مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلم تنگه پرتقال من...

بالاخره باید یه جوری روزامو پرتقالی کنم، از اونجایی که پرتقال خونم این روزها کم شده، صبح پرتقالهای باغچه رو چلوندم و آبش رو نوش کردم. انگار کارساز بود، حالم خوش شد:)


+ :) 

+ به تک تک اعضای خونه صبحونه دادم و منتظرم داداشکمم بیدار شه -_- 

+ صبحمون/تون بخیر

نظرات 4 + ارسال نظر
Ella 1394/10/29 ساعت 10:56 http://oceanic.blogsky.com

اصلا این اهنگ همیییشه من رو توی باغمون می بره! بوی درختهای پرتقال، بوی خاک مرکبات، اصلا اون نم و سبزی و رطوبت و اصلا شمال میاد میشینه رو قلبم:))) گلپر سبز قلب زار من!:))

چه جالب... من اصلا نمی دونستم تو شمالی هستی الا:)

زهرا.سین 1394/10/27 ساعت 09:57

سلام خواهر جان
صبح پرتقالیت بخیر
ببین مگی،حقیقتش نوشتن وتوضیح دادنش ازراه دور یکم سخته وممکنه سوء تفاهم ایجاد کنه ولی خوب...
راجع به دوتا مطلب میخوام برات بنویسم
یادمه گفته بودی دلت میخواد همسرت یه ادم مذهبی باشه،مطمئنا یکی از مهمترین فاکتورهای یه مرد مذهبی پاک بودنشه،پاک بودنم یه موضوع چند لایه است یعنی میشه ادم نداشتن رابطه ی خاص رو پاک بودن بدونه اما حد اعلای پاک بودن برای هرانسانی پاک بودن فکر وذهنشه،یعنی اوج خوشبختی یه زن یا مرد اینه که فکر همسرش پاک باشه ومدام اینور واونور وپیش این واون نباشه واین چیزی نیست که به راحتی یا بعداز ازدواج حاصل بشه پاک بودن بخشی از شخصیت هر ادمه وباید براش ملکه بشه.
حالا ببین خدا تو قران گفته《زنان ناپاک شایسته مردان ناپاک ومردان ناپاک به زنان ناپاک تعلق دارند امازنان پاک لایق مردان پاک ومردان پاک
نیز شایسته مردان پاک هستند》

صبحتون بخیر:)
اتفاقا موافقم که هرکس لیاقتش کسی مثل خودشه...
و قطعا من هرگز بیشتر از اونچیزی که هستم از خدام طلب نکردم، هرچند خدا همیشه شرمنده م کرده، خیلی بیشتر از سهمی که حقم بوده بهم داده...
درست می فرمایید.

عمو 1394/10/27 ساعت 09:22

صبح شما هم بخیر

سیاهچاله 1394/10/27 ساعت 08:18

صبحمون بخیر ^__^

هوریا هوریا ^-^ خوچحالم امروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد