مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست ندارم آرشیومو رمزی کنم.

کی اینجا داره وبلاگمو شخم میزنه؟:) دستاتو می بوسم رفیق جان هر کی که هستی...


+ شخم زدن بار مثبت داره، زحمته...دستایی که شخم می زنن رو باید بوسید، اینو بابام یادم داده

+ حضور افراد جدید، حس خوبی بهم میده... اما ته تهش میگم نکنه آشنایی باشه... نکنه اون باشه...نکنه این باشه...هعی

نظرات 29 + ارسال نظر
سپیده 1394/10/27 ساعت 12:35

ممنون عزیز جان

کاری نکردم از شباهنگ ممنونم؛)

مگهان جان من بعضی وقتا که دیر به دیر میام میشینم پستهایی که نخونذم رو میخونم، ببین احیانا من نبودم از نگرانی در بیای گلم چشمک:

عزیزم:) مچکرم که گفتی ...

اوا 1394/10/27 ساعت 11:53

سلام....من چند وقته وبتون رو میخونم ولی خب خاموش...
چند روزی ادرستون رو فراموش کردم اما باز پیدا کردم و میخونم شاید من بودم....
نوشته هاتون رو دوست دارم...

خیلی ممنونم که گفتین:)
خوشحالم که نوشته های بی سر و تهم خواننده دارن :) مچکرم

Amitis 1394/10/27 ساعت 06:24

خواستم بگم اگه میرفتی مامان بابای منو میدیدی ؛)

عزیزکم...
چقدر جالب...خونواده هامون بودن و خودمون نبودیم. میبینی آمیتیس جان:)؟

اویشن 1394/10/27 ساعت 03:33

من اعتراف می کنم امروز پستای قدیمیت که عکس دار بودن و خوندم.آخه دلم تنگ شده بود.
چون میگی آیپی یه تعدادمون مشترکه خواستم بگم من شخم زدم امروز اینجارو :دی

از دست تو آویشن:)))!!!
آخه من از دست شما ها چه کنم:/؟ وقتت رو به بطالت نگذران دختر دوس داشتنی

***** 1394/10/27 ساعت 03:28

خانوم مگی جان،میشه لطف کنی ب بنده بگید ایا واقعا درسته ک کاکتوس اشعه ها رو ب خودش جذب میکنه؟؟
بهتره تو گلدون پلاستیکی باشه با گلی؟تو کجا نگهش داشتی؟!
چقدر باید بهش آب داد؟؟ممنون و سپاس.چون میدونم کاکتوس بازی پرسیوم

:) والا در جریان ماجرای اشعه ها نیستم.
اتفاقا درباره ی شیوه ی نگهداریشون هم آنچنان مطلع نیستم، فقط میدونم خاک باید به اصطلاح زه کشی شده باشه، توضیحشو تو اینترنت یحتمل پیدا کنید و میدونم خیلی کمتر باید آبیاری بشه چون اینجا ما خودمونم تو آب داریم زندگی می کنیم و اکثرا کاکتوسها تو گیلان می پوسن!
نورش زیاد باشه و اگه می خوای بهش آب بدی در حد چند قطره آب با سورنگ به خاکش بده... به خود کاکتوست آب نخوره اصلا
م
اینا کاری هست که من می کنم و تجربی هستن و اصلا تخصصی نیست؛)
من هم تو گلدون پلاستیکی و هم تو شیشه و هم تو گلدون گلی سفالی کاکتوس دارم:)
اگه می خوای کاکتوست رشدش خوب باشه تو گلدون بزرگ نکارش، گلدون کاکتوس باید اندازه خودش باشه وگرنه تا مدتها سعی به ریشه دوندن تو گلدون می کنه و باعث میشه رشدش خیلی دیرتر اتفاق بیفته؛)

سپیده 1394/10/27 ساعت 03:02

پرسیدید؟

بله سپیده جان ایشونم شب بیدار بودن دیروز...من هم ایضا...اونقدر حالم بد بود که زشت بود یهو برم بپرسم، ولی پرسیدمش :)
اگر جواب دادن حتما به سمع و بصرت می رسونم؛)
--
نسرین جان جواب داد سپیده
با فاصله بنویس جان رو :) مثل همین بالا که من نوشتم یا فاصله، نیم نیست یعنی ^-^

باران 1394/10/27 ساعت 02:10

گفتم 146یا 416؟
416نفر بازدید داشتم که اصلاح میکنم :))
پس شک نکن بلاگ اسکای امروز قاطی بوده :دییی

ممنون که اطلاع دادی:)

باران 1394/10/27 ساعت 02:06

مگی جون::)همین امروز بازدید وبلاگم به ان تا رسیده که 3برابر روزهای عادیه...


باران :
مگی این دردی که گفتی فقط امروز مختص تو نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بلکه بیشتر بلاگ اسکایی ها امروز این درد شخم زدن رو داشتن!
مثلا خود من دیروز( امروز گذشته دیگه ) آمار بازدیدم 146نفر بوده که اصلاً سابقه نداشته :)))))))))))))))))))))))))
حالا وبلاگ منو ول کن مال یکی از دوستام 1415تا ساعت 3بعداز ظهر زده بود حتی نوشته بود مشکوکه!!!
پس خبری از شخم نیست روله:))))))))))))
نترس من پشتتم :دی

خب پس آمارگیر مشکل داشته:)
ولی من مشکلم با عددش نیست.
لینک پست های قدیمی باز شده م رو دیده بودم و برام جالب بود:)

یادگار 1394/10/27 ساعت 00:28

قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم
به زور هم نمیام که بخونمتون
لطفا شما هم از سرِ اجبار سر نزنید به من

این چه حرفیه:) نه اون واژه ی بلاک برام کمی ناراحت کننده ست ولی، دقیقا چون احساس می کردم کسی به زور اینجا نمیاد و منم هرگز از سر اجبار جایی نرفتم.دیدین که خودمم اولین بار اومدم و پی بردم که بعد مدتها شروع به نوشتن کردید.

نل 1394/10/27 ساعت 00:02 http://ykishodan.blogsky.com

شاید اون سه دوست یکسانن:))

قصد جسارت ندارم.شوخی بود...

ولی آی پی هر دستگاهی منحصربفرده مگهان.با یک سرچ کوچیک توی نت مینوتی درباره منحصربفرد بودنش مطلع بشی.
از سمتی اگه از فیلتر شکن استفاده کنین یا نرم افزارهای تغییر آی پی میتونین آی پیتون رو تغییر بدین ولی بااز هم قابل شناسایی هست.


یک اقدام پیگیری جرم رایانه برحسب آی پی و آی اس پی هست.که حتی مدت اینکه چه مدت شما روی این صفحه موندید و کجا کلیک کردین و... قابل شناسایی هست.

یکی از واحدایی که ما گذروندیم درباره ی همین آیپی بوده.
آیپی خیلی ها یکسانه... برای مثال اخیرا عمو سیبیلو کشف کردن من و باران و 3تا از بچه های دیگه با یک آیپی کامنت میذاریم:) من اگه مطمین نباشم حرفی رو نمی زنم البته اصلا
منم تا چند ماه پیش مثل تو فکر می کردم؛)!

Orthodontic tooth girl 1394/10/26 ساعت 23:45

اووم خب یه جورایی آره
مگهان اکوری پکوری
اینقده دوس دارم بدونم اسم واقعیتون چیه!!

؛)
اسم واقعیم یه اسم عربی/مذهبیه که اتفاقاااا خیلی به خودم میاد.

نل 1394/10/26 ساعت 23:28 http://ykishodan.blogsky.com

اگه امروز شخم میزده ک من نبودم...چون امروز تقریبا به تعداد بقیه روزهام بهت سرزدم..

برای من قسمت نظرات آی پی افراد هم مشخص میکنه و میتونم تشخیص بدم کی بوده و این نظر از کیه حتی اگه اسم نداشته باشه ولی قبلا اومده وبلاگم و نظر داده باشه.

مثلا شما ک میای وبلاگم.به اسم مگی برای من کامنت گذاشتی.آی پیت مشخص میشه.بعد اگ دوباره نظر گذاشتی و اسم ننوشتی یا اسمتو تغییر دادی مثلا به اسم نورا میفهمم همون مگی هست اما با یک اسم دیگه کامنت گذاشته.


یک چیز دیگه هم من نصبیدم روی وبم از رود این سایت:
http://webshomar.com
که کلا مشخصات تمام مراجعین به وبلاگمو میتونم ببینم.از جمله:آی پی.از طریق چه لینکی اومده.رزولوشن صفحه اش.از گوشی اومده یا سیستم.از اندروید اومده یا ویندوز.از کروم اومده اکسپلورر یا... .از چه کشوری اومده....
کلی اطلاعات درباره بازدیدها میده.پیش بینی داره.گزارش لحظه ای هم.میده...
از چه کلماتی ب تو رسیدن و...خلاصه اطلاعات خوبی داره.خصوصا برای کسایی ک هم بازدیدشون زیاده هم میخان متوجه بشن چه خبره.
من از وبلاگ توت فرنگی(نازنین) اینو یاد گرفتمhttp://missalone.blogsky.com
یکبار درباره این سایت صحبت کرد و رفتم داخل سایت و کاربری درست کردم و یک کد میده بزاری داخل قالب وبلاگت و از اونجا دیگه فعالیتش شروع میشه و برا ثبت میکنه.

بازم سوالی داشتی دربارش بپرس عزیزم اگه بدونم میگم.

خواستی هم اینو منتشر نکن تا طرف نفهمه تحت پیگرده و لو بره :))
جناییش کردم رفت.کم مونده به جرمی بگیرمش و براش زندان ببرم :))

عزیزم آی پی مشترکه بین خیلیها:)
مثلا آی پی مهندس و سه تا از دوستان یکی هست که برام کامنت میذارن، به اون آی پی دقت نکن

ولی اون جالب بود که گفتی ممنونم:) نه دیگه برام مهم نیست...
یعنی نباید برام مهم باشه...هاه
؛) ممنونم

Orthodontic tooth girl 1394/10/26 ساعت 22:54

خانوم اجازه؟!
من بودم من:)))
تازشم اصنم نمیشناسمت ، مال رشت هم نیستم ، خیالت راااحته راااحت
به دلت بد راه نده مگهان بانو
برای دل خودت بنویس و بیخیالی طی کن
قوربان شوما
امضا: یک عدد خاموش

ممنونم که نوشتی...
آشنا هم بخونه من می نویسم راحتم:)خیلی ممنونم که بهم گفتی...امروز آرشیو خونی راه انداختی یعنی؟
ممنونم که این دور و برایی...؛)

از کجا فهمیدید که شخم زده شده؟!
نمیدونم، شاید من باشم، بستگی به زمانش داره، در یک هفته اخیر من خیلی خوندمتون، از زمانی که رفته بودید توی بلک لیستم تا آخرین مطلبتون رو!
ولی بازم بگردید شاید افراد دیگه ای هم باشن که مُقُر بیان!

:)همین امروز بازدید وبلاگم به ان تا رسیده که 3برابر روزهای عادیه...
تجربه ثابت کرده آمارگیر بلاگ اسکای درست درمونه
یه جوری میگید بلک لیست کسی بخونه فکر می کنه چه حرفی زدم یا کاری کردم.
صرفا بخاطر نیومدنم به وبلاگتون؟ خیلی عجیبه
ممنون که وقت گذاشتید شرمنده م که دلم پره و زیاد می نویسم.

+ اینجوری باید تو بلک لیست 90درصد لینکای وبلاگمم باشم:/ :|

Sepideh 1394/10/26 ساعت 22:38

این همه استیکر گذاشتم تو کامنتم محو شد

:( نمی دونم که...

Sepideh 1394/10/26 ساعت 22:20

من نه آنم و نه این

هاه...سپیده ممنونم که گفتی...

omid 1394/10/26 ساعت 22:20

من که قبلا شخم زدم همشو الان دیگه همراتونم احتیاج ب شخم زدن نیس


ولی حتما نباید آشنا باشه ولی رمزی کردن کلا خوبه

:) هوم یادمه...حتی گفته بودین کتاب خوندنم وسط امتحانات براتوت آشناس و یادآور کسی...

+ شاید آشنا باشه و شاید نه:) رمزی نمی کنم ولی...

باران 1394/10/26 ساعت 22:07

تو چرا اینقدر خوش باوری ؟
هوم ؟
اسپند ؟o_O


+
نمیشه شاید خصوصی گفتم :))

خوش باورر؟
نفهمیدم باران:((

+منم گفتم خصوصی بگو دیگه:||| :))

باران 1394/10/26 ساعت 21:33

ها ها ها روح های سرگردان زیادی اینجاست!:دی
یه اسپند دود کننننن تا با شر شور و قضا و قدر از اینجا برن و پشت سر خودشون هم نگاه نکنن :دییی


+
سلام چطوری ؟
خوبی ؟
من بقیه حرفام رو بعد کیمیا به امید خدا میام تو میل تون میگم ؛ ))
خداحافظی :**

اسپند؟ بیخیال واقعا حتی حس همین کارم ندارم.

راستی اگه ممکنه همینجا بنویس برام:)
فعلا دسترسی به ایمیلم ندارم باران
ممنونم عزیزم

BoBo 1394/10/26 ساعت 21:29

من نیستم!

:( ممنون که جواب دادین بوبو

من نباشم؟!

هستین؟
جدی بگید لطفا.

خانوم 1394/10/26 ساعت 20:58

والا من ی بار گذارم افتاد اینجا و آدرسو گذاشتم خبرنامه،از اون روز ،هر روز روزی چندین باااار پیغام دارم که بیشترشون آپ شدن اینجارو نشون میده.منم هی میام میبینم یا دو سه خطه یا معرفی آهنگی،چیزی
واقعآ خدا قوت

:) از خبرنامه در بیارید، شرمنده م که زیاد آپ می کنم...

نل 1394/10/26 ساعت 20:52 http://ykishodan.blogsky.com

منم:))
البته در اون حدم شخم نزدم هنوز..اما دارم از اول میخونمت:))
هرچند آی پی ک میبینی و میتونی تشخیص بدی منم:|
پس من نیستم؟!
یعنی کی میتونه باشه....جنایی شد ماجرا:(

آی پی مشخص نیست. از کجا باید آی پی رو ببینم؟

:)) من اون والا وبلاگت رو حساااااااابی شخم زدم و کیف کردم :)

چقدر انرژی مثبت بود کامنتت...
کسی دری وری هامو بخونه و بگه کیف کرده:)
حالم خوش شد شادی...

بریدا 1394/10/26 ساعت 20:31 http://brida.blogsky.com/

تا حالا کسی پرتره اتو طراحی کرده؟

قبلا آره...

بریدا 1394/10/26 ساعت 20:24 http://brida.blogsky.com/

اوهوم :|

نه بابا وقتش رو نداره...:)
درهرحال میفهمم یکی اینجاست.

بریدا 1394/10/26 ساعت 20:21 http://brida.blogsky.com/

هیچی

هااان فک کنم الان فهمیدم
یعنی فکر کردی ممکنه بابالنگ دراز باشه؟! :/

بریدا 1394/10/26 ساعت 20:14 http://brida.blogsky.com/

من بابا لنگ دراز باشم مثلا :دی

چی:)؟
متوجه نشدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد