ته ته دلم امیدوارم هرروزت بهتر از قبل باشه و حالت همیشه عالی باشه دوست زلال من

الهی سه ساله آخه:/؟ ای جانم...

باران 1394/10/28 ساعت 01:34

ولی واقعا 94حداقل امروزش خیلی خوببببببب بود:))
بابا همینکه تحریم برداشتن (سیاسی نیستم اقتصادی حرف زدم :دی)
خیلی خوب بود :))
از من نوعی گذشت حداقل برای نسل جدید یا همین نسل خبر خوبی بود :)
این بهار زیبا بود ایشالا زیباتر هم بشه! آمین.


+
یک چیز بگم ؟

خیییییلی خیلی خوشحال بودم امروز برای همین لغو تحریم ها دلم روشنه :) انشالله هر روز موانع پیشرفت اقتصادمون برطرف شه و کشورمون در امنیت و آرامش و وضعیت اقتصادی عالی قرار داشته باشه.

+
بلی حتما

sepideh 1394/10/28 ساعت 01:32

سلوووم.من آمدم
الکی مثلا یه روز نیمده بودم و اینا و دلتنگم بودی و از این حرفا

منم زیاد با این ضرب المثله موافق نیستم آخه بهاره واسه من خوب شروع نشد ولی این آخرای سال داره خوب پیش میره انگار به کوری گوش شیطون

حالا دلیل اینکه من چرا اینقدر خزعبلات گفتم نه که از سرخوشی بی حدم باشه ها..از اون ورکی (varaki)افتادم.از شدت حال بدی مخم رد داده


و سخن آخر اینکه هورااااااااااااااا شهرزاد میاد تا چند ساعت دیگهههههه

سلام خوش آمدی
بلی چند ساعت مونده، قانون خونه ی ما اینه که خواهرم وقتی از سر کار برمی گرده شهرزاد رو خریده میره یه کم استراحت می کنه چای میذاریم میشینیم همگی با هم میبینیم، بابامم اکثرا 2شنبه ها رشت نیست طفلی:( بعدا یه بارم میذاریم بابا ببینه :دی
خدا رو شکر که خوب داره تموم میشه؛) جای شکر داره واقعا!
منم ایشالا برام خوب تموم میشه بابا
فقط یه دلتنگی ریزی هست که نمی دونم برای کیه؟! فرای چیه:/؟! اون از بین بره ردیفم دیگه:دی

باران 1394/10/28 ساعت 01:20

اینجوری که داری میزنی من دیگه جرائت ندارم در مورد این بهار و نکو بودنش حرف بزنم مگه اینکه خشونت رو کنار بزنین و اون پشت دستتون نزنین تو دهنمون:دییی
که حرف بزنم :))

:دی
نه آخه همچین لباس خوشگل تنش کرده بود بهار 94! فک کردم چقدر قراره هر روزش خوش بگذره!!
البته گذشتا کلی تجربه های جالب کسب نمودم اعم از سفرهای مجردی...اما انتظار داشتم با ما به از این باشه:دی

omid 1394/10/28 ساعت 01:07

اگه از طرف شما زدیم بعد طرفم آدمی باشه 3 برابر خودمون بعدشم کتکاش باید عوض شما بخوریم
همون ی درصد احتمالش رد نشه داخل دامنه توی قسمت عدم رد زیر نمودار داده ها باشه اصلا [بقیه نظرم یادم رفت پرید از ذهنم در ی لحظه ]

:دی
شما بزنید بگید مگی گفت:/
ایش...
هاها... از بس رفتین در فاز آمار فراموش کردین ادامه کامنتو:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد