مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امروز خیلی حالم خوب بود آخه...

به مدت دو هفته ست هر شب وقت خواب فشارم میفته و از سرما می لرزم، لحاف سنگینمم جوابگو نیست. دلیلش چیه آخه...

فکر می کردم عصبیه ولی خب آخه امروز که حالم واقعا خوب بود.


+ تمام خیابونهای اطراف رو پیاده طی کردیم و یاد اون روز تو بلوار کشاورز افتادیم و یاد اون چای نذری و یاد اون همه راهی که برده مونو و یاد اون شب تو کافه پشت بومو...

+ فاطمه میگه مگی اسم وبلاگیتو بهم بگو، پیدات که نمی کنم فقط بگو می خوام بدونم...

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاهچاله 1394/10/28 ساعت 08:18

اتفاقا خیلی هم میتونه با اسم وبلاگی پیدات کنه :/
از ما گفتن بود! ما تجربه اش کردیم ://

پس چی که می تونه:|||
خر فرضم کرده ها...حالا یه بار یکی از دوستای مجازیمو دیده، میگه اسم خودت هیچی آدرست هیچی آدرس و اسم اونو بده:|

باران 1394/10/28 ساعت 00:46

سلام
بزار فردا از خواهرزاده ام پرسیدم بهت میگم :)
ولی احتمالا یا کم خون شدین یا عفونتی خدای ناکرده تو بدنتون وجود داره! یادمه وقتی ریه ام عفونت شدید داشت!
دقیقاً منم فشارم می افتاد و از سرما میلرزیدم!
دکتر که رفتم بهم گفت :برای همیشه ات اینو بدون هر وقت این علایم رو داشتی بدون یه جای بدنت عفونت کرده حالا فرقی نداره ریه باشه یا معده یا هر جای دیگه از بدنت!
فقط گاهی وقتی ها تو ریه علامت تب هم وجود داره که ولی بقیه عفونت ها تب نداره.
خدا کنه هیچ عفونتی تو بدنت نباشه و صحیح و سالم بشی ولی یه چک کن و بری دکتر و یه آزمایش بدی بدک نیست !
هوم ؟

من از بچگی وقتی مضطرب بودم اینجوری می شدم باران الانم هنوز ته ته دلم استرس امتحان و ماجراهای پیش اومده ی اخیر هست! :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد