مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آدما رو دوس ندارم، عاشق شمام کلاغا...

فکر کنم زمستون امسال سردترین و تنها ترین زمستون تمام عمرم باشه... 

در عین حال که احساس غربت و تنهایی دارم، راضیم از شرایط پیش اومده...


+ خواب عمیق زمستونی می طلبه بدنم، میرم که به اغما برم، روحم خسته ست. خیلی خسته...

+ دلم برای کلاغایی که پشت پنجره م می نشستن تنگ شده، خیلی وقته نمیان پیشم، با نبودنشون برکت از اتاقم رفته انگار...


نظرات 10 + ارسال نظر

تو هم مثل من عاشق کلاغی که.... خیلییی باهوشن و با توجه..... :) دوسشون دارم....

هوم... منم
باهوش رو نمی دونم. من دلمم براشون می سوخت از بچگی...

نفس 1394/10/26 ساعت 22:49 http://takenote.persianblog.ir

امیدوارم زودتر حالت بهاری بشه ... البته گاهی خواب زمستونی هم لازمه

وای ببین کی اینجاست...امروز دست به کمر و واه واه کنان اومده بودم وبلاگت که کو این دختر؟
چی شد این دختر؟

نسترن 1394/10/26 ساعت 19:26

سلام عزیزم
من وبلاگ ندارم
ولی دوستت دارم
واقعا از خوندن نوشته هات یه حس خوب میگیرم
هر کسی حس خوبی درون خودش باشه از نوشته هاش هم حس خوبی به آدم میرسه
تو دختر خوبی هستی
امیدورام هنوزم تو این دنیا آدم خوبا آخر قصه به حقشون برسن
دلم میخواد یه روز خیلی زود حست از امروز خیلی بهتر باشه و با همه ی قلبت به روزگار لبخند بزنی
شب خوبی داشته باشی عزیزم

سلام خیلی ممنونم که برام نوشتید
میدونید؟ این روزا واقعا نیاز دارم به دریافت انرژی های مثبت...
امیدوارم خوب باشم، بهتر شم. به قول دوستی حتی اگه خوب باشم و همیشه و هماره در یک حد خوب باشم فایده نداره، باید صعودی باشه سیرش...
ممنونم واسه ی دعات خیلی...خیلی
شب تو هم بخیر نسترن عزیز

بریدا 1394/10/26 ساعت 19:04 http://brida.blogsky.com/

سلام مگهان:)

سلام...:)

omid 1394/10/26 ساعت 18:08

امتحان چه کردین؟

بد بود.

"اولدوز و کلاغ ها"ی صمد بهرنگی رو خوندی آیا؟

هوم.....
مامانم برام خونده بود، یادش بخیر...
خواهرمم تصویر سازیش کرده بود، اصلا می خواستم اسم بچه م رو بذارم الدوز و کلاغ!!!:|

مترسک 1394/10/26 ساعت 17:02 http://1matarsak.com/

اینم از سری مزایای کلاغا
در راستای همون پستم
خودشو ناراحت نکن مگی جان، ما همگی کنارتیم

کلاغا محشرن... من همیشه دوسشون داشتم متر
ممنونم که هستین:)

همه ب یک لیلی محتاجن
حکایت اینه مگی

واقعا بانو... حکایت همینه انگار؛)

سلام
امروز برای تو هم دعا کردم.
تو هم برای من دعا کن. خیلی.

سلام
آخ چه می چسبه دعاهای طلب نکرده

یعنی واقعاااااا هااااا !!! تو پیوندهات هم نیستم من !؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاااااا که !!

به سلام آقا مهران هم شهری...
مهندس مهران بابامه یعنی به نظرتون؛)؟
شما نمیای نمیای هرباااار میای به لینکت گیر میدی... تو این حال بی حوصلگیم کلی خندیدم بابت این کامنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد